Mja, ze zei op zich ook niet dat het helemaal geen effect had, alleen dat het, voor zover haar bekend was uit onderzoeken, maar voor een klein deel van de mensen echt nut had. Ik probeer het dit seizoen wel met medicijnen van de huisarts ipv de drogist, aangezien het toch al te laat is om met een kuur te beginnen. Is het dit seizoen net zo ellendig als vorig jaar ga ik wel alsnog om zo'n kuur verzoeken.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Imuunkuur heeft wél verbetering gebracht. Dat is wat het ziekenhuis mij uiteindelijk óók nog heeft verteld.
SlitOne was mijn immuunkuur, laat je gewoon doorverwijzen naar de KNO-arts, die doet een paar onderzoeken en kijkt of je dan geschikt bent.
Pilletjes qua immuunkuur gaven minder effect dan SlitOne, wat ik dus had, vloeibaar spul wat je 2 mins onder je tong moet doen.
had ik dus ook, nu echt nergens meer last van. Ja als ik een heel stoffig iets verplaats, dan ga ik niezen.. maar verder is alles zoals het nu lijkt over. Hoop voor de rest hier dat dat ook bij hen gebeurtquote:Op zaterdag 5 april 2008 04:38 schreef GotC het volgende:
Nja ik ben allergisch voor bomen, planten, gras, bloemen, honden, huisstofmijt, paarden etc etc. Probeer eens nergens last van je krijgen.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 10:50 schreef Renesite het volgende:
Maar is het zo dat jullie ogen ook niet altijd even rood zijn? Het ene moment wel, andere moment niet blablablabla
O, dan ben ik benieuwd, want ik ben sinds september vorig jaar ook aan het hardlopen. Ik had een paar weken geleden wel even last van m'n ogen, maar dat kan eventueel de open haard zijn geweest, want daar kan ik ook slecht tegen....quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:31 schreef Breaker.Faker het volgende:
Ik heb nergens last van.
Elke jaar heb ik rode ogen en niesbuien.
Komt denk ik door dat ik ben hardlopen.
Waardoor ik een grote weerstand heb opgebouwd.
Als ik ook door park of natuurgebeid loop heb ik nergens last van.
Ook niet op plaatsen waar pas gemaaid is.
Zou nog niet te vroeg juichen, het gras moet nog volop bloeien. Vorig jaar ging ik nu al halfdood van de hooikoorts maar heb nu ook nog helemaal niks. Als je in september nog nergens last van hebt mag je zeggen dat je niks hebt meer, maar denken dat door beetje hardlopen hooikoorts weggaat is wel heel positief gedacht.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:31 schreef Breaker.Faker het volgende:
Ik heb nergens last van.
Elke jaar heb ik rode ogen en niesbuien.
Komt denk ik door dat ik ben hardlopen.
Waardoor ik een grote weerstand heb opgebouwd.
Als ik ook door park of natuurgebeid loop heb ik nergens last van.
Ook niet op plaatsen waar pas gemaaid is.
Ruimschoots! Wil je mijn kaartje overkopen?quote:Op zaterdag 5 april 2008 10:57 schreef TeleluvR het volgende:
Klinkt een beetje als een festival, hooikoorts 2008!
Is het al uitverkocht?
Wisselt per persoon. De reguliere, in de winkel verkrijgbare, tabletten komen in twee varianten: pillen welke Loratadine bevatten (Allerfre bijvoorbeeld) en pillen met Cetirizine (bijvoorbeeld Reactine). Voor mij werkt de laatste een stuk beter dan de eerste, maar voor een ander persoon kan dat precies omgekeerd zijn. Het is maar uitproberen wat voor jou werkt. Eventueel kan je huisarts je nog sterkere medicijnen voorschrijven.quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:34 schreef Rekkof het volgende:
*meld zich*
ben net begonnen met 'Allerfre', kijken of dat werkt. wat is nou eigenlijk het beste medicijn?
quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:35 schreef conleche het volgende:
[..]
O, dan ben ik benieuwd, want ik ben sinds september vorig jaar ook aan het hardlopen. Ik had een paar weken geleden wel even last van m'n ogen, maar dat kan eventueel de open haard zijn geweest, want daar kan ik ook slecht tegen....
Mijn echte hooikoortsseizoen begint meestal pas in mei, als het gras overal in bloei staat. Dus we zullen zien.
Als het al effect heeft zal het dit jaar nog geen groot effect hebben denk ik. maar wie weet, alle beetjes helpen tenslotte.quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:13 schreef sombogywogy het volgende:
Maandag ochtend de eerste prik gekregen... nu komende 6 weken elke week een prik, ben benieuwd of dat (nu nog) gaat helpen.
Tot nu toe nog geen last gehad, maar toch wel de pillen gehaald bij de huisarts voord e zekerheid.
Iemand enig idee of die graspollen prikken nu nog nut kunnen hebben? had ze bij de dokter gevraagd in begin februari, maar de levering kwam pas vorige week binnen...
Mijn ticket mag je altijd overkopenquote:Op zaterdag 5 april 2008 10:57 schreef TeleluvR het volgende:
Klinkt een beetje als een festival, hooikoorts 2008!
Is het al uitverkocht?
Ik geef ze gratis weg, ik ben het liever kwijt dan rijkquote:
Nu je het zegt. Thuis heb ik meer last dan in de stad zelf.quote:Op woensdag 23 april 2008 14:40 schreef EricT het volgende:
ik ga vluchten naar groningenstad.. daar zijn minder pollen dan waar ik nu ben
Ja dat kanquote:Op zaterdag 26 april 2008 00:48 schreef RockabeIIa het volgende:
Weet er ook iemand wanneer hooikoorts zich over het algemeen voor het eerst openbaart? Kan dat al op 1,5 jarige leeftijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |