abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56967365

Goal:

Met contractverlenging zal Steek wel blijven met Gentenaar als goede back-up

Analyse: Ruim voldoende

Verdediging:

Heitinga is de enige speler van Ajax met een echte meerwaarde, het zou me erg verbazen als hij op 1 september nog bij Ajax speelt

Vermaelen en Vertonghen lijkt me een redelijk centraal duo en Silva een goede back voor Ajax. Een nieuwe linksback moet van buitenaf worden aangetrokken

Anayse:

Nieuw Linksback
Nieuw reserve verdediger
Doorschuiven: Vd Wiel

Middenveld

Lindgren is redelijk in de punt naar achter, Urby kan de linkshalf invullen en Gabri, Delorge en Perrez komen tekort voor een basisplaats maar zijn wel voldoende voor een reserve rol. Waarbij moet worden aangetekend dat Perez 33 is en je hem nog niet eens als reserve zou moeten willen hebben

Analyse: Ajax moet een rechtshalf halen die er meteen staat en zorgen dat de nieuwe aankoop, Lindgren en Urby wat chemistry krijgen

Aanval:

Huntelaar is veel te langzaam voor de top en zal ook dit seizoen weer niet verkocht worden. Waarschijnlijk zal hij weer rond de 20 maken maar wel gefrustreerd rondlopen wat niet goed is voor het team. De combinatie met Suarez zal wel nooit een succesvolle worden.

Leonardo, Luque, Rommedahl en Kennedy komen tekort op zowel links als op rechts en je moet er hooguit 2 houden als back-up. Perez zou de op beide vleugels redelijk uit de voeten kunnen maar dan heb je binnen 2 maanden een gefrustreerde speler rond lopen

Analyse: Ajax moet een buitenspeler kopen die complementair is aan Huntelaar en die zijn man voorbij kan.

Donald en Anita moeten minuten gaan pakken en verhuurd gaan worden. Vermeer en Poepon zijn niet van het niveau van Ajax en moeten ook verkocht worden

Kort gezegd moet Ajax dus minimaal 4 aankopen halen om serieus mee te doen aan de titel en geen modderfiguur te slaan in de CL. Doordat de CL 2 keer op een rij is gemist is er nauwelijks geld en wordt waarschijnlijk alleen Heitinga voor veel geld verkocht. Misschien dat Ajax dit jaar wel 6 wedstrijden wint en de CL haalt en er daardoor wat geld vrij komt. Het probleem blijft zoals gewoonlijk weer dat de CL kwalificatie begin augustus is en dat de competitie waarschijnlijk pas start halverwege september(OS)

Ik wens Bassie in iedergeval veel succes want er liggen veel uitdagingen

[ Bericht 1% gewijzigd door Houniet op 25-02-2008 18:46:12 ]
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_56967445
Je laatste alinea is een beetje voorbarig lijkt me. Ze moeten eerst de play offs voor die CL plaats nog zien te winnen.
  maandag 25 februari 2008 @ 17:09:49 #3
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_56967509
Kan dit niet in het algemene Ajax topic?
Anders kan ik over PSV, Feyenoord, Heerenveen, AZ, NAC etc. etc. ook wel zo'n topic openen
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  maandag 25 februari 2008 @ 17:10:05 #4
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_56967515
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
en geen modderfiguur te slaan in de CL.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_56967528
Dat zeg ik ook, ze moeten eerst ook maar eens de play-offs zien te halen. Het verschil met de nummer 6 is maar 5 punten.

Maar het lijkt me duidelijk dat Ajax niet flink kan investeren als alleen Heitinga wordt verkocht en de CL niet wordt gehaald
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_56967602
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:10 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Dat Ajax gewoon weer de playoffs gaat winnen is bij jou nog niet doorgedrongen zo te zien
  maandag 25 februari 2008 @ 17:14:28 #7
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_56967605
Ach, om de titel te winnen hebben ze niet zoveel veranderingen nodig, denk ik. Alleen wat meer constantheid voorin. Suarez, Leo, Luque, Rommedahl en Perez zijn veel te veel momentvoetballers. Voorderest moeten ze veel rustiger voetballen, dat had dit seizoen heel wat tegendoelpunten gescheeld.
pi_56967716
OP Verplaatst!

[ Bericht 64% gewijzigd door Houniet op 25-02-2008 18:45:55 ]
pi_56967717
Jij bent duidelijk niet op de hoogte van de financiële situatie bij Ajax. Ajax heeft een 'potje' van 60M.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  maandag 25 februari 2008 @ 17:21:48 #10
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_56967727
Waar is de OP !
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_56967735
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:14 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ach, om de titel te winnen hebben ze niet zoveel veranderingen nodig, denk ik. Alleen wat meer constantheid voorin. Suarez, Leo, Luque, Rommedahl en Perez zijn veel te veel momentvoetballers. Voorderest moeten ze veel rustiger voetballen, dat had dit seizoen heel wat tegendoelpunten gescheeld.
Voor welke posities zou je een basisspeler halen als alleen Heitinga vertrekt?

Welke spelers zijn basisplaats waardig en wie voor de breedte?

Hoeveel spelers voor de bank zou je halen?
pi_56967739
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:21 schreef Houniet het volgende:
Waar is de OP !
Hier
pi_56967747
Het houd je wel bezig.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_56967748
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:12 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarom ga je als je voor feyenoord bent, daar voetballen
Vraag het aan Tim
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_56967773
Vermaelen - Vertonghen lijkt me niet ideaal, allebei linksbenig. Daarbij is Gabri wel degelijk goed genoeg voor de basis.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_56967778
Ik wil dat woord *****oord hier niet meer horen
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_56967804
Doet wel pijn dat we deze week geen beker spelen
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_56967806
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:24 schreef F1Bas het volgende:
Ik wil dat woord *****oord hier niet meer horen
Beetje leedvermaak kan geen kwaad
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_56967807
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:22 schreef Jasza het volgende:

[..]

Hier
Ik kan dus op dertien wedstrijden (daadwerkelijk in het uitvak) komen, en als de statistieken kloppen, moet ik het daarmee kunnen redden. Zeker als Excelsior eruit dondert.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_56967815
Vd Wiel - Vermaelen lijkt me wel een goed duo.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
  maandag 25 februari 2008 @ 17:27:31 #21
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_56967819
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
Jij bent duidelijk niet op de hoogte van de financiële situatie bij Ajax. Ajax heeft een 'potje' van 60M.
Gaan ze Ajax niet van de beurs afhalen dan, of in de nabije toekomst.

Mochten ze dat doen, dan lijkt het me verstandig om dat potje te bewaren...

Of is dat rapport echt nergens goed voor geweest?
kankelul.
pi_56967822
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Goal:

Lindgren is redelijk in de punt naar achter, Urby kan de linkshalf invullen en Gabri, Delorge en Perrez komen tekort voor een basisplaats maar zijn wel voldoende voor een reserve rol.
Urby erin en Gabri niet goed genoeg voor de bank!

Veeg me op
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  maandag 25 februari 2008 @ 17:29:11 #23
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_56967831
Idd, urby, de faalhaas van chocolade .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_56967848
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:27 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ze het van de beurs af gaan halen. Lijkt me toch een beetje weggegooid geld.
pi_56967851
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:27 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Het van de beurs halen van Ajax is nou echt het minst belangrijke.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  maandag 25 februari 2008 @ 17:31:40 #26
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_56967879
Volgens mij was het rond 12.00 of 12.30 parkeren....wedstrijd was om 14.30 toen gewoon dacht ik
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_56967915
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:26 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Ik kan dus op dertien wedstrijden (daadwerkelijk in het uitvak) komen, en als de statistieken kloppen, moet ik het daarmee kunnen redden. Zeker als Excelsior eruit dondert.
12 is good

Elk jaar is het volgens mij 12 wedstrijden als je voorrang wil hebben, kom er zelf net niet aan, maarja dan volgend jaar maar ff halen
pi_56967918
Hmm, eens even kijken hoe of wat in dat geval...
quote:
Gregory van der Wiel trainde maandagochtend nog apart. Het lijkt langzaam beter te gaan met de jonge verdediger. Hij deed weer pittige oefeningen met de bal en liet zien ook weer behoorlijk aan te kunnen zetten.
Binnenkort opereren dus.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_56967930
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:33 schreef Jasza het volgende:

[..]

12 is good
Omdat ADO er vorig jaar buiten viel, ja.
  maandag 25 februari 2008 @ 17:33:53 #30
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_56967933
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:26 schreef MaxC het volgende:
Doet wel pijn dat we deze week geen beker spelen
De loting was al aangepast voor ajax
pi_56967948
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:33 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Omdat ADO er vorig jaar buiten viel, ja.
Wat heeft het ermee te maken welke club eruit valt dan?
  maandag 25 februari 2008 @ 17:35:13 #32
139407 jorienvdherik
pi_56967960
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:34 schreef Jasza het volgende:

[..]

Wat heeft het ermee te maken welke club eruit valt dan?
groote van het uitvak
sjonnie
pi_56967984
Nee, ADO-uit mocht vorig jaar geen Ajax-publiek bij en dus telde die niet mee. En als Excelsior degradeert kunnen meer mensen een voorrangsuitkaart krijgen.
  maandag 25 februari 2008 @ 17:36:53 #34
139407 jorienvdherik
pi_56967987
Perez kan wel basis, maar was zondag ook weer niet opvallend bezig
pi_56968003
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:36 schreef kevin6188 het volgende:
Nee, ADO-uit mocht vorig jaar geen Ajax-publiek bij en dus telde die niet mee. En als Excelsior degradeert kunnen meer mensen een voorrangsuitkaart krijgen.
Ah ja dat is natuurlijk logisch, dan zal het dit jaar wel 13 worden ofzo ja, als VVV degradeert toch hetzelfde?

Als Sparta of WII degradeert dan zijn het er vast 13 ja.
pi_56968074
Gabri en Perez tekort. Huntelaar slecht
En Urby goed!

Nu een objectieve analyse.
  maandag 25 februari 2008 @ 17:45:34 #37
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_56968130
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:30 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ze het van de beurs af gaan halen. Lijkt me toch een beetje weggegooid geld.
Ik dacht dat dat, eventueel op de lange termijn, wel de bedoeling was.
kankelul.
pi_56968140
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
Daarom draaiden ze in 2006-2007 verlies en in 2007-2008 waarschijnlijk nog meer omdat de inkomsten ver achterblijven. Daarom investeerde Ajax ook 7 miljoen in nieuwe spelers terwijl ze Maduro voor 3 verkochten, het ging immers al prima dit seizoen
  maandag 25 februari 2008 @ 17:46:14 #39
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56968145
Is het al bekend hoe ze het volgend seizoen met de Europese (voorrangs)uitkaarten gaan doen?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_56968158
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:45 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Ik dacht dat dat, eventueel op de lange termijn, wel de bedoeling was.
Zover ik weet ook, maar dat kan je niet zomaar even doen (wil je het netjes doen). Duurt dus nog wel even.
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_56968159
tvp
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_56968163
quote:
'Ajax van beurs desastreus voor sportieve ambities'
Geschreven op maandag, 25 februari om 16:37

Het voorstel van de commisie-Coronel om Ajax van de beurs te halen is volgens sportmarketingexpert Frank van den Wall Bake een risico-volle zet. Van den Wall Bake is van mening dat het opheffen van de beursnotering alleen maar nog schadelijkere gevolgen zal hebben voor de sportieve toekomst van de Amsterdamse club.

“Ajax wordt geregeerd door populisme, door wat goed valt bij het volk”, verklaarde Van den Wall Bake tegenover Sportweek. “Het voorstel om de beursnotering te beëindigen is ook zoiets. Ik ben daar nooit een voorstander van geweest, maar het is er nou eenmaal.”

Volgens Van den Wall Bake is een leegloop van de selectie een onafwendbaar gevolg van de veranderende financiële huishouding. “Dat terugdraaien kost ongetwijfeld klauwen met geld. Dan mķet je Huntelaar, Heitinga en Stekelenburg verkopen, en ben je alleen nog maar verder van huis.”
pi_56968176
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Daarom draaiden ze in 2006-2007 verlies en in 2007-2008 waarschijnlijk nog meer omdat de inkomsten ver achterblijven. Daarom investeerde Ajax ook 7 miljoen in nieuwe spelers terwijl ze Maduro voor 3 verkochten, het ging immers al prima dit seizoen
Klapmongool DAM vergeet even de inkomsten van de andere transfers .
  maandag 25 februari 2008 @ 17:48:02 #44
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56968186
Gabri is wel goed genoeg, al zou ik persoonlijk Demy de Zeeuw graag zien komen.

Verder moeter er ķf nieuwe vleugelspitsen komen ķf er moet zonder vleugelspitsen gevoetbald worden.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 25 februari 2008 @ 17:48:35 #45
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_56968197
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:46 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Zover ik weet ook, maar dat kan je niet zomaar even doen (wil je het netjes doen). Duurt dus nog wel even.
Inderdaad, maar dan kan je dat potje van om en nabij de 60milj. niet zomaar gaan spenderen.

Dat gat wat terugtrekken van de beurs teweegbrengt zul je toch moeten financieren en dus opsparen de komende jaren...
kankelul.
pi_56968206
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

doe jij de boekhouding bij Ajax?
pi_56968227
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:46 schreef M0NTANA het volgende:
Is het al bekend hoe ze het volgend seizoen met de Europese (voorrangs)uitkaarten gaan doen?
Is laatst gepubliceerd, staat vast ergens op de Ajax-site. Mensen die vorig jaar een aantal wedstrijden zijn gegaan behouden hun kaart. Ik ben dit seizoen naar Praag geweest, maar heb dus geen voorrang...

En Toma, dat artikel van die marketing-goeroe op Sportweek.nl vind ik dus echt zo nietszeggend. Zou me er niet te druk om maken.
pi_56968231
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:48 schreef M0NTANA het volgende:
Gabri is wel goed genoeg, al zou ik persoonlijk Demy de Zeeuw graag zien komen.

Verder moeter er ķf nieuwe vleugelspitsen komen ķf er moet zonder vleugelspitsen gevoetbald worden.
Dat laatste lijkt me een betere optie omdat er in Nederland sowiezo weinig vleugel spelers meer te vinden zijn.
pi_56968239
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:48 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Inderdaad, maar dan kan je dat potje van om en nabij de 60milj. niet zomaar gaan spenderen.

Dat gat wat terugtrekken van de beurs teweegbrengt zul je toch moeten financieren en dus opsparen de komende jaren...
Inderdaad, en als blijkt dat Ajax de boel terug koopt zal het aandeel ook nog wel even flink omhoog schieten
pi_56968242
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:46 schreef toma het volgende:

[..]

Logisch toch?
pi_56968248
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:50 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Logisch toch?
En dan 5 jaar geen CL voetbal
en de komende 10 jaar geen kampioen.
pi_56968249
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:49 schreef kevin6188 het volgende:
En Toma, dat artikel van die marketing-goeroe op Sportweek.nl vind ik dus echt zo nietszeggend. Zou me er niet te druk om maken.
Aandelen terugkopen kost gewoon geld.
pi_56968264
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:51 schreef toma het volgende:

[..]

En dan weer 5 jaar geen CL voetbal
Dat zegt hij en ik niet

Het is wel gewoon een feit dat het van de beurs af halen veel geld kost.
pi_56968273
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:51 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Die 38 milj. (ofzoiets) die ze kregen toen ze de beurs op gingen zijn toch ook allemaal in een putje gegooid?
  maandag 25 februari 2008 @ 17:53:04 #55
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56968291
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:49 schreef toma het volgende:

[..]

Dat laatste lijkt me een betere optie omdat er in Nederland sowiezo weinig vleugel spelers meer te vinden zijn.
Maar goed, Marco van Basten kennende zal hij eerst drieënhalf jaar proberen koste wat het kost 4-3-3 te spelen, met buitenspelers die eigenlijk geen buitenspelers zijn.
pi_56968316
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:53 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Maar goed, Marco van Basten kennende zal hij eerst drieënhalf jaar proberen koste wat het kost 4-3-3 te spelen, met buitenspelers die eigenlijk geen buitenspelers zijn.
Ach, bij het Nederlands elftal is hij ook helemaal om en speelt ie nu ook ala PSV. Misschien dat ie die wijsheid ook mee kan nemen naar Ajax.
  maandag 25 februari 2008 @ 17:58:26 #57
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56968362
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:54 schreef toma het volgende:

[..]

Ach, bij het Nederlands elftal is hij ook helemaal om en speelt ie nu ook ala PSV.
Zoals ik zeg, bij Oranje duurde het drieënhalf jaar. Daarbij heeft hij aangegeven bij Ajax weer voor 4-3-3 te gaan.
quote:
Misschien dat ie die wijsheid ook mee kan nemen naar Ajax.
Eerst zien, dan geloven.
pi_56968374
Stekelenburg
Silva - Kuffour - Vermaelen - Vertonghen?
Gabri - Lindgren- Perez - Urby
Huntelaar - Suarez

Dit is een elftal wat er volgend jaar kan staan. Ook niet heel slecht hoor, hoewel ik liever wat aankopen zie.
pi_56968389
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:51 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Klopt, maar er heeft al een artikel in het NRC gestaan met een interview met zo'n beursmeneer en er zijn allerlei manieren om dat een stuk goedkoper te doen. En Ajax zal echt niet even snel veertig miljoen euro op tafel leggen om al die aandelen terug te kopen. Dan maar een x-jarenplan. Ik denk niet dat de selectie eronder komt te lijden. Van Basten heeft het budget voor aankopen ook al rond.
  maandag 25 februari 2008 @ 18:00:20 #60
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_56968398
Kuffour
kankelul.
  maandag 25 februari 2008 @ 18:00:53 #61
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56968408
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
Stekelenburg
Huntelaar - Suarez

Dit is een elftal wat er volgend jaar kan staan. Ook niet heel slecht hoor, hoewel ik liever wat aankopen zie.
Sammy Kuffour niet, die vertrekt in mei zonder een wedstrijd in het eerste gespeeld te hebben.
  maandag 25 februari 2008 @ 18:01:39 #62
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56968417
quote:
Op maandag 25 februari 2008 18:00 schreef MarkNMGN het volgende:
Kuffour
Denk dat hij bij jullie meer dan welkom zou zijn, als ik die Bahia telkens zie blunderen.
  maandag 25 februari 2008 @ 18:02:31 #63
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56968431
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:49 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Is laatst gepubliceerd, staat vast ergens op de Ajax-site. Mensen die vorig jaar een aantal wedstrijden zijn gegaan behouden hun kaart. Ik ben dit seizoen naar Praag geweest, maar heb dus geen voorrang...
Maatje van me verliest dus EU-uitkaart, omdat hij niet meeging naar Zagreb.
  maandag 25 februari 2008 @ 18:06:51 #64
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_56968480
quote:
Op maandag 25 februari 2008 18:01 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Denk dat hij bij jullie meer dan welkom zou zijn, als ik die Bahia telkens zie blunderen.
Zeker waar, ik verwacht ook defensieve versterkingen in de zomer + terugkeer van Vlaar.
kankelul.
pi_56968490
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:47 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Klapmongool DAM vergeet even de inkomsten van de andere transfers .
Daar werden gaten meegevuld.

Maar blijf jij maar mooi denken dat Ajax een oorlogskas heeft van 60 miljoen als ze in januari 4 miljoen uitgeven in plaats van een miljoen of 20
pi_56968511
Veel zullen hem wel kwijtraken, ik ook bijv.

Maargoed verwacht weinig problemen met kaarten voor EU duels volgend jaar met zulke uitvakken.
pi_56968515
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
Stekelenburg
Huntelaar - Suarez

Ajax moet 4-3-3 of 3-4-3 spelen zeker nu Bassie en JC bij Ajax zijn
pi_56968756
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:48 schreef toma het volgende:

[..]

doe jij de boekhouding bij Ajax?
Nee, ik heb wel gezond boerenverstand en kan een resultaatrekening en een balans lezen.

Maar van mij mag je best denken dat Ajax een oorlogskas heeft van 60 miljoen
  maandag 25 februari 2008 @ 18:23:34 #69
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_56968790
Stond laatst een lijst online toch waar je kon zien of je 'm nog had?

Ik ben 'm ook kwijt.
pi_56968806
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:42 schreef toma het volgende:
Gabri en Perez tekort. Huntelaar slecht
En Urby goed!

Nu een objectieve analyse.
Gabri komt tekort voor het niveau dat Bassie wil hebben. Urby is redelijk als linkshalf en Huntelaar zit voorlopig nog steeds bij Ajax terwijl andere spelers wel een transfer maken
  maandag 25 februari 2008 @ 18:26:11 #71
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_56968840
lief zijn Asics

[ Bericht 86% gewijzigd door Asics op 25-02-2008 18:31:24 ]
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
pi_56968847
quote:
Op maandag 25 februari 2008 18:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ajax moet 4-3-3 of 3-4-3 spelen zeker nu Bassie en JC bij Ajax zijn
Ajax moet niks. Bassie is ook zo reëel dat dat niet altijd meer kan, en JC denk ik ook wel. Die geeft ook toe dat er weinig buitenspelers rondlopen.
  maandag 25 februari 2008 @ 18:27:14 #73
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_56968870
quote:
Op maandag 25 februari 2008 18:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nee, ik heb wel gezond boerenverstand en kan een resultaatrekening en een balans lezen.

Maar van mij mag je best denken dat Ajax een oorlogskas heeft van 60 miljoen
Heb je de VI van vorige week gelezen?
pi_56968906
quote:
Op maandag 25 februari 2008 18:26 schreef Asics het volgende:
weer geen beker
hohoho.. dat is ook voor het eerst sinds een paar jaar he.
pi_56968924
who the fuck is Bassie??
pi_56968946
quote:
Vermaelen en Vertonghen lijkt me een redelijk centraal duo
Vermaelen heeft altijd Stam of Heitinga naast zich gehad wat natuurlijk een enorme steun is voor een nog erg jonge Vermaelen. Het is niet 100% zeker of hij de verantwoordelijkheid aan kan als hij de belangrijkste verdediger gaat worden. Als het mis gaat kan dat voor veel problemen zorgen, zonder dat je een ervaren verdediger achter de hand hebt om zulke problemen op te vangen. Als je dan toch 60M beschikbaar hebt voor transfers dan kan je beter een ervaren verdediger kopen en die dan samen laten werken met Vermaelen, dan heb je minder risicos en heb je meteen iemand waar Vermaelen van kan leren.
pi_56969035
Je gelooft dat Ajax 60 miljoen kan uitgeven?

Zeg maar meer dan Arsenal, Barca, Real, MU, Juve, Chelsea, Milan, Inter en Liverpool
pi_56969074
quote:
Op maandag 25 februari 2008 18:27 schreef pfaf het volgende:

[..]

Heb je de VI van vorige week gelezen?
Nee, is een eindje roeien naar Argentinie
pi_56969109
quote:
Op maandag 25 februari 2008 18:00 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Klopt, maar er heeft al een artikel in het NRC gestaan met een interview met zo'n beursmeneer en er zijn allerlei manieren om dat een stuk goedkoper te doen. En Ajax zal echt niet even snel veertig miljoen euro op tafel leggen om al die aandelen terug te kopen. Dan maar een x-jarenplan. Ik denk niet dat de selectie eronder komt te lijden. Van Basten heeft het budget voor aankopen ook al rond.
Ik ben er sowieso geen voorstander van aangezien het, ook als je het uitsmeert, veel geld kost.
  maandag 25 februari 2008 @ 18:44:11 #80
18989 __________
Vul Uw naam op de lijn in.
pi_56969272
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:30 schreef zjroentje het volgende:

Het van de beurs halen van Ajax is nou echt het minst belangrijke.
Ja, als je het doet kan je beter wachtten totdat het weer beter loopt en de aandelen dus stukken hoger staan he.
En plak Uw pasfoto in het daartoe bestemde vakje.
  maandag 25 februari 2008 @ 18:47:04 #81
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_56969344
quote:
Op maandag 25 februari 2008 18:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nee, is een eindje roeien naar Argentinie
Ajax heeft een eigen vermogen van 50-60 miljoen.
Of ze het allemaal uit kunnen geven is een tweede natuurlijk.
  maandag 25 februari 2008 @ 18:48:18 #82
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56969373
quote:
Op maandag 25 februari 2008 18:23 schreef Riro het volgende:
Stond laatst een lijst online toch waar je kon zien of je 'm nog had?

Ik ben 'm ook kwijt.
http://www.ajax.nl/web/show/id=167903
pi_56969395
Lijkt me leuk als Heintinga weg gaat en Vermaelen en Vertonghen afwezig zijn voor de voorronde van de CL(als de play-offs gehaald en gewonnen worden)
pi_56969431
quote:
Op maandag 25 februari 2008 18:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lijkt me leuk als Heintinga weg gaat en Vermaelen en Vertonghen afwezig zijn voor de voorronde van de CL(als de play-offs gehaald en gewonnen worden)
leuk he.
dan gaan we pas lachen. Sjonge jonge jonge jonge... wat zou dat toch leuk zijn !

pi_56969477
quote:
Op maandag 25 februari 2008 16:57 schreef PizzaSalami het volgende:

[..]

410 matties . Je weet duidelijk niet over wie je praat .
Hehe inderdaad.

410 DVD zondag te koop.
pi_56969652
quote:
Op maandag 25 februari 2008 18:50 schreef toma het volgende:

[..]

leuk he.
dan gaan we pas lachen. Sjonge jonge jonge jonge... wat zou dat toch leuk zijn !

Wordt pas leuk als Ajax er niet op participeert en geen 2 verdedigers koopt die makkelijk mee kunnen draaien

Ajax heeft ook nog geluk dat Zweden, Uruguay zich niet gekwalificeerd heeft
pi_56969704
quote:
Op maandag 25 februari 2008 19:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Wordt pas leuk als Ajax er niet op participeert en geen 2 verdedigers koopt die makkelijk mee kunnen draaien

Ajax heeft ook nog geluk dat Zweden en Uruguay zich niet gekwalificeerd hebben.
Sow wat een mazzel. Het geluk kan niet meer op. Zijn we nu kampioen?
  maandag 25 februari 2008 @ 19:07:20 #88
139407 jorienvdherik
pi_56969798
Wat viel Perez me tegen gister, jullie ?
pi_56969834
quote:
Op maandag 25 februari 2008 19:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat viel Perez me tegen gister, jullie ?
Dat heb je verdomd goed gezien, hulde.
  maandag 25 februari 2008 @ 19:09:19 #90
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_56969853
quote:
Gabri heeft het naar zijn zin bij Ajax. Vorig seizoen kwam de Spanjaard over van FC Barcelona en sindsdien is hij vaste waarde in het Amsterdamse team. De Nederlandse taal gooit echter roet in het eten bij de communicatie met medespelers en trainers.

"Ik heb geen talenknobbel. Ik spreek alleen Catalaans en Spaans. Ik ben ook wel een beetje lui. Thuis kijk ik naar Spaanse televisiezenders", biecht de middenvelder eerlijk op. "Als ik bij Ajax ben, trek ik veelal op met de Spaanstalige spelers. Het zou beter gaan met mijn Nederlands als ik gedwongen was de taal te spreken", erkent hij.

Kenneth Perez en Edgar Davids dienen veelvuldig als tolk, wanneer trainer Adrie Koster in de kleedkamer dingen uitlegt. "Het lijkt soms wel een kippenhok in de kleedkamer. Maar de andere spelers hebben er nog nooit wat van gezegd als iemand het begon te vertalen", vertelt de Catalaan.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_56969855
quote:
Op maandag 25 februari 2008 18:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
hihi lol lol lol

Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_56969963
quote:
Op maandag 25 februari 2008 19:09 schreef Houniet het volgende:

[..]
Heeft Perez Spaanse roots?
  maandag 25 februari 2008 @ 19:15:00 #93
82589 S-Two
barba macacu
pi_56970005
Leer dan ook Nederlands luie hond!
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_56970014
quote:
Op maandag 25 februari 2008 19:13 schreef toma het volgende:

[..]

Heeft Perez Spaanse roots?
Jep. Hij heeft een Spaanse moeder. Perez is ook een Spaanse naam he
  maandag 25 februari 2008 @ 19:17:49 #95
139407 jorienvdherik
pi_56970072
triest, verdien je iets van 1 mil per jaar, leer je de taal niet, waar je werkt.
echt triest
pi_56970083

trouwens wel tof dat er vaak een GOIRLE spandoek hangt bij het uitvak
pi_56970101
quote:
Op maandag 25 februari 2008 19:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Jep. Hij heeft een Spaanse moeder. Perez is ook een Spaanse naam he
daarom vroeg ik t me ook af. Perez klinkt niet echt Deens
pi_56970128
Goede instelling van Gabri, je weet wel je opofferen voor het teambelang
  maandag 25 februari 2008 @ 19:20:19 #99
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_56970130
quote:
Op maandag 25 februari 2008 19:18 schreef toma het volgende:

trouwens wel tof dat er vaak een GOIRLE spandoek hangt bij het uitvak
Die gast is overal echt respect voor. Schotland,dubai,zuid afrika,europees alles,nationaal...echt overal.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_56970183
quote:
Op maandag 25 februari 2008 19:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Goede instelling van Gabri, je weet wel je opofferen voor het teambelang
,,Ik heb geen zin om mee naar voren te gaan." Laat Gabri maar lekker het vuile werk opknappen. Dat vind ik pas teambelang.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')