quote:Op maandag 25 februari 2008 17:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
en geen modderfiguur te slaan in de CL.
Voor welke posities zou je een basisspeler halen als alleen Heitinga vertrekt?quote:Op maandag 25 februari 2008 17:14 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ach, om de titel te winnen hebben ze niet zoveel veranderingen nodig, denk ik. Alleen wat meer constantheid voorin. Suarez, Leo, Luque, Rommedahl en Perez zijn veel te veel momentvoetballers. Voorderest moeten ze veel rustiger voetballen, dat had dit seizoen heel wat tegendoelpunten gescheeld.
Vraag het aan Timquote:Op maandag 25 februari 2008 17:12 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarom ga je als je voor feyenoord bent, daar voetballen
Beetje leedvermaak kan geen kwaadquote:Op maandag 25 februari 2008 17:24 schreef F1Bas het volgende:
Ik wil dat woord *****oord hier niet meer horen
Ik kan dus op dertien wedstrijden (daadwerkelijk in het uitvak) komen, en als de statistieken kloppen, moet ik het daarmee kunnen redden. Zeker als Excelsior eruit dondert.quote:
Gaan ze Ajax niet van de beurs afhalen dan, of in de nabije toekomst.quote:Op maandag 25 februari 2008 17:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
Jij bent duidelijk niet op de hoogte van de financiële situatie bij Ajax. Ajax heeft een 'potje' van 60M.
Urby erin en Gabri niet goed genoeg voor de bank!quote:Op maandag 25 februari 2008 17:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Goal:
Lindgren is redelijk in de punt naar achter, Urby kan de linkshalf invullen en Gabri, Delorge en Perrez komen tekort voor een basisplaats maar zijn wel voldoende voor een reserve rol.
Ik denk niet dat ze het van de beurs af gaan halen. Lijkt me toch een beetje weggegooid geld.quote:Op maandag 25 februari 2008 17:27 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Gaan ze Ajax niet van de beurs afhalen dan, of in de nabije toekomst.
Mochten ze dat doen, dan lijkt het me verstandig om dat potje te bewaren...
Of is dat rapport echt nergens goed voor geweest?
Het van de beurs halen van Ajax is nou echt het minst belangrijke.quote:Op maandag 25 februari 2008 17:27 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Gaan ze Ajax niet van de beurs afhalen dan, of in de nabije toekomst.
Mochten ze dat doen, dan lijkt het me verstandig om dat potje te bewaren...
Of is dat rapport echt nergens goed voor geweest?
12 is goodquote:Op maandag 25 februari 2008 17:26 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik kan dus op dertien wedstrijden (daadwerkelijk in het uitvak) komen, en als de statistieken kloppen, moet ik het daarmee kunnen redden. Zeker als Excelsior eruit dondert.
Binnenkort opereren dus.quote:Gregory van der Wiel trainde maandagochtend nog apart. Het lijkt langzaam beter te gaan met de jonge verdediger. Hij deed weer pittige oefeningen met de bal en liet zien ook weer behoorlijk aan te kunnen zetten.
Omdat ADO er vorig jaar buiten viel, ja.quote:
De loting was al aangepast voor ajaxquote:Op maandag 25 februari 2008 17:26 schreef MaxC het volgende:
Doet wel pijn dat we deze week geen beker spelen
Wat heeft het ermee te maken welke club eruit valt dan?quote:Op maandag 25 februari 2008 17:33 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Omdat ADO er vorig jaar buiten viel, ja.
groote van het uitvakquote:Op maandag 25 februari 2008 17:34 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wat heeft het ermee te maken welke club eruit valt dan?
Ah ja dat is natuurlijk logisch, dan zal het dit jaar wel 13 worden ofzo ja, als VVV degradeert toch hetzelfde?quote:Op maandag 25 februari 2008 17:36 schreef kevin6188 het volgende:
Nee, ADO-uit mocht vorig jaar geen Ajax-publiek bij en dus telde die niet mee. En als Excelsior degradeert kunnen meer mensen een voorrangsuitkaart krijgen.
Ik dacht dat dat, eventueel op de lange termijn, wel de bedoeling was.quote:Op maandag 25 februari 2008 17:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze het van de beurs af gaan halen. Lijkt me toch een beetje weggegooid geld.
Daarom draaiden ze in 2006-2007 verlies en in 2007-2008 waarschijnlijk nog meer omdat de inkomsten ver achterblijven. Daarom investeerde Ajax ook 7 miljoen in nieuwe spelers terwijl ze Maduro voor 3 verkochten, het ging immers al prima dit seizoenquote:Op maandag 25 februari 2008 17:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
Jij bent duidelijk niet op de hoogte van de financiële situatie bij Ajax. Ajax heeft een 'potje' van 60M.
Zover ik weet ook, maar dat kan je niet zomaar even doenquote:Op maandag 25 februari 2008 17:45 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat, eventueel op de lange termijn, wel de bedoeling was.
quote:'Ajax van beurs desastreus voor sportieve ambities'
Geschreven op maandag, 25 februari om 16:37
Het voorstel van de commisie-Coronel om Ajax van de beurs te halen is volgens sportmarketingexpert Frank van den Wall Bake een risico-volle zet. Van den Wall Bake is van mening dat het opheffen van de beursnotering alleen maar nog schadelijkere gevolgen zal hebben voor de sportieve toekomst van de Amsterdamse club.
“Ajax wordt geregeerd door populisme, door wat goed valt bij het volk”, verklaarde Van den Wall Bake tegenover Sportweek. “Het voorstel om de beursnotering te beëindigen is ook zoiets. Ik ben daar nooit een voorstander van geweest, maar het is er nou eenmaal.”
Volgens Van den Wall Bake is een leegloop van de selectie een onafwendbaar gevolg van de veranderende financiële huishouding. “Dat terugdraaien kost ongetwijfeld klauwen met geld. Dan mķet je Huntelaar, Heitinga en Stekelenburg verkopen, en ben je alleen nog maar verder van huis.”
Klapmongool DAM vergeet even de inkomsten van de andere transfersquote:Op maandag 25 februari 2008 17:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Daarom draaiden ze in 2006-2007 verlies en in 2007-2008 waarschijnlijk nog meer omdat de inkomsten ver achterblijven. Daarom investeerde Ajax ook 7 miljoen in nieuwe spelers terwijl ze Maduro voor 3 verkochten, het ging immers al prima dit seizoen
Inderdaad, maar dan kan je dat potje van om en nabij de 60milj. niet zomaar gaan spenderen.quote:Op maandag 25 februari 2008 17:46 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Zover ik weet ook, maar dat kan je niet zomaar even doen(wil je het netjes doen). Duurt dus nog wel even.
quote:Op maandag 25 februari 2008 17:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Daarom draaiden ze in 2006-2007 verlies en in 2007-2008 waarschijnlijk nog meer omdat de inkomsten ver achterblijven. Daarom investeerde Ajax ook 7 miljoen in nieuwe spelers terwijl ze Maduro voor 3 verkochten, het ging immers al prima dit seizoen
Is laatst gepubliceerd, staat vast ergens op de Ajax-site. Mensen die vorig jaar een aantal wedstrijden zijn gegaan behouden hun kaart. Ik ben dit seizoen naar Praag geweest, maar heb dus geen voorrang...quote:Op maandag 25 februari 2008 17:46 schreef M0NTANA het volgende:
Is het al bekend hoe ze het volgend seizoen met de Europese (voorrangs)uitkaarten gaan doen?
Dat laatste lijkt me een betere optie omdat er in Nederland sowiezo weinig vleugel spelers meer te vinden zijn.quote:Op maandag 25 februari 2008 17:48 schreef M0NTANA het volgende:
Gabri is wel goed genoeg, al zou ik persoonlijk Demy de Zeeuw graag zien komen.
Verder moeter er ķf nieuwe vleugelspitsen komen ķf er moet zonder vleugelspitsen gevoetbald worden.
Inderdaad, en als blijkt dat Ajax de boel terug koopt zal het aandeel ook nog wel even flink omhoog schietenquote:Op maandag 25 februari 2008 17:48 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Inderdaad, maar dan kan je dat potje van om en nabij de 60milj. niet zomaar gaan spenderen.
Dat gat wat terugtrekken van de beurs teweegbrengt zul je toch moeten financieren en dus opsparen de komende jaren...
Aandelen terugkopen kost gewoon geld.quote:Op maandag 25 februari 2008 17:49 schreef kevin6188 het volgende:
En Toma, dat artikel van die marketing-goeroe op Sportweek.nl vind ik dus echt zo nietszeggend. Zou me er niet te druk om maken.
Dat zegt hij en ik nietquote:
Die 38 milj. (ofzoiets) die ze kregen toen ze de beurs op gingen zijn toch ook allemaal in een putje gegooid?quote:Op maandag 25 februari 2008 17:51 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Aandelen terugkopen kost gewoon geld.
Maar goed, Marco van Basten kennende zal hij eerst drieënhalf jaar proberen koste wat het kost 4-3-3 te spelen, met buitenspelers die eigenlijk geen buitenspelers zijn.quote:Op maandag 25 februari 2008 17:49 schreef toma het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me een betere optie omdat er in Nederland sowiezo weinig vleugel spelers meer te vinden zijn.
Ach, bij het Nederlands elftal is hij ook helemaal om en speelt ie nu ook ala PSV. Misschien dat ie die wijsheid ook mee kan nemen naar Ajax.quote:Op maandag 25 februari 2008 17:53 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maar goed, Marco van Basten kennende zal hij eerst drieënhalf jaar proberen koste wat het kost 4-3-3 te spelen, met buitenspelers die eigenlijk geen buitenspelers zijn.
Zoals ik zeg, bij Oranje duurde het drieënhalf jaar. Daarbij heeft hij aangegeven bij Ajax weer voor 4-3-3 te gaan.quote:Op maandag 25 februari 2008 17:54 schreef toma het volgende:
[..]
Ach, bij het Nederlands elftal is hij ook helemaal om en speelt ie nu ook ala PSV.
Eerst zien, dan geloven.quote:Misschien dat ie die wijsheid ook mee kan nemen naar Ajax.
Klopt, maar er heeft al een artikel in het NRC gestaan met een interview met zo'n beursmeneer en er zijn allerlei manieren om dat een stuk goedkoper te doen. En Ajax zal echt niet even snel veertig miljoen euro op tafel leggen om al die aandelen terug te kopen. Dan maar een x-jarenplan. Ik denk niet dat de selectie eronder komt te lijden. Van Basten heeft het budget voor aankopen ook al rond.quote:Op maandag 25 februari 2008 17:51 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Aandelen terugkopen kost gewoon geld.
Sammy Kuffour niet, die vertrekt in mei zonder een wedstrijd in het eerste gespeeld te hebben.quote:Op maandag 25 februari 2008 17:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
Stekelenburg
Silva - Kuffour - Vermaelen - Vertonghen?
Gabri - Lindgren- Perez - Urby
Huntelaar - Suarez
Dit is een elftal wat er volgend jaar kan staan. Ook niet heel slecht hoor, hoewel ik liever wat aankopen zie.
Denk dat hij bij jullie meer dan welkom zou zijn, als ik die Bahia telkens zie blunderen.quote:
Maatje van me verliest dus EU-uitkaart, omdat hij niet meeging naar Zagreb.quote:Op maandag 25 februari 2008 17:49 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Is laatst gepubliceerd, staat vast ergens op de Ajax-site. Mensen die vorig jaar een aantal wedstrijden zijn gegaan behouden hun kaart. Ik ben dit seizoen naar Praag geweest, maar heb dus geen voorrang...
Zeker waar, ik verwacht ook defensieve versterkingen in de zomer + terugkeer van Vlaar.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Denk dat hij bij jullie meer dan welkom zou zijn, als ik die Bahia telkens zie blunderen.
Daar werden gaten meegevuld.quote:Op maandag 25 februari 2008 17:47 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Klapmongool DAM vergeet even de inkomsten van de andere transfers.
Ajax moet 4-3-3 of 3-4-3 spelen zeker nu Bassie en JC bij Ajax zijnquote:Op maandag 25 februari 2008 17:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
Stekelenburg
Silva - Kuffour - Vermaelen - Vertonghen?
Gabri - Lindgren- Perez - Urby
Huntelaar - Suarez
Dit is een elftal wat er volgend jaar kan staan. Ook niet heel slecht hoor, hoewel ik liever wat aankopen zie.
Nee, ik heb wel gezond boerenverstand en kan een resultaatrekening en een balans lezen.quote:
Gabri komt tekort voor het niveau dat Bassie wil hebben. Urby is redelijk als linkshalf en Huntelaar zit voorlopig nog steeds bij Ajax terwijl andere spelers wel een transfer makenquote:Op maandag 25 februari 2008 17:42 schreef toma het volgende:
Gabri en Perez tekort. Huntelaar slecht
En Urby goed!![]()
![]()
Nu een objectieve analyse.
Ajax moet niks. Bassie is ook zo reëel dat dat niet altijd meer kan, en JC denk ik ook wel. Die geeft ook toe dat er weinig buitenspelers rondlopen.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ajax moet 4-3-3 of 3-4-3 spelen zeker nu Bassie en JC bij Ajax zijn
Heb je de VI van vorige week gelezen?quote:Op maandag 25 februari 2008 18:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel gezond boerenverstand en kan een resultaatrekening en een balans lezen.
Maar van mij mag je best denken dat Ajax een oorlogskas heeft van 60 miljoen
hohoho.. dat is ook voor het eerst sinds een paar jaar he.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:26 schreef Asics het volgende:
weer geen beker
Vermaelen heeft altijd Stam of Heitinga naast zich gehad wat natuurlijk een enorme steun is voor een nog erg jonge Vermaelen. Het is niet 100% zeker of hij de verantwoordelijkheid aan kan als hij de belangrijkste verdediger gaat worden. Als het mis gaat kan dat voor veel problemen zorgen, zonder dat je een ervaren verdediger achter de hand hebt om zulke problemen op te vangen. Als je dan toch 60M beschikbaar hebt voor transfers dan kan je beter een ervaren verdediger kopen en die dan samen laten werken met Vermaelen, dan heb je minder risicos en heb je meteen iemand waar Vermaelen van kan leren.quote:Vermaelen en Vertonghen lijkt me een redelijk centraal duo
Nee, is een eindje roeien naar Argentiniequote:Op maandag 25 februari 2008 18:27 schreef pfaf het volgende:
[..]
Heb je de VI van vorige week gelezen?
Ik ben er sowieso geen voorstander van aangezien het, ook als je het uitsmeert, veel geld kost.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:00 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Klopt, maar er heeft al een artikel in het NRC gestaan met een interview met zo'n beursmeneer en er zijn allerlei manieren om dat een stuk goedkoper te doen. En Ajax zal echt niet even snel veertig miljoen euro op tafel leggen om al die aandelen terug te kopen. Dan maar een x-jarenplan. Ik denk niet dat de selectie eronder komt te lijden. Van Basten heeft het budget voor aankopen ook al rond.
Ja, als je het doet kan je beter wachtten totdat het weer beter loopt en de aandelen dus stukken hoger staan he.quote:Op maandag 25 februari 2008 17:30 schreef zjroentje het volgende:
Het van de beurs halen van Ajax is nou echt het minst belangrijke.
Ajax heeft een eigen vermogen van 50-60 miljoen.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, is een eindje roeien naar Argentinie
http://www.ajax.nl/web/show/id=167903quote:Op maandag 25 februari 2008 18:23 schreef Riro het volgende:
Stond laatst een lijst online toch waar je kon zien of je 'm nog had?
Ik ben 'm ook kwijt.
leuk he.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lijkt me leuk als Heintinga weg gaat en Vermaelen en Vertonghen afwezig zijn voor de voorronde van de CL(als de play-offs gehaald en gewonnen worden)
Hehe inderdaad.quote:Op maandag 25 februari 2008 16:57 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
410 matties. Je weet duidelijk niet over wie je praat
.
Wordt pas leuk als Ajax er niet op participeert en geen 2 verdedigers koopt die makkelijk mee kunnen draaienquote:Op maandag 25 februari 2008 18:50 schreef toma het volgende:
[..]
leuk he.
dan gaan we pas lachen.Sjonge jonge jonge jonge... wat zou dat toch leuk zijn !
![]()
Sow wat een mazzel. Het geluk kan niet meer op. Zijn we nu kampioen?quote:Op maandag 25 februari 2008 19:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wordt pas leuk als Ajax er niet op participeert en geen 2 verdedigers koopt die makkelijk mee kunnen draaien
Ajax heeft ook nog geluk dat Zweden en Uruguay zich niet gekwalificeerd hebben.
Dat heb je verdomd goed gezien, hulde.quote:Op maandag 25 februari 2008 19:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat viel Perez me tegen gister, jullie ?
quote:Gabri heeft het naar zijn zin bij Ajax. Vorig seizoen kwam de Spanjaard over van FC Barcelona en sindsdien is hij vaste waarde in het Amsterdamse team. De Nederlandse taal gooit echter roet in het eten bij de communicatie met medespelers en trainers.
"Ik heb geen talenknobbel. Ik spreek alleen Catalaans en Spaans. Ik ben ook wel een beetje lui. Thuis kijk ik naar Spaanse televisiezenders", biecht de middenvelder eerlijk op. "Als ik bij Ajax ben, trek ik veelal op met de Spaanstalige spelers. Het zou beter gaan met mijn Nederlands als ik gedwongen was de taal te spreken", erkent hij.
Kenneth Perez en Edgar Davids dienen veelvuldig als tolk, wanneer trainer Adrie Koster in de kleedkamer dingen uitlegt. "Het lijkt soms wel een kippenhok in de kleedkamer. Maar de andere spelers hebben er nog nooit wat van gezegd als iemand het begon te vertalen", vertelt de Catalaan.
hihi lol lol lolquote:Op maandag 25 februari 2008 18:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lijkt me leuk als Heintinga weg gaat en Vermaelen en Vertonghen afwezig zijn voor de voorronde van de CL(als de play-offs gehaald en gewonnen worden)
daarom vroeg ik t me ook af. Perez klinkt niet echt Deensquote:Op maandag 25 februari 2008 19:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Jep. Hij heeft een Spaanse moeder. Perez is ook een Spaanse naam he
Die gast is overal echt respect voor. Schotland,dubai,zuid afrika,europees alles,nationaal...echt overal.quote:Op maandag 25 februari 2008 19:18 schreef toma het volgende:
trouwens wel tof dat er vaak een GOIRLE spandoek hangt bij het uitvak
,,Ik heb geen zin om mee naar voren te gaan." Laat Gabri maar lekker het vuile werk opknappen. Dat vind ik pas teambelang.quote:Op maandag 25 februari 2008 19:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Goede instelling van Gabri, je weet wel je opofferen voor het teambelang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |