Dacht je dan dat die toen al naar de Zeeman konden gaan om een leuk trainingspak te halen m'n beste GasTurbine?quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:34 schreef GasTurbine het volgende:
SMS Nu Hete Verboden vruchtjes naar 666 en ontvang naaktfoto's van Adam en Eva in het paradijs! Dit wíl je niet missen!
Geachte Klit,quote:Op woensdag 27 februari 2008 01:19 schreef Klit het volgende:
[..]
Dacht je dan dat die toen al naar de Zeeman konden gaan om een leuk trainingspak te halen m'n beste GasTurbine?
Geachte GT,quote:Op woensdag 27 februari 2008 01:21 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Geachte Klit,
Ik denk dat ze toen met blaadjes liepen.
Groetjes,
GT
Beste P. Versnipperaar,quote:Op woensdag 27 februari 2008 01:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Geachte GT,
Nietus!
Adam en Eva waren schaamteloos.
Groeten van P. Versnipperaar.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 01:27 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Beste P. Versnipperaar,
Ik heb hier anders het keiharde bewijs!
cumshot-in-magic-garden(WITH DEVILSNAKE)-xXx-DivX.avi
De groeten aan je voeten,
GT.
Beste GT.quote:Op woensdag 27 februari 2008 01:27 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Beste P. Versnipperaar,
Ik heb hier anders het keiharde bewijs!
cumshot-in-magic-garden(WITH DEVILSNAKE)-xXx-DivX.avi
De groeten aan je voeten,
GT.
Ja, dat denk ik ookquote:Op woensdag 27 februari 2008 01:21 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Geachte Klit,
Ik denk dat ze toen met blaadjes liepen.
Groetjes,
GT
Wat snap jij niet?quote:
Ik wacht nog steeds, als je zo stoer bent om iets te roepen moet je het ook waar maken m'n beste GasTurbine.quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:39 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Wat snap jij niet?
Moet ik het soms in een psalm voor gaan lezen?
Hier heb je Hem, m'n beste skippybal.quote:Op dinsdag 15 april 2008 02:11 schreef -skippybal- het volgende:
Wat is nou die link waarin 'ie zich gaat voorstellen?
Site van de eeuw jeweets!
Dat stellen ze zich in de kerken ook regelmatig voor.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:41 schreef Haushofer het volgende:
Ik kreeg deze via Hyves binnen:
[*Stel je voor dat jou het volgende overkomt:*
Op een morgen tijdens een kerkdienst zijn 2000 mensen bij elkaar. ]
Ik word er altijd een beetje kriegel van. Zwart-witte ongenuanceerde devotie, als je het mij vraagt.
SMS SAT (A)AN naar 4949.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 01:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Weet je toevallig ook het nummer van Satan?
Oef idd!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:41 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ik word er altijd een beetje kriegel van. Zwart-witte ongenuanceerde devotie, als je het mij vraagt.
Het meeste heeft ook geen reet met "geloven" te maken, maar volgens dat soort types is alles natuurlijk terug te voeren op "het geloof".quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:41 schreef Haushofer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:41 schreef Haushofer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:41 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Als jij mij bewijs geeft waar die meer dan 10.000-jaar-oude fossielen eigenlijk vandaan komen, geef ik jou bewijs dat mensen vroeger met blaadjes voor de edele delen liepen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 02:07 schreef Klit het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds, als je zo stoer bent om iets te roepen moet je het ook waar maken m'n beste GasTurbine.
Nou ja, ik kan me er niet zo druk om maken, maar ik vind het zo éénzijdig. Ook jammer, want het geloof kan je veel meer geven dan dit soort drogredenatiesquote:Op dinsdag 15 april 2008 09:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oef idd!
Die tekst zag ik in iemands blog staan, maar zoiets moet je écht niet maar me toesturen, want dan heb je ruzie met me.
Ah, je geeft dus aan dat je het niet kunt bewijzen, er vanuit gaande dat ik het ook niet kan bewijzen.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:44 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Als jij mij bewijs geeft waar die meer dan 10.000-jaar-oude fossielen eigenlijk vandaan komen, geef ik jou bewijs dat mensen vroeger met blaadjes voor de edele delen liepen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |