2x pasquote:Op dinsdag 26 februari 2008 01:16 schreef Morendo het volgende:
Hij is al drie keer betrapt op googlen.
Woehahahahahaaaa!!! En die bedoelde ik niet eens!!!!!!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 01:18 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
solsleutel
2 keer 'pas', zeg jequote:Op dinsdag 26 februari 2008 01:20 schreef Induhskaai het volgende:
[..]
2x pas
En jullie hebben allemaal blauwe ogen waarop ik vertrouw
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 01:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dacht je even dat je eindelijk betrapt was![]()
Ik ben namelijk wel de enige die dat doet er er voor uitkomt.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 01:22 schreef NanKing het volgende:
[..]
2 keer 'pas', zeg je.
Van mij part google je een eind weg hoor, wel tof om te pimpen met je googlekennis. Een spelletje doen op een forum en dan de boel besodemieteren, gij alwetende held
Fijn dat je uit de kast bent gekomen, ga nu maar lekker lotgenoten zoeken en een eigen topic openen waarin je zoveel hulpmiddelen mag gebruiken als je wilt.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 01:27 schreef Induhskaai het volgende:
[..]
Ik ben namelijk wel de enige die dat doet er er voor uitkomt.
Zoooo Urkertquote:Op dinsdag 26 februari 2008 01:32 schreef Induhskaai het volgende:
Ben ik toevallig geboren.
Geen Google oid gebruikt!
Ik trapte erin, ik dacht het kan toch nooit zó makkelijk zijnquote:Op dinsdag 26 februari 2008 01:34 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Induhskaai +1
En ik dacht nog wel: "ik laat Urkerhard staan, dan lijkt het een trick quesion"....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |