quote:Op maandag 25 februari 2008 21:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alsof er een keuze is. Je bent pro Amanda en Brian en krijgt alle ruimte of je bent pro Huub en vervolgens mag je niks meer. Ik begrijp wat je bedoelt hoor maar het is allemaal zo krom.
En Jaap?quote:Op maandag 25 februari 2008 21:53 schreef Marieke_B het volgende:
Waar zijn Huub en Eric?
Wat te denken van die uitzending dan?quote:Op maandag 25 februari 2008 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is ook precies wat ik bedoelde, het klopt gewoon van geen kant
+1quote:Op maandag 25 februari 2008 21:53 schreef mazaru het volgende:
Huub en Jaap aan het kotsen van de burgerlijkheid?
Geef me daar maar een stream op. Ik kijk nog liever naar kotsende mensen, dan die gebakkies die aan het dominoën zijn, bedekt met grootmoeders schortje
Iedere dag weer denken we dat het niet erger kan worden. Maar RTL is geweldig!quote:Op maandag 25 februari 2008 21:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
+1
Kotsstreams zijn het, alleen maar trailer trash en een Brian die zichzelf zit op te hemelen. Ik ben er zo klaar mee, je wilt het niet weten.
Das natuurlijk ook om te kotsen, ik kijk geen uitzendingen, is een principekwestie, ik zou me er alleen maar boos om makenquote:Op maandag 25 februari 2008 21:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat te denken van die uitzending dan?
"De klinkende overwinning van Brian!"
Na die woorden kon ik het niet eens meer opbrengen om hier te posten dat ik boos was
Ja he en dan iedere dag maar hopen op een omslag...tegen beter weten inquote:Op maandag 25 februari 2008 21:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
+1
Kotsstreams zijn het, alleen maar trailer trash en een Brian die zichzelf zit op te hemelen. Ik ben er zo klaar mee, je wilt het niet weten.
Hier nog 1, als ik de stukjes van VV hier lees ga ik alquote:Op maandag 25 februari 2008 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Das natuurlijk ook om te kotsen, ik kijk geen uitzendingen, is een principekwestie, ik zou me er alleen maar boos om maken
Ik vroeg me af hoe ze dit gingen manipuleren in rat zijn voordeel. Maar dit was echt te gek voor woorden.quote:Op maandag 25 februari 2008 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Das natuurlijk ook om te kotsen, ik kijk geen uitzendingen, is een principekwestie, ik zou me er alleen maar boos om maken
Mokum heeft nog teiltjes, Ruud doet tegenwoordig in containers. Die zijn niet zo snel vol.quote:Op maandag 25 februari 2008 21:58 schreef mazaru het volgende:
Waar is Ruud met zijn teiltje? Ik heb al drie emmers vol, en ik kijk nog maar 10 minuten
Zoals gewoonlijkquote:Op maandag 25 februari 2008 21:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar het oneerlijke is wel dat de medestanders van Brian en Amanda wel veel meer tekeer mochten gaan.
Een container is geweldig. Dan kan ik nog een half uurtje doorkijkenquote:Op maandag 25 februari 2008 22:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mokum heeft nog teiltjes, Ruud doet tegenwoordig in containers. Die zijn niet zo snel vol.![]()
Ik maar er maar een grapje van, je moet toch wat.
Tussen de rozijnen en de deegplakjes?quote:Op maandag 25 februari 2008 22:02 schreef John316 het volgende:
Voor wat 2 Streamlocks? Vast een zeker een dikke vechtpartij
Op komst dan.quote:Op maandag 25 februari 2008 22:02 schreef John316 het volgende:
Voor wat 2 Streamlocks? Vast een zeker een dikke vechtpartij
Misschien wel aan te sluiten op de riolering, zou helemaal geweldig zijnquote:Op maandag 25 februari 2008 22:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een container is geweldig. Dan kan ik nog een half uurtje doorkijken
Taarten gooienquote:Op maandag 25 februari 2008 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op komst dan.Tot nu toe hebben ze alleen maar appeltaart gebakken.
quote:Op maandag 25 februari 2008 22:05 schreef mazaru het volgende:
DE GOUDEN KOOI!!
Libelle-tv![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |