abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56968386
Hoi,

Het is weer zover . Had de laatste paar dagen al wat last van prikkende ogen, nu begint mijn neus ook al te lopen. Heb gelukkig al medicijnen ingeslagen. Hopen dat ze snel aanslaan. Het is wel vroeg hoor dit jaar, vorig jaar kreeg ik pas last in april. Al meer mensen die last hebben?
  maandag 25 februari 2008 @ 18:05:48 #2
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_56968464
Ik nies ook alweer. De laatste jaren krijg ik er wel steeds minder last van, dus dat is een goede ontwikkeling. Een paar jaar geleden lag ik soms een week in bed, te ziek om wat te doen.
pi_56968514
Heb momenteel alleen nog flinke jeuk in de ogen. Ik denk echter niet dat het nog lang duurt voordat de niesbuien zich manifesteren
pi_56968543
yup, same here,. voel de laatste 3 weken zo her en der weer wat opkomen,. merk het ook altijd goed in hetbegin dat ik dan weer doodmoe ben en totaal geen energie heb.
pi_56968594
Mijn ogen zijn inderdaad ook weer bezig. Ik hoop dat ik dit jaar niet heel veel last heb, bij mij wisselt het altijd heel sterk.
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
pi_56968637
Dat is wel érg vroeg zeg..
pi_56968700
Ik ben nog een beetje aan het twijfelen, mn neus loopt wel een beetje vervelend te doen, maar het kan nog wel verkoudheid zijn... De medicijnen zijn al ingeslagen, maar ik start het liefst zo laat mogelijk door de irritante bijwerkingen...
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 25 februari 2008 @ 18:19:03 #8
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_56968708
Ik zal het dit jaar ook wel weer krijgen.
Was begonnen aan een immuun-maak kuur van 2,5 jaar, maar ik vond het zo ranzig, dat ik ermee gestopt bent, dus dat word weer gwn aan de normale hooikoortspilletjes.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_56968746
Heb er ook al last van, jeukende ogen en niezen. Krijg morgen een voorraadje Xyzal voor 3 maanden en nog een neusspray!
  zaterdag 1 maart 2008 @ 16:41:42 #10
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_57083723
Ja, het begint steeds vroeger. Tot een jaar of drie terug kreeg ik het pas in mei , maar het is in drie jaar tjid al vervroegd naar eind februari. Hopelijk is dit jaar wel minder erg dan vorig jaar, dat was een en al ellende 3,5 maand lang. Heb nu maar voor het eerst mn trots opzij gezet en naar de huisarts gegaan voor een neusspray en oogdruppels, als het erger wordt kan ik ook nog pillen halen.

had ook nog bij mn huisarts geinformeerd naar zo'n immuunkuur, maar ze was er geen voorstander van. Volgens haar bleek uit geen enkel onderzoek dat het echt verbetering bracht bij de meeste mensen, en waren het meer dingen die vanuit de farmaceutische industrie worden gepushed via een hoop reclame omdat er best goed op te verdienen is. Dus mja, ik ga maar op haar woord af maar was wel beetje een tegenvaller als dat echt zo is.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 1 maart 2008 @ 16:43:56 #11
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_57083781
Imuunkuur heeft wél verbetering gebracht. Dat is wat het ziekenhuis mij uiteindelijk óók nog heeft verteld.
SlitOne was mijn immuunkuur, laat je gewoon doorverwijzen naar de KNO-arts, die doet een paar onderzoeken en kijkt of je dan geschikt bent.

Pilletjes qua immuunkuur gaven minder effect dan SlitOne, wat ik dus had, vloeibaar spul wat je 2 mins onder je tong moet doen.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_57086809
*haat hooikoorts*
Lawamena hitihala Lawamena haulala
  zaterdag 1 maart 2008 @ 20:42:43 #13
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_57089370
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 16:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Imuunkuur heeft wél verbetering gebracht. Dat is wat het ziekenhuis mij uiteindelijk óók nog heeft verteld.
SlitOne was mijn immuunkuur, laat je gewoon doorverwijzen naar de KNO-arts, die doet een paar onderzoeken en kijkt of je dan geschikt bent.

Pilletjes qua immuunkuur gaven minder effect dan SlitOne, wat ik dus had, vloeibaar spul wat je 2 mins onder je tong moet doen.
Mja, ze zei op zich ook niet dat het helemaal geen effect had, alleen dat het, voor zover haar bekend was uit onderzoeken, maar voor een klein deel van de mensen echt nut had. Ik probeer het dit seizoen wel met medicijnen van de huisarts ipv de drogist, aangezien het toch al te laat is om met een kuur te beginnen. Is het dit seizoen net zo ellendig als vorig jaar ga ik wel alsnog om zo'n kuur verzoeken.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_57814533

Ik zie er weer uit alsof ik drie dagen gejankt heb
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
  vrijdag 4 april 2008 @ 00:20:01 #15
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_57819474
Mja, ik voel het ook al langzaam opkomen. De irritatie in neus en ogen neemt steeds ietsjes meer toe.Nog geen medicijnen nodig gehad en het is al april, dat is al een hele verbetering t.o.v. vorig jaar wel. En het slechte weer helpt ook wel mee om het uit te stellen, dus wat mij betreft blijft het heel april nog stormen en regenen.
  Moderator vrijdag 4 april 2008 @ 00:37:21 #16
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_57819883
Ogen ogen ogen ogen ogen ogen ogen!!!!!!!!! !
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_57823554
Ik heb er in februari al last van gehad omdat er toen een paar soorten bomen al begonnen te bloeien, maar nu juist weer niet. Is echt één hele vroege boomsoort die mij irriteert en de rest heb ik weinig last van .
  vrijdag 4 april 2008 @ 10:29:58 #18
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_57823946
Nou ik heb m'n 50 pillen Aerius weer in huis! Nog geen erge symptonen gehad, ook eventjes in februari/maart. Wacht met liefde en geduld ( ) erop.
pi_57825355
ik heb dit jaar dus echt nergens last van.
Had ook nog allergien voor dons en honden, daar ook geen last meer van.

Zou ik er dan nu echt overheen "gegroeid"zijn?? Volgens de huisarts was de kans klein, maar het is wel mogelijk!
*poef* nu is het weg
pi_57825901
Bij mij zijn de ogen alweer begonnen. De rest houdt zich nog rustig......(ogen waren een paar weken geleden erger dan nu trouwens, dus met een beetje geluk.......)
  zaterdag 5 april 2008 @ 04:38:22 #21
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_57844563
Nja ik ben allergisch voor bomen, planten, gras, bloemen, honden, huisstofmijt, paarden etc etc. Probeer eens nergens last van je krijgen .
pi_57844867
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 04:38 schreef GotC het volgende:
Nja ik ben allergisch voor bomen, planten, gras, bloemen, honden, huisstofmijt, paarden etc etc. Probeer eens nergens last van je krijgen .
had ik dus ook, nu echt nergens meer last van. Ja als ik een heel stoffig iets verplaats, dan ga ik niezen.. maar verder is alles zoals het nu lijkt over. Hoop voor de rest hier dat dat ook bij hen gebeurt
*poef* nu is het weg
  Moderator zaterdag 5 april 2008 @ 10:50:04 #23
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_57845911
Maar is het zo dat jullie ogen ook niet altijd even rood zijn? Het ene moment wel, andere moment niet blablablabla
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zaterdag 5 april 2008 @ 10:53:30 #24
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_57845943
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 10:50 schreef Renesite het volgende:
Maar is het zo dat jullie ogen ook niet altijd even rood zijn? Het ene moment wel, andere moment niet blablablabla

Het hangt er (bij mij iig) aardig vanaf waar ik ben, en de omstandigheden.
  zaterdag 5 april 2008 @ 10:57:00 #25
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_57845984
Klinkt een beetje als een festival, hooikoorts 2008!
Is het al uitverkocht?
pi_58141903
Ik heb nergens last van.
Elke jaar heb ik rode ogen en niesbuien.

Komt denk ik door dat ik ben hardlopen.
Waardoor ik een grote weerstand heb opgebouwd.

Als ik ook door park of natuurgebeid loop heb ik nergens last van.
Ook niet op plaatsen waar pas gemaaid is.
pi_58141990
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 18:31 schreef Breaker.Faker het volgende:
Ik heb nergens last van.

O, dan ben ik benieuwd, want ik ben sinds september vorig jaar ook aan het hardlopen. Ik had een paar weken geleden wel even last van m'n ogen, maar dat kan eventueel de open haard zijn geweest, want daar kan ik ook slecht tegen....

Mijn echte hooikoortsseizoen begint meestal pas in mei, als het gras overal in bloei staat. Dus we zullen zien.
  vrijdag 18 april 2008 @ 18:56:52 #28
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_58142475
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 18:31 schreef Breaker.Faker het volgende:
Ik heb nergens last van.

Zou nog niet te vroeg juichen, het gras moet nog volop bloeien. Vorig jaar ging ik nu al halfdood van de hooikoorts maar heb nu ook nog helemaal niks. Als je in september nog nergens last van hebt mag je zeggen dat je niks hebt meer, maar denken dat door beetje hardlopen hooikoorts weggaat is wel heel positief gedacht.
  zondag 20 april 2008 @ 19:53:28 #29
35189 Troel
scherp en bot
pi_58186064
In tegenstelling tot voorgaande jaren, heb ik nog nergens last van

Alleen vorige week toen ik langs een pasgemaaid weiland fietste, maar dat doe ik nagenoeg nooit, dus daar ga ik niet moeilijk over doen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_58199165
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 10:57 schreef TeleluvR het volgende:
Is het al uitverkocht?
Ruimschoots! Wil je mijn kaartje overkopen?
pi_58229768
*meld zich*

ben net begonnen met 'Allerfre', kijken of dat werkt. wat is nou eigenlijk het beste medicijn?
  dinsdag 22 april 2008 @ 16:41:25 #32
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_58229914
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 16:34 schreef Rekkof het volgende:
*meld zich*

ben net begonnen met 'Allerfre', kijken of dat werkt. wat is nou eigenlijk het beste medicijn?
Wisselt per persoon. De reguliere, in de winkel verkrijgbare, tabletten komen in twee varianten: pillen welke Loratadine bevatten (Allerfre bijvoorbeeld) en pillen met Cetirizine (bijvoorbeeld Reactine). Voor mij werkt de laatste een stuk beter dan de eerste, maar voor een ander persoon kan dat precies omgekeerd zijn. Het is maar uitproberen wat voor jou werkt. Eventueel kan je huisarts je nog sterkere medicijnen voorschrijven.

Daarnaast kan je zowel bij de drogist als via je huisarts nog neusspray en oogdruppels krijgen.
pi_58231177
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 18:35 schreef conleche het volgende:

[..]

O, dan ben ik benieuwd, want ik ben sinds september vorig jaar ook aan het hardlopen. Ik had een paar weken geleden wel even last van m'n ogen, maar dat kan eventueel de open haard zijn geweest, want daar kan ik ook slecht tegen....

Mijn echte hooikoortsseizoen begint meestal pas in mei, als het gras overal in bloei staat. Dus we zullen zien.

Van hardlopen gaat hooikoorts niet over hoor
pi_58234613
Maandag ochtend de eerste prik gekregen... nu komende 6 weken elke week een prik, ben benieuwd of dat (nu nog) gaat helpen.
Tot nu toe nog geen last gehad, maar toch wel de pillen gehaald bij de huisarts voord e zekerheid.

Iemand enig idee of die graspollen prikken nu nog nut kunnen hebben? had ze bij de dokter gevraagd in begin februari, maar de levering kwam pas vorige week binnen...
pi_58246584
en ja hoor, de ellende is hier weer begonnen.
Heb ontzettende niesbuien, rode ogen en af en toe erg last van benauwdheid.
Vooral gistermiddag toen pa aan het grasmaaien was..buuhuu
Ik begin maar weer met de pilletjes geloof ik
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_58247769
* Aufruhr meldt zich ook.

Jeukende ogen, lopende neus

POLLEN
pi_58247788
Ik heb van iemand gehoord dat je via accupunctuur van je hooikoorts kan afgeraken.
Weet iemand hier iets meer over of is het een fabeltje?
pi_58248457

Hier is 't ook weer zover.
  woensdag 23 april 2008 @ 11:47:07 #39
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_58249847
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 20:13 schreef sombogywogy het volgende:
Maandag ochtend de eerste prik gekregen... nu komende 6 weken elke week een prik, ben benieuwd of dat (nu nog) gaat helpen.
Tot nu toe nog geen last gehad, maar toch wel de pillen gehaald bij de huisarts voord e zekerheid.

Iemand enig idee of die graspollen prikken nu nog nut kunnen hebben? had ze bij de dokter gevraagd in begin februari, maar de levering kwam pas vorige week binnen...
Als het al effect heeft zal het dit jaar nog geen groot effect hebben denk ik. maar wie weet, alle beetjes helpen tenslotte.

ik heb nog steeds nergens last van (omgeving Amstelveen/Amsterdam Zuid). *klopt af*
  woensdag 23 april 2008 @ 13:27:48 #40
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_58252326
Ik heb het sinds gisteren, ik kan m'n ogen niet openhouden en loop te niezen/snotteren. Ook word ike er misselijk van en krijg ik last van m'n buik. Toen ik vanmorgen opstond en onder de douche stond en ik leunde een beetje achterover kreeg ik last van steken aan de linkerkant van m'n buik.

Iemand die dit zelf ook heeft misschien?
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_58253981
ik ga vluchten naar groningenstad.. daar zijn minder pollen dan waar ik nu ben
pi_58253992
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 10:57 schreef TeleluvR het volgende:
Is het al uitverkocht?
Mijn ticket mag je altijd overkopen
  woensdag 23 april 2008 @ 14:46:44 #43
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_58254095
quote:
Op woensdag 23 april 2008 14:41 schreef pinow het volgende:

[..]

Mijn ticket mag je altijd overkopen
Ik geef ze gratis weg, ik ben het liever kwijt dan rijk
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_58254171
Yep. Ik dacht eerst dat het aan mijn lenzen lag, maar ik loop al zo'n drie dagen te tranen enzo. Nog geen last van mijn neus gelukkig. Wat zijn goed medicijnen of moet dat via de huisarts?
pi_58254208
quote:
Op woensdag 23 april 2008 14:40 schreef EricT het volgende:
ik ga vluchten naar groningenstad.. daar zijn minder pollen dan waar ik nu ben
Nu je het zegt. Thuis heb ik meer last dan in de stad zelf.
pi_58312769
Bij mij begint 't altijd als het weer warmer begint te worden en het 'lenteweer' er dus aan komt, zoals de laatste paar weken...
pi_58312816
Ik heb dus echt nergens last van.. Hopelijk blijft dat zo. Vind het zo verwonderlijk
*poef* nu is het weg
pi_58312818
Ik moet zeggen wonderwel dat het dit jaar iets minder heftig is dan voorgaande jaren
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zaterdag 26 april 2008 @ 00:48:04 #49
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_58313989
Weet er ook iemand wanneer hooikoorts zich over het algemeen voor het eerst openbaart? Kan dat al op 1,5 jarige leeftijd?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_58314247
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 00:48 schreef RockabeIIa het volgende:
Weet er ook iemand wanneer hooikoorts zich over het algemeen voor het eerst openbaart? Kan dat al op 1,5 jarige leeftijd?
Ja dat kan
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')