Nee, ik lieg.quote:Op maandag 25 februari 2008 15:52 schreef FUFR het volgende:
[..]
2 bahe's!?!?!?!
dat meen je niet!
sorry
Dat gaat mijn voorstellingsvermogen te boven.quote:Op maandag 25 februari 2008 15:59 schreef FUFR het volgende:
visualisatie alert!!!
Fufr slaapt ook naakt!
quote:Op maandag 25 februari 2008 16:06 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Dat gaat mijn voorstellingsvermogen te boven.
Foto aubquote:Op maandag 25 februari 2008 15:38 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Ik denk dat manons tieten nu bijna bij jouw maat in de buurt komen hoor.
Ook goedquote:Op maandag 25 februari 2008 17:17 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
He verdorie. Kan er alleen een vinden van 4 dagen na geboorte.
Wat een lelijkerd, af en toe net een vent.quote:Op maandag 25 februari 2008 19:08 schreef amaranta het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Jt5cgWDVuCI
min 1.14
niks bijzondersquote:
Ik ook En ik snap hem nog niet.quote:Op maandag 25 februari 2008 16:00 schreef FUFR het volgende:
[..]
je vriend heet toch M.
anders <vul zelf letter in>
(succes gewenst)
Ach, kun je ook niet lastig gevallen woerden met vervelende telefoontjes.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:21 schreef ArTiC het volgende:
Ik ben mijn GSM kwijt
volgens mij ligt ie nog thuis ofzo
Het is mijn prive foon...mijn zakelijke telefoon heb ik nog wel..was ik die maar kwijt iddquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:22 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ach, kun je ook niet lastig gevallen woerden met vervelende telefoontjes.
Van privemensen kun je ook lastige telefoontjes krijgen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het is mijn prive foon...mijn zakelijke telefoon heb ik nog wel..was ik die maar kwijt idd
je belt me nooitquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:28 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Van privemensen kun je ook lastige telefoontjes krijgen.
mijn voiture wordt er skon van!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:48 schreef febster het volgende:
Normaal haat ik regen maar nu is dat ff goed voor mijn hooi koorts
Je kunt misschien de bus naar je ouders gaan?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:53 schreef Stormqueen het volgende:
Kan iemand me vertellen WAAROM het uitgerekend nu moet regenen?
ik moet zo naar Tilburg maar ik moet ook nog naar mijn ouders fietsen omdat mijn diploma nog daar ligt en mijn moeder hem pas om half een vannacht gevonden heeft en ik wil niet als een verzopen hond op dat gesprek zitten
Die doet er 45 minuten over, lang leve de logische routes van het Eindhovense OV-stelselquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:57 schreef Levitation het volgende:
[..]
Je kunt misschien de bus naar je ouders gaan?
succes meisje!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:53 schreef Stormqueen het volgende:
Kan iemand me vertellen WAAROM het uitgerekend nu moet regenen?
ik moet zo naar Tilburg maar ik moet ook nog naar mijn ouders fietsen omdat mijn diploma nog daar ligt en mijn moeder hem pas om half een vannacht gevonden heeft en ik wil niet als een verzopen hond op dat gesprek zitten
Ze ziet de bui al hangen!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |