Liedje kende ik al, filmpje nog nietquote:Op maandag 25 februari 2008 22:25 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje] ziet nu [url=http://www.albinoblacksheep.com/flash/blockedme]DIT[/url filmpje voor zich![]()
Echtwelquote:Op maandag 25 februari 2008 22:45 schreef -MyLove- het volgende:
She blocked me ... het is nooit andersom heh.
En toch is het wel zielig dat er iemand in tranen achter blijft.quote:Op maandag 25 februari 2008 23:43 schreef calabi_yau het volgende:![]()
Mocht je ooit een vaag iemand leren kennen via internet, waar je na een tijdje eigenlijk een beetje genoeg van hebt dan is dit wat je moet doen. De ingnore mode is voor de meeste mensen vrij duidelijk...
Echte liefde zal elkaar weer vinden! Kijk maar naar The Notebook!quote:Op maandag 25 februari 2008 23:39 schreef Xeanor het volgende:
Ze is smoorverliefd op je en zodra je haar weer vindt op internet zullen jullie voor altijd bij elkaar zijn.
T'is wel best een mooie film....quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:48 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Echte liefde zal elkaar weer vinden! Kijk maar naar The Notebook!
The notebook is sooooo gheyyy (wel gezien though, drama shizzle)quote:
You almost pulled a 'Nimmie' on him.quote:Op maandag 25 februari 2008 21:59 schreef nietzman het volgende:
Dat was ik, sorry. Het plan was je zo gek te krijgen je naar de andere kant van het land af te laten reizen en je daar uit te lachen, maar het is me de moeite niet meer waard.
Ze vraagt of ik door wil geven dat TS een kneus is die zich niet met haar leven moet bemoeien.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 03:26 schreef mcDavid het volgende:
Ik ken wel een Jennifer uit alkmaar die regelmatig naar zweden op vakantie gaat!
Zal eens vragen of zij desbetreffende persoon is!
Ik woon ook in Alkmaar!quote:Op maandag 25 februari 2008 21:54 schreef Jesper- het volgende:
Heb een aantal maanden geleden erg leuk contact gehad met ene Jennifer uit Alkmaar, die aan hockey doet en van het jaar 1987 is. Toen we elkaar voor het eerst spraken op MSN vertelde ze dat ze een 2e hands Ford Mustang ging kopen. We vonden The Otherside allebei een mooi nummer. Net 1 week voordat ze op vakantie ging naar Zweden heb ik niets meer van d'r gehoord. Waarschijnlijk is haar email gehacked en is ze daardoor het contact met mij verloren. Ik heb via een programma gezien dat ze me niet heeft verwijderd en ik kan het me verder ook niet voorstellen dat ze zoiets zou doen want het klikte perfect. Nou zoek ik dus weer contact met haar, kent iemand deze persoon misschien? En hopelijk leest ze dit want ze komt weleens op fok.nl
a) ze wil je helemaal niet meer sprekenquote:Op maandag 25 februari 2008 21:54 schreef Jesper- het volgende:
Heb een aantal maanden geleden erg leuk contact gehad met ene Jennifer uit Alkmaar, die aan hockey doet en van het jaar 1987 is. Toen we elkaar voor het eerst spraken op MSN vertelde ze dat ze een 2e hands Ford Mustang ging kopen. We vonden The Otherside allebei een mooi nummer. Net 1 week voordat ze op vakantie ging naar Zweden heb ik niets meer van d'r gehoord. Waarschijnlijk is haar email gehacked en is ze daardoor het contact met mij verloren. Ik heb via een programma gezien dat ze me niet heeft verwijderd en ik kan het me verder ook niet voorstellen dat ze zoiets zou doen want het klikte perfect. Nou zoek ik dus weer contact met haar, kent iemand deze persoon misschien? En hopelijk leest ze dit want ze komt weleens op fok.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |