Nou, dan open je toch een topic in Lifestyle? Kan ook nog. Of je goochelt eventjes. Maar ook daar veel ervaringen bij bevallingen natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
OUD? Ik ga niet bevallen of zo...
En ik ben principiëel niet geïnteresseerd in allerlei bakerpraatjes, dus ik zoek nog wel even verder (en denk stiekem al dat ik toch maar voor de algehele narcose ga)...
Nog zo één:quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:52 schreef iamredleader het volgende:hallo? ik voel me zo alleen, hier...
Ik ben een mensen-mens dan, godzijdank...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:58 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ow, een rathoewel ik meer een konijnen/katten/honden-mens ben
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben een mensen-mens dan, godzijdank...
Ik zie het al helemaal voor me:quote:
Hmmm... laat dat hier nou net andersom zijnquote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:54 schreef iamredleader het volgende:en het is tijd om af te sluiten en naar huis te gaan
ja maar ik moest naar huis en de bus heeft geen inet mogelijkheden voor mij momenteelquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:44 schreef iamredleader het volgende:
Nou nee, want er is een half uur verstreken tussen jouw post en deze. We moeten meer slowchatten
Speciale saus dan?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me:
Ik wil graag 1 Big Nem menu
Met een portie frietjes
Cola
En geenmayonaise
![]()
Topquote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:23 schreef MadMaster het volgende:
Taterataaaa....![]()
Met gepaste trots presenteren wij u, vers van de pers, de poster voor het whisky-festival 'Whisky By the Sea' in Vlissingen. Foto gemaakt door mevr. MM en MM zelluf...
[ afbeelding ]
En er worden ook nog 15.000 ansichtkaarten van gedrukt, die o.a. aanstaand weekend uitgedeeld worden tijdens het Whisky Festival Noord Groningen...
Waar een geintje al niet toe kan leiden...
Oh, is Tim jarig. En ik Nem maar feliciteren.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:41 schreef TradeMarkie het volgende:
Had iemand Tim al gefeliciteerd? Niet? Bij deze dan
welterusten Wycquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:27 schreef wyccie het volgende:
Waarom heb ik toch zo'n lange 'oplaadtijd'? Net gegeten, nu een after dinner dip. Zul je zien dat ik een uur nodig heb om zo wakker te worden. Tegen de tijd dat ik kan gaan studeren is het weer middernacht.
Ik ga in bed liggen.
Was geen opdracht...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Top![]()
Als ik tijd heb dan ga ik er ook zelf komen.
Hoe ben je aan de opdracht gekomen?
Denk het niet, we hebben het glas vóór deze foto ook in het zand gelegd op de vloedlijn en er is daardoor water, zand en zout in/op gekomen. Dat is denk ik wat je ziet.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zie ik daar nu een paar vingerafdrukken op staan?
Die Ardbeg 17 is super zeldzaam en heel erg gewild.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ok dan.
Die Ardbeg 17 jaar die op de kcws site wordt niet meer gemaakt. Ik wilde hen laatst halen, toen was deze niet meer te krijgen. Voordeel is wel dat ik nu een ontzettende lekkere Springbank 15 jaar erbij heb
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ok, klaar voor de start.............AF!! [ afbeelding ][ afbeelding ]
Saladebarquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:26 schreef Etcetera het volgende:
nadeel van de vakantie: de saladebar op school is dichten ik had net zin in salade
Ik heb donderdag een taartafspraakquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ach gossie
mss helpt een stukkie taart uit de OP
Ik heb gaatjesquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:02 schreef Etcetera het volgende:
heb ik ook hoor iarlik poets ook minder dan 1x per dag, en ga 1x per jaar naar de tandarts. daar lig ik 5 minuten in de stoel: nou ziet er weer prima uit.
heb nog nooit een gaatje gehad
maar is knap kut LBhoop dat het allemaal mee gaat vallen uiteindelijk
Mooiquote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:23 schreef MadMaster het volgende:
Taterataaaa....![]()
Met gepaste trots presenteren wij u, vers van de pers, de poster voor het whisky-festival 'Whisky By the Sea' in Vlissingen. Foto gemaakt door mevr. MM en MM zelluf...
[ afbeelding ]
En er worden ook nog 15.000 ansichtkaarten van gedrukt, die o.a. aanstaand weekend uitgedeeld worden tijdens het Whisky Festival Noord Groningen...
Waar een geintje al niet toe kan leiden...
Ik had wel een prik, in de rug van mijn hand, en had juist veel liever een kapje gehadquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:21 schreef wyccie het volgende:
Een algehele narcose is natuurlijk veel heftiger dan een ruggenprik.
Zelf alleen een algehele gehad toen ik klein was. Ik mocht niet eens een prik, ik moest zo'n dom drankje en een kapje.
Ik zie de hele avond al niets anders in levende lijve hier...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:00 schreef Nesle het volgende:
Awhhhhhhh
Eindelijk weer desperate housewives op de televisie
Een whisky festival in de Der Aa-kerk? Dat moet een grap zijn.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:21 schreef MadMaster het volgende:
Zijn er hier nog Grunningers die voor 25 Euro per persoon a.s. zaterdagmiddag zich klem willen zuipen aan de whisky?
Ik heb 2 kaarten over voor het whisky festival in de Der Aa-kerk in Groningen...
En je het dan natuurlijk ook de uitgelezen kans om mij te ontmoeten...
Door wie en waarom en wat gaat wiebel er tegen doen?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:08 schreef Soempie het volgende:
Ik word gestalkt, daarom kan ik niks meer posten hier.![]()
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:08 schreef Soempie het volgende:
Ik word gestalkt, daarom kan ik niks meer posten hier.![]()
Door de beste vriend van Wiebel.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:16 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Door wie en waarom en wat gaat wiebel er tegen doen?
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:14 schreef Soempie het volgende:
Een whisky festival in de Der Aa-kerk? Dat moet een grap zijn.
Ik leefquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:29 schreef MadMaster het volgende:
Leef jij nog?
Nog kotserig de laatste tijd, trek in zure bommen en slagroom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |