Vermaelen heeft altijd Stam of Heitinga naast zich gehad wat natuurlijk een enorme steun is voor een nog erg jonge Vermaelen. Het is niet 100% zeker of hij de verantwoordelijkheid aan kan als hij de belangrijkste verdediger gaat worden. Als het mis gaat kan dat voor veel problemen zorgen, zonder dat je een ervaren verdediger achter de hand hebt om zulke problemen op te vangen. Als je dan toch 60M beschikbaar hebt voor transfers dan kan je beter een ervaren verdediger kopen en die dan samen laten werken met Vermaelen, dan heb je minder risicos en heb je meteen iemand waar Vermaelen van kan leren.quote:Vermaelen en Vertonghen lijkt me een redelijk centraal duo
Nee, is een eindje roeien naar Argentiniequote:Op maandag 25 februari 2008 18:27 schreef pfaf het volgende:
[..]
Heb je de VI van vorige week gelezen?
Ik ben er sowieso geen voorstander van aangezien het, ook als je het uitsmeert, veel geld kost.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:00 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Klopt, maar er heeft al een artikel in het NRC gestaan met een interview met zo'n beursmeneer en er zijn allerlei manieren om dat een stuk goedkoper te doen. En Ajax zal echt niet even snel veertig miljoen euro op tafel leggen om al die aandelen terug te kopen. Dan maar een x-jarenplan. Ik denk niet dat de selectie eronder komt te lijden. Van Basten heeft het budget voor aankopen ook al rond.
Ja, als je het doet kan je beter wachtten totdat het weer beter loopt en de aandelen dus stukken hoger staan he.quote:Op maandag 25 februari 2008 17:30 schreef zjroentje het volgende:
Het van de beurs halen van Ajax is nou echt het minst belangrijke.
Ajax heeft een eigen vermogen van 50-60 miljoen.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, is een eindje roeien naar Argentinie
http://www.ajax.nl/web/show/id=167903quote:Op maandag 25 februari 2008 18:23 schreef Riro het volgende:
Stond laatst een lijst online toch waar je kon zien of je 'm nog had?
Ik ben 'm ook kwijt.
leuk he.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lijkt me leuk als Heintinga weg gaat en Vermaelen en Vertonghen afwezig zijn voor de voorronde van de CL(als de play-offs gehaald en gewonnen worden)
Hehe inderdaad.quote:Op maandag 25 februari 2008 16:57 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
410 matties. Je weet duidelijk niet over wie je praat
.
Wordt pas leuk als Ajax er niet op participeert en geen 2 verdedigers koopt die makkelijk mee kunnen draaienquote:Op maandag 25 februari 2008 18:50 schreef toma het volgende:
[..]
leuk he.
dan gaan we pas lachen.Sjonge jonge jonge jonge... wat zou dat toch leuk zijn !
![]()
Sow wat een mazzel. Het geluk kan niet meer op. Zijn we nu kampioen?quote:Op maandag 25 februari 2008 19:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wordt pas leuk als Ajax er niet op participeert en geen 2 verdedigers koopt die makkelijk mee kunnen draaien
Ajax heeft ook nog geluk dat Zweden en Uruguay zich niet gekwalificeerd hebben.
Dat heb je verdomd goed gezien, hulde.quote:Op maandag 25 februari 2008 19:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat viel Perez me tegen gister, jullie ?
quote:Gabri heeft het naar zijn zin bij Ajax. Vorig seizoen kwam de Spanjaard over van FC Barcelona en sindsdien is hij vaste waarde in het Amsterdamse team. De Nederlandse taal gooit echter roet in het eten bij de communicatie met medespelers en trainers.
"Ik heb geen talenknobbel. Ik spreek alleen Catalaans en Spaans. Ik ben ook wel een beetje lui. Thuis kijk ik naar Spaanse televisiezenders", biecht de middenvelder eerlijk op. "Als ik bij Ajax ben, trek ik veelal op met de Spaanstalige spelers. Het zou beter gaan met mijn Nederlands als ik gedwongen was de taal te spreken", erkent hij.
Kenneth Perez en Edgar Davids dienen veelvuldig als tolk, wanneer trainer Adrie Koster in de kleedkamer dingen uitlegt. "Het lijkt soms wel een kippenhok in de kleedkamer. Maar de andere spelers hebben er nog nooit wat van gezegd als iemand het begon te vertalen", vertelt de Catalaan.
hihi lol lol lolquote:Op maandag 25 februari 2008 18:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lijkt me leuk als Heintinga weg gaat en Vermaelen en Vertonghen afwezig zijn voor de voorronde van de CL(als de play-offs gehaald en gewonnen worden)
daarom vroeg ik t me ook af. Perez klinkt niet echt Deensquote:Op maandag 25 februari 2008 19:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Jep. Hij heeft een Spaanse moeder. Perez is ook een Spaanse naam he
Die gast is overal echt respect voor. Schotland,dubai,zuid afrika,europees alles,nationaal...echt overal.quote:Op maandag 25 februari 2008 19:18 schreef toma het volgende:
trouwens wel tof dat er vaak een GOIRLE spandoek hangt bij het uitvak
,,Ik heb geen zin om mee naar voren te gaan." Laat Gabri maar lekker het vuile werk opknappen. Dat vind ik pas teambelang.quote:Op maandag 25 februari 2008 19:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Goede instelling van Gabri, je weet wel je opofferen voor het teambelang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |