Dat is geen nieuws, we weten allemaal dat ze 1 hersencel heeft. Claire leer ik langzamerhand kennen, vandaar deze conclusie.quote:Op maandag 25 februari 2008 22:12 schreef STAP01 het volgende:
[..]
![]()
En dat zeg je met een Amanda in de kooi!
Koekjes bakkenquote:Op maandag 25 februari 2008 22:13 schreef John316 het volgende:
Wat deed Claire voor ze in de kooi was?
Ze evalueren het appeltaart bakken met Claire, het is toch te sneu voor woorden. Ik kijk nog liever GTST.quote:Op maandag 25 februari 2008 22:16 schreef Disana het volgende:
Wat is dit allemaal voor vreemd gedoe. Amanda en Brian gaan ook al zo 'geregisseerd' naar de private.
Dat je daar naar kan luisteren.quote:Op maandag 25 februari 2008 22:19 schreef Marieke_B het volgende:
Ze zitten weer te lezen op de plasma..
Brian ziet er erg simpel uitquote:Op maandag 25 februari 2008 22:18 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Brian: Claire is gewoon heel aardig en het is goed dat we met elkaar praten en zo ....
Waar ik dus ook niet naar kon kijken.quote:
Dat is dan ook het enige lichtpuntje maar ik moet het eerst zien.quote:Op maandag 25 februari 2008 22:21 schreef STAP01 het volgende:
Ze hadden het over de ontslagronde. Het werkt dus. Huub wil A en B laten denken dat hij Claire eruit wil hebben. Amanda op de bank dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |