Nopequote:Op maandag 25 februari 2008 22:24 schreef Disana het volgende:
Ben ik hier de enige die pissiger wordt naarmate het woordt appeltaart vaker valt en er weer een keukenapparaat ter hand wordt genomen? Ik voel me beduveld, stom toch.
Ik ook, mag vast niet. Brian en Amanda zouden wel eens kunnen flippen.quote:Op maandag 25 februari 2008 22:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is dan ook het enige lichtpuntje maar ik moet het eerst zien.
Nope. Mijn plaatsvervangende schaamte stijgt alleen exponentieel met dequote:Op maandag 25 februari 2008 22:24 schreef Disana het volgende:
Ben ik hier de enige die pissiger wordt
Even eerlijk Bart, wat denk je echt van Claire in de Kooi, de commentaren hier ontgaan je toch niet?quote:
quote:Op maandag 25 februari 2008 22:24 schreef Disana het volgende:
Ben ik hier de enige die pissiger wordt naarmate het woord appeltaart vaker valt en er weer een keukenapparaat ter hand wordt genomen? Ik voel me beduveld, stom toch.
We zijn er nog wel een half uurtje zoet mee.quote:Op maandag 25 februari 2008 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zit juist te denken, als ik nog één keer het wordt appeltaart hoor, ga ik keihard gillen
En ik vind zelfgemaakte appeltaart zo lekker, maar na dit.quote:Op maandag 25 februari 2008 22:27 schreef Deisyy het volgende:
Appeltaart eten zal nooit meer hetzelfde zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |