Neuh kwestie van wennen. In het begin gaat iedereen moeilijk doen en op een gegeven moment weet iedereen neit beter meer.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:50 schreef M0NTANA het volgende:
Dan zetten ze hem maar op een kiertje, een rookverbod zal anders voor grote problemen zorgen, ben ik bang.
Het staat er nog niet op. Even wachten dus.quote:Op maandag 25 februari 2008 23:51 schreef toma het volgende:
[..]
http://www.nederland2.nl/gids/aflevering/holland-sport/3721862
Als je op 'Laatste uitzending' klikt zie je toch echt de aflevering van vorige week.
de trein komt zeker maar 1 keer ?quote:Henk ten Cate maakt een moeizame periode bij Chelsea door. De assistent-trainer van Chelsea had afgelopen weekeinde in de aanloop naar de finale van de Carling Cup een fikse woordenwisseling met John Terry. De selectie zou het arrogante gedrag van de oud-coach van onder andere Ajax meer dan zat zijn. (Diverse Britse tabloids)
Nouja... het zou natuurlijk belachelijk zijn dat het dan afhangt van het weer of je mag roken in de arena of niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:05 schreef Fathom het volgende:
Neuh kwestie van wennen. In het begin gaat iedereen moeilijk doen en op een gegeven moment weet iedereen neit beter meer.
Voor verschillende jongens die ik ken zou een rookverbod een ramp zijn, die komen niet alleen voor de wedstrijd, maar ook om relaxed een blowtje te kunnen roken met wat maten.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:05 schreef Fathom het volgende:
[..]
Neuh kwestie van wennen. In het begin gaat iedereen moeilijk doen en op een gegeven moment weet iedereen neit beter meer.
laat die gasten het dak er dan afhalen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:14 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Voor verschillende jongens die ik ken zou een rookverbod een ramp zijn, die komen niet alleen voor de wedstrijd, maar ook om relaxed een blowtje te kunnen roken met wat maten.
Ik denk dat hij nog vaak zal terugdenken aan Ajax ja, waar ze wel het ene succes na het andere boeken.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:09 schreef toma het volgende:
de trein komt zeker maar 1 keer ?
Bedoel je de kop van het artikel of de kop van Johnny Heitinga?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:20 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Gister in de krant! Die kop!
Iddquote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Siem de Jong staat er echt zo bij van: "Doe maar rustig John""Het is maar een spelletje"
Ik heb gisteravond toch echt om een uur of 12 de herhaling van die dag zitten kijken hoor.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:07 schreef Houniet het volgende:
[..]
Het staat er nog niet op. Even wachten dus.
Je hebt helemaal gelijk. Was nog niet wakkerquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Is reeds gepost.
Wat denk je zelfquote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:22 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Bedoel je de kop van het artikel of de kop van Johnny Heitinga?
bronquote:Lurling: "Ajax heeft maar drie écht goede spelers"
25 februari 2008
Hoewel Anthony Lurling zondag met NAC Breda onderuit ging tegen Ajax (2-3), is de aanvaller niet bijster te spreken over de selectie van de Amsterdammers. De voormalig Feyenoorder sluit niet uit dat NAC het seizoen afsluit boven de formatie van coach Adrie Koster.
"Behalve de naam, is Ajax in niets groot. Ze hebben slechts drie écht goede spelers: Stekelenburg, Huntelaar en Heitinga", zegt Lurling in BN/De Stem. "Ik zou er niet van staan te kijken als we het gat van drie punten met Ajax alsnog dichten."
quote:'Plannen Huntelaar na dit seizoen duidelijk'
De toekomst van Klaas-Jan Huntelaar is nog altijd ongewis. De aanvaller van Ajax staat al tijden in de belangstelling van diverse buitenlandse topclubs, maar zal pas na dit seizoen beslissen over een mogelijke transfer. Ook een contractverlenging zou tot de mogelijkheden behoren. Klik hier! In de Amsterdam ArenA zingen de geruchten dat Huntelaar al in gesprek is geweest met Ajax over het openbreken van zijn huidige verbintenis. Arnold Oosterveer, de zaakwaarnemer van de international, spreekt dit echter tegenover Sportweek met klem tegen. "Ik heb niet met Ajax gesproken en Klaas-Jan ook niet. We hebben geen idee waar dit vandaan komt."
"Het is allemaal wel erg voorbarig. Wij zullen pas na afloop van het seizoen nadenken over Klaas-Jan's toekomst. Zijn keuze zal afhangen van méér factoren dan alleen de nieuwe trainer. Het is nog even afwachten." Het huidige contract van de topscorer van de Eredivisie loopt tot de zomer van 2010.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |