Nou, dan open je toch een topic in Lifestyle? Kan ook nog. Of je goochelt eventjes. Maar ook daar veel ervaringen bij bevallingen natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
OUD? Ik ga niet bevallen of zo...
En ik ben principiëel niet geïnteresseerd in allerlei bakerpraatjes, dus ik zoek nog wel even verder (en denk stiekem al dat ik toch maar voor de algehele narcose ga)...
Nog zo één:quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:52 schreef iamredleader het volgende:hallo? ik voel me zo alleen, hier...
Ik ben een mensen-mens dan, godzijdank...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:58 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ow, een rathoewel ik meer een konijnen/katten/honden-mens ben
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben een mensen-mens dan, godzijdank...
Ik zie het al helemaal voor me:quote:
Hmmm... laat dat hier nou net andersom zijnquote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:54 schreef iamredleader het volgende:en het is tijd om af te sluiten en naar huis te gaan
ja maar ik moest naar huis en de bus heeft geen inet mogelijkheden voor mij momenteelquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:44 schreef iamredleader het volgende:
Nou nee, want er is een half uur verstreken tussen jouw post en deze. We moeten meer slowchatten
Speciale saus dan?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me:
Ik wil graag 1 Big Nem menu
Met een portie frietjes
Cola
En geenmayonaise
![]()
Topquote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:23 schreef MadMaster het volgende:
Taterataaaa....![]()
Met gepaste trots presenteren wij u, vers van de pers, de poster voor het whisky-festival 'Whisky By the Sea' in Vlissingen. Foto gemaakt door mevr. MM en MM zelluf...
[ afbeelding ]
En er worden ook nog 15.000 ansichtkaarten van gedrukt, die o.a. aanstaand weekend uitgedeeld worden tijdens het Whisky Festival Noord Groningen...
Waar een geintje al niet toe kan leiden...
Oh, is Tim jarig. En ik Nem maar feliciteren.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:41 schreef TradeMarkie het volgende:
Had iemand Tim al gefeliciteerd? Niet? Bij deze dan
welterusten Wycquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:27 schreef wyccie het volgende:
Waarom heb ik toch zo'n lange 'oplaadtijd'? Net gegeten, nu een after dinner dip. Zul je zien dat ik een uur nodig heb om zo wakker te worden. Tegen de tijd dat ik kan gaan studeren is het weer middernacht.
Ik ga in bed liggen.
Was geen opdracht...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Top![]()
Als ik tijd heb dan ga ik er ook zelf komen.
Hoe ben je aan de opdracht gekomen?
Denk het niet, we hebben het glas vóór deze foto ook in het zand gelegd op de vloedlijn en er is daardoor water, zand en zout in/op gekomen. Dat is denk ik wat je ziet.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zie ik daar nu een paar vingerafdrukken op staan?
Die Ardbeg 17 is super zeldzaam en heel erg gewild.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ok dan.
Die Ardbeg 17 jaar die op de kcws site wordt niet meer gemaakt. Ik wilde hen laatst halen, toen was deze niet meer te krijgen. Voordeel is wel dat ik nu een ontzettende lekkere Springbank 15 jaar erbij heb
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ok, klaar voor de start.............AF!! [ afbeelding ][ afbeelding ]
Saladebarquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:26 schreef Etcetera het volgende:
nadeel van de vakantie: de saladebar op school is dichten ik had net zin in salade
Ik heb donderdag een taartafspraakquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ach gossie
mss helpt een stukkie taart uit de OP
Ik heb gaatjesquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:02 schreef Etcetera het volgende:
heb ik ook hoor iarlik poets ook minder dan 1x per dag, en ga 1x per jaar naar de tandarts. daar lig ik 5 minuten in de stoel: nou ziet er weer prima uit.
heb nog nooit een gaatje gehad
maar is knap kut LBhoop dat het allemaal mee gaat vallen uiteindelijk
Mooiquote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:23 schreef MadMaster het volgende:
Taterataaaa....![]()
Met gepaste trots presenteren wij u, vers van de pers, de poster voor het whisky-festival 'Whisky By the Sea' in Vlissingen. Foto gemaakt door mevr. MM en MM zelluf...
[ afbeelding ]
En er worden ook nog 15.000 ansichtkaarten van gedrukt, die o.a. aanstaand weekend uitgedeeld worden tijdens het Whisky Festival Noord Groningen...
Waar een geintje al niet toe kan leiden...
Ik had wel een prik, in de rug van mijn hand, en had juist veel liever een kapje gehadquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:21 schreef wyccie het volgende:
Een algehele narcose is natuurlijk veel heftiger dan een ruggenprik.
Zelf alleen een algehele gehad toen ik klein was. Ik mocht niet eens een prik, ik moest zo'n dom drankje en een kapje.
Ik zie de hele avond al niets anders in levende lijve hier...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:00 schreef Nesle het volgende:
Awhhhhhhh
Eindelijk weer desperate housewives op de televisie
Een whisky festival in de Der Aa-kerk? Dat moet een grap zijn.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:21 schreef MadMaster het volgende:
Zijn er hier nog Grunningers die voor 25 Euro per persoon a.s. zaterdagmiddag zich klem willen zuipen aan de whisky?
Ik heb 2 kaarten over voor het whisky festival in de Der Aa-kerk in Groningen...
En je het dan natuurlijk ook de uitgelezen kans om mij te ontmoeten...
Door wie en waarom en wat gaat wiebel er tegen doen?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:08 schreef Soempie het volgende:
Ik word gestalkt, daarom kan ik niks meer posten hier.![]()
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:08 schreef Soempie het volgende:
Ik word gestalkt, daarom kan ik niks meer posten hier.![]()
Door de beste vriend van Wiebel.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:16 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Door wie en waarom en wat gaat wiebel er tegen doen?
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:14 schreef Soempie het volgende:
Een whisky festival in de Der Aa-kerk? Dat moet een grap zijn.
Ik leefquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:29 schreef MadMaster het volgende:
Leef jij nog?
Nog kotserig de laatste tijd, trek in zure bommen en slagroom?
En dan moet het echte werkleven nog voor je beginnen...quote:
Zo lang het langer is dan 9 maanden niet...quote:En de misselijkheid is gelukkig overEn ik heb altijd wel zin in zure bommen
Moet ik me nu zorgen maken?
I knowquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan moet het echte werkleven nog voor je beginnen...
Mijn hele leven alquote:Zo lang het langer is dan 9 maanden niet...
Heb vandaag 3 sollicitatiegesprekken gevoerd, waarvan 2 afgestudeerden informatica en één met veel minder papieren. Je mag raden wie we aangenomen hebben...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:39 schreef MaJo het volgende:
I knowMaar ik weet inmiddels ook wel hoe het is om fulltime te werken
Daarom studeer ik ook weer
Zuurpruim!!quote:Mijn hele leven al
Ik gok degene met de werkervaring? Mja voor wat ik wil is deze studie erbij wel goed denk ikquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb vandaag 3 sollicitatiegesprekken gevoerd, waarvan 2 afgestudeerden informatica en één met veel minder papieren. Je mag raden wie we aangenomen hebben...
quote:Zuurpruim!!
Degene met de mooiste tieten??quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb vandaag 3 sollicitatiegesprekken gevoerd, waarvan 2 afgestudeerden informatica en één met veel minder papieren. Je mag raden wie we aangenomen hebben...
[..]
Het is hier nog niet 12 uur hequote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:53 schreef ElizabethR het volgende:
Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag Cobra![]()
![]()
Shitequote:
Het gaat om het idee tochquote:Op woensdag 27 februari 2008 00:02 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Shite![]()
Ik was 7 minuten te vroeg.
Het is hier trouwens pas 11 uur. Maar in ieder geval was het van harte gemeend hoor Cobra!!
Abonnementenquote:Op woensdag 27 februari 2008 00:05 schreef ElizabethR het volgende:
Wat is dat toch met dat kaa uuu thee forum?? Ik krijg constant lege pagina's en het is weer supertraag. En dat wil abonnementen in gaan voeren? Waar je voor moet betalen?? Pffffffffffffff!!!!!
Tieten had 'ie niet, wel een betere attitude en wijze van benadering van het werk dan z'n 2 afgestudeerden concurrenten, die eigenlijk geen concurenten waren, omdat ze veel te diep in hun geheugen zaten te graven naar wat het beste antwoord op de vragen was.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:54 schreef ElizabethR het volgende:
Degene met de mooiste tieten??
Ghehehe, zal wel diegene zijn met de minste papieren denk ik dan zo???
Ah, ik dacht al weer dat het aan mij lag sinds de crash gisteren...quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:05 schreef ElizabethR het volgende:
Wat is dat toch met dat kaa uuu thee forum?? Ik krijg constant lege pagina's en het is weer supertraag. En dat wil abonnementen in gaan voeren? Waar je voor moet betalen?? Pffffffffffffff!!!!!
quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tieten had 'ie niet, wel een betere attitude en wijze van benadering van het werk dan z'n 2 afgestudeerden concurrenten, die eigenlijk geen concurenten waren, omdat ze veel te diep in hun geheugen zaten te graven naar wat het beste antwoord op de vragen was.
Imponeer- en facadegedrag alom en ééntje bleek ook nog een half gelogen CV te hebben...
Ik neem zelden of nooit afgestudeerden aan, maar HRM schuift ze soms wel altijd naar voren...
Er komt te weinig geld binnen bij fok.quote:
Ik heb vandaag nog net de moeite gedaan om een boek open te slaan, maar daar bleef het dan ook bij. Ben verder de hele middag en avond alleen maar lui geweest; gegeten, tv gekeken, geslapen. Ik voel me zo nutteloos.quote:
Ik heb precies hetzelfde op dit momentquote:Op woensdag 27 februari 2008 00:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog net de moeite gedaan om een boek open te slaan, maar daar bleef het dan ook bij. Ben verder de hele middag en avond alleen maar lui geweest; gegeten, tv gekeken, geslapen. Ik voel me zo nutteloos.![]()
Ik ga nu wel proberen alsnog te gaan slapen en dan morgen vroeg op om toch nog het gevoel te hebben ijverig geweest te zijn. Ooit moet het me toch lukken om eens niet last minute te leren.
Wat ben ik toch blij dat mijn verjaardag hier niet bekend is...quote:Op woensdag 27 februari 2008 06:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd Nem, ik zie 50 jaar
Dat je zo de nadruk op je eigen verjaardag legt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.......
Nou....... ik denk dat het bruidspaartje van het whiskyweekend in A'dam een tijdje terug misschien nog wel interesse heeftquote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:21 schreef MadMaster het volgende:
Zijn er hier nog Grunningers die voor 25 Euro per persoon a.s. zaterdagmiddag zich klem willen zuipen aan de whisky?
Ik heb 2 kaarten over voor het whisky festival in de Der Aa-kerk in Groningen...
En je het dan natuurlijk ook de uitgelezen kans om mij te ontmoeten...
Jammer, maar helaas en bedankt voor de moeite...quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:23 schreef LadyBlack het volgende:
Hmm, nee dus.....
En ik ben niet zo´n whiskydrinkerdus hier gaat het even over.
luilakquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:20 schreef Whiteguy het volgende:
Bij deze alle jarigen (vandaag, morgen, gisteren, ergens deze week) congrats.
Laat hem voorlopig nog maar even dalen. Als ik terug in NL ben op 6 mei kan ie weer naar 1:1 wat mij betreftquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:22 schreef Nembrionic het volgende:
Ohja, nog even huilen over de dollar. Een nieuw record: 1 op 1.56![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Zit je in Amerika danquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:30 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Laat hem voorlopig nog maar even dalen. Als ik terug in NL ben op 6 mei kan ie weer naar 1:1 wat mij betreft
't is overigens 1.506 dus het valt nog mee
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:22 schreef Nembrionic het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:22 schreef Nembrionic het volgende:
![]()
![]()
![]()
En dan had je veel beter bij ons film kunnen kijkenquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:01 schreef MaJo het volgende:
Echt suf, kom ik op school waar ik met mijn werkgroepje had afgesproken. Hadden de andere 3 die hoofdstukken helemaal niet gelezen![]()
![]()
Vannacht dus voor niets doorgegaan tot 2 uur en vanochtend extra vroeg opgestaan
Hoewel ik nu wel megaslim overkwam omdat ik het wel had gelezen
Ja eigenlijk wel jaquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:16 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En dan had je veel beter bij ons film kunnen kijken
Ik schreef in m'n laatste sms'je dat volgende week erg druk is bij ons. Dit weekend ook, behalve eventueel de zaterdagavond. En over anderhalve week heb ik nog geen zicht op het weekend, zou ik even met m'nquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel jaHoewel ik ook nog meer dingen aan mijn studie gedaan heb dus dat is altijd goed
Bovendien moeten zij het nu allemaal nog lezen en ik niet meer
![]()
Maar wanneer is onze nieuwe date nu?
Sommige mensen noemen dan megaslim. Op de middelbare school noemden wij dat stuudjequote:Op woensdag 27 februari 2008 13:01 schreef MaJo het volgende:
Echt suf, kom ik op school waar ik met mijn werkgroepje had afgesproken. Hadden de andere 3 die hoofdstukken helemaal niet gelezen![]()
![]()
Vannacht dus voor niets doorgegaan tot 2 uur en vanochtend extra vroeg opgestaan
Hoewel ik nu wel megaslim overkwam omdat ik het wel had gelezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |