abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56967365

Goal:

Met contractverlenging zal Steek wel blijven met Gentenaar als goede back-up

Analyse: Ruim voldoende

Verdediging:

Heitinga is de enige speler van Ajax met een echte meerwaarde, het zou me erg verbazen als hij op 1 september nog bij Ajax speelt

Vermaelen en Vertonghen lijkt me een redelijk centraal duo en Silva een goede back voor Ajax. Een nieuwe linksback moet van buitenaf worden aangetrokken

Anayse:

Nieuw Linksback
Nieuw reserve verdediger
Doorschuiven: Vd Wiel

Middenveld

Lindgren is redelijk in de punt naar achter, Urby kan de linkshalf invullen en Gabri, Delorge en Perrez komen tekort voor een basisplaats maar zijn wel voldoende voor een reserve rol. Waarbij moet worden aangetekend dat Perez 33 is en je hem nog niet eens als reserve zou moeten willen hebben

Analyse: Ajax moet een rechtshalf halen die er meteen staat en zorgen dat de nieuwe aankoop, Lindgren en Urby wat chemistry krijgen

Aanval:

Huntelaar is veel te langzaam voor de top en zal ook dit seizoen weer niet verkocht worden. Waarschijnlijk zal hij weer rond de 20 maken maar wel gefrustreerd rondlopen wat niet goed is voor het team. De combinatie met Suarez zal wel nooit een succesvolle worden.

Leonardo, Luque, Rommedahl en Kennedy komen tekort op zowel links als op rechts en je moet er hooguit 2 houden als back-up. Perez zou de op beide vleugels redelijk uit de voeten kunnen maar dan heb je binnen 2 maanden een gefrustreerde speler rond lopen

Analyse: Ajax moet een buitenspeler kopen die complementair is aan Huntelaar en die zijn man voorbij kan.

Donald en Anita moeten minuten gaan pakken en verhuurd gaan worden. Vermeer en Poepon zijn niet van het niveau van Ajax en moeten ook verkocht worden

Kort gezegd moet Ajax dus minimaal 4 aankopen halen om serieus mee te doen aan de titel en geen modderfiguur te slaan in de CL. Doordat de CL 2 keer op een rij is gemist is er nauwelijks geld en wordt waarschijnlijk alleen Heitinga voor veel geld verkocht. Misschien dat Ajax dit jaar wel 6 wedstrijden wint en de CL haalt en er daardoor wat geld vrij komt. Het probleem blijft zoals gewoonlijk weer dat de CL kwalificatie begin augustus is en dat de competitie waarschijnlijk pas start halverwege september(OS)

Ik wens Bassie in iedergeval veel succes want er liggen veel uitdagingen

[ Bericht 1% gewijzigd door Houniet op 25-02-2008 18:46:12 ]
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_56967445
Je laatste alinea is een beetje voorbarig lijkt me. Ze moeten eerst de play offs voor die CL plaats nog zien te winnen.
  maandag 25 februari 2008 @ 17:09:49 #3
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_56967509
Kan dit niet in het algemene Ajax topic?
Anders kan ik over PSV, Feyenoord, Heerenveen, AZ, NAC etc. etc. ook wel zo'n topic openen
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  maandag 25 februari 2008 @ 17:10:05 #4
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_56967515
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
en geen modderfiguur te slaan in de CL.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_56967528
Dat zeg ik ook, ze moeten eerst ook maar eens de play-offs zien te halen. Het verschil met de nummer 6 is maar 5 punten.

Maar het lijkt me duidelijk dat Ajax niet flink kan investeren als alleen Heitinga wordt verkocht en de CL niet wordt gehaald
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_56967602
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:10 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Dat Ajax gewoon weer de playoffs gaat winnen is bij jou nog niet doorgedrongen zo te zien
  maandag 25 februari 2008 @ 17:14:28 #7
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_56967605
Ach, om de titel te winnen hebben ze niet zoveel veranderingen nodig, denk ik. Alleen wat meer constantheid voorin. Suarez, Leo, Luque, Rommedahl en Perez zijn veel te veel momentvoetballers. Voorderest moeten ze veel rustiger voetballen, dat had dit seizoen heel wat tegendoelpunten gescheeld.
pi_56967716
OP Verplaatst!

[ Bericht 64% gewijzigd door Houniet op 25-02-2008 18:45:55 ]
pi_56967717
Jij bent duidelijk niet op de hoogte van de financiële situatie bij Ajax. Ajax heeft een 'potje' van 60M.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  maandag 25 februari 2008 @ 17:21:48 #10
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_56967727
Waar is de OP !
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_56967735
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:14 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ach, om de titel te winnen hebben ze niet zoveel veranderingen nodig, denk ik. Alleen wat meer constantheid voorin. Suarez, Leo, Luque, Rommedahl en Perez zijn veel te veel momentvoetballers. Voorderest moeten ze veel rustiger voetballen, dat had dit seizoen heel wat tegendoelpunten gescheeld.
Voor welke posities zou je een basisspeler halen als alleen Heitinga vertrekt?

Welke spelers zijn basisplaats waardig en wie voor de breedte?

Hoeveel spelers voor de bank zou je halen?
pi_56967739
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:21 schreef Houniet het volgende:
Waar is de OP !
Hier
pi_56967747
Het houd je wel bezig.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_56967748
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:12 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarom ga je als je voor feyenoord bent, daar voetballen
Vraag het aan Tim
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_56967773
Vermaelen - Vertonghen lijkt me niet ideaal, allebei linksbenig. Daarbij is Gabri wel degelijk goed genoeg voor de basis.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_56967778
Ik wil dat woord *****oord hier niet meer horen
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_56967804
Doet wel pijn dat we deze week geen beker spelen
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_56967806
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:24 schreef F1Bas het volgende:
Ik wil dat woord *****oord hier niet meer horen
Beetje leedvermaak kan geen kwaad
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_56967807
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:22 schreef Jasza het volgende:

[..]

Hier
Ik kan dus op dertien wedstrijden (daadwerkelijk in het uitvak) komen, en als de statistieken kloppen, moet ik het daarmee kunnen redden. Zeker als Excelsior eruit dondert.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_56967815
Vd Wiel - Vermaelen lijkt me wel een goed duo.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
  maandag 25 februari 2008 @ 17:27:31 #21
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_56967819
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
Jij bent duidelijk niet op de hoogte van de financiële situatie bij Ajax. Ajax heeft een 'potje' van 60M.
Gaan ze Ajax niet van de beurs afhalen dan, of in de nabije toekomst.

Mochten ze dat doen, dan lijkt het me verstandig om dat potje te bewaren...

Of is dat rapport echt nergens goed voor geweest?
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_56967822
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Goal:

Lindgren is redelijk in de punt naar achter, Urby kan de linkshalf invullen en Gabri, Delorge en Perrez komen tekort voor een basisplaats maar zijn wel voldoende voor een reserve rol.
Urby erin en Gabri niet goed genoeg voor de bank!

Veeg me op
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  maandag 25 februari 2008 @ 17:29:11 #23
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_56967831
Idd, urby, de faalhaas van chocolade .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_56967848
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:27 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ze het van de beurs af gaan halen. Lijkt me toch een beetje weggegooid geld.
pi_56967851
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:27 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Het van de beurs halen van Ajax is nou echt het minst belangrijke.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')