quote:
quote:Op zondag 24 februari 2008 21:14 schreef Roi het volgende:
Hoe zou jij reageren wanneer dit bovenstaande gebeurd. Hoe zouden de mensen reageren! Zouden er rellen uitbreken?
Jouw gedachtes hierover !
quote:Op maandag 25 februari 2008 07:49 schreef zarGon het volgende:
Dan is er nog altijd stage6.com etc.
Hulu, heb je alleen geen flikker aan als je niet de in VS woont :wquote:Op maandag 25 februari 2008 16:22 schreef Broekpaling het volgende:
Was dat die site waar je live shows kon zien?
Zo ja, stond eigenlijk niks boeiends op de laatste keer dat ik er was.
Zo nee, geen idee waar je het over hebt.
quote:Op maandag 25 februari 2008 16:35 schreef __Saviour__ het volgende:
da's gewoon een youtube kloon
Tuurlijk, heb je een paar yottabyte aan opslag en bandbreedte over? Dan regel ik dat wel even!quote:Op maandag 25 februari 2008 18:08 schreef 8D het volgende:
Ok, wie begint een 'stage7' site, of 'newstage6' ?Vind het wel jammer, Stage6 was gewoon vanwege de kwaliteit geweldig!
quote:Op maandag 25 februari 2008 18:08 schreef 8D het volgende:
Ok, wie begint een 'stage7' site, of 'newstage6' ?Vind het wel jammer, Stage6 was gewoon vanwege de kwaliteit geweldig!
Het moet op zich wel te regelen zijn, als je goede partners kunt vinden voor o.a. de bandbreedte. Opslag kost tegenwoordig niet zo heel veel meer, al zal professionele serverhardware wel wat duurder zijn dan de standaard desktopmeuq.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:22 schreef nietzman het volgende:
[..]
Tuurlijk, heb je een paar yottabyte aan opslag en bandbreedte over? Dan regel ik dat wel even!
Fatsoenlijke beeldkwaliteit?quote:Op maandag 25 februari 2008 19:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat had die site dan te bieden wat andere videosites niet hebben?
Watch this:quote:Op maandag 25 februari 2008 19:47 schreef __Saviour__ het volgende:
qualiteitquote:Op maandag 25 februari 2008 19:47 schreef __Saviour__ het volgende:
ok, ziet er netjes uit. Zoiets moet idd wel behoorlijk wat hoeveelheden opslag en bandbreedte kostenquote:Op maandag 25 februari 2008 20:27 schreef Roi het volgende:
[..]
Watch this:
http://www.stage6.com/use(...)436/Adrenaline-1080p
Films van 1,2 GB ... ?quote:Op maandag 25 februari 2008 19:47 schreef __Saviour__ het volgende:
En natuurlijk de downloadfunctie, dus niet die .flv troep van youtubequote:Op maandag 25 februari 2008 20:27 schreef Roi het volgende:
[..]
Watch this:
http://www.stage6.com/use(...)436/Adrenaline-1080p
kan je films downloaden bij stage6???quote:Op maandag 25 februari 2008 21:13 schreef Noodlez het volgende:Erg jammer. Ik ben nu alle echt toffe films maar aan het downloaden, nu het nog kan.
Nee, alleen boeken.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:10 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
kan je films downloaden bij stage6???
Count me inquote:Op maandag 25 februari 2008 17:01 schreef James1988 het volgende:
Stage 6 heerst. Jammer dat ze het down halen omdat ze het niet kunnen betalen... tijd voor een actie 'red Stage6'?
Joox kan ook nog via Veoh de films plaatsen (moet je wel de veohspeler downloaden)quote:
Tv-links is doorgegaan onder tv-links.ccquote:Op dinsdag 26 februari 2008 01:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Godverdomme, eerst tv-links.co.uk en nu dit
quote:mportant news
Today I became aware that www.stage6.com is closing down in 3 days. I will continue to run Joox and use those 3 days to add support to other video hosts and direct links to divx movies. This means that there will be a transitional period where not many videos will be available, but I hope that with your countined support it will work out for the best.
http://tv-links.cc/quote:Op dinsdag 26 februari 2008 01:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Godverdomme, eerst tv-links.co.uk en nu dit
Bij mij doet hij het niet eensquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:29 schreef Elvi het volgende:
Is dit geen goed alternatief? Ik zag het als google-reclame bij Stage6: http://www.sumo.tv/videos
Hier nog wel hoor?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:53 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
nope, probeer maar een video te kijken![]()
RIP stage6
Als kwaliteit je niets boeit wel jaquote:Op zondag 6 april 2008 18:24 schreef RickoKun het volgende:
youtube owned die sjabba
Niet alles (lees: veel niet) zijn divx bestanden maar gewoon flv's.quote:Op zondag 6 april 2008 18:54 schreef Magic-IRC het volgende:
My video links Divx en veoh links.
Rootforum Forum met Divx, veoh en andere links.
StageX
Ik heb ook niet gezegd dat het allemaal Divx bestanden waren.quote:Op zondag 6 april 2008 21:04 schreef Qunix het volgende:
[..]
Niet alles (lees: veel niet) zijn divx bestanden maar gewoon flv's.
Mja... Helaasquote:Op zondag 6 april 2008 22:56 schreef Magic-IRC het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gezegd dat het allemaal Divx bestanden waren.
De kwaliteit van de Divx en veoh zijn goed (redelijk) en zelfs de flv's mogen er zijn.
Het blijft gewoon een feit dat Stage6 uniek was en dus niet echt qwa kwaliteit evenaard zal worden.
Maar er zijn ook andere site's die een redelijk aanbod en kwaliteit bieden.
Leer Nederlands en lees het topic door.quote:Op maandag 7 april 2008 12:42 schreef mic_forever het volgende:
waoaromg aatie weg dan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |