George Baker ook, ik denk dat die het is.quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:40 schreef DSS24 het volgende:
Anouk is wel bekend in het buitenland.
Zit je ergens knel?quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:42 schreef Marble het volgende:
[..]
George Baker ook, ik denk dat die het is.
Mwah, ze deed opzich ook Star Academy in Frankrijk.. ik denk alleen dat haar eerstvolgende optreden de presentatie van haar nieuwe single zal zijn, en dat ze daarvoor niet Idols in Nederland uit zal kiezenquote:Op donderdag 28 februari 2008 05:06 schreef Hapertje het volgende:
Het is natuurlijk Madonna!![]()
RTL zegt n.a.v. het interview met Madonna door Daphne Bunskoek dat ze een verrassing in petto hebben. Dus zij komt gewoon naar Idols!
Of is dat te hoog gegrepen?
Is dat familie van Trijntje?quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:51 schreef BwennieBren het volgende:
Ik gok op Treintje Oosterhuis
Ik ben geen gordonquote:
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
Die TT nu. Eén voordeel voor Nathalie, naast Trijntje lijkt ze gelijk een stuk slanker.
Mooi zingen. Ja, dat kan de operettevereniging hier in het durp ook...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:37 schreef Liquidootje het volgende:
Niet zeuren. Trijntje mag geen internationale ster zijn (hebben), maar ze kan wel mooi zingen.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:37 schreef Liquidootje het volgende:
Niet zeuren. Trijntje mag geen internationale ster zijn (hebben), maar ze kan wel mooi zingen.
Toen yess-r en alle andere neefjes van ali-b kwamen, vond je dat beter?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:39 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
![]()
Ik heb echt hélemaal niks met Trijntje, sorry.
Dat heb ik bij voorbaat al weggezapt. Dat je niet van Skyradiomuziek houdt, hoeft nog niet te zeggen dat je met plezier naar TMF-achtige meuk luistert.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:42 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Toen yess-r en alle andere neefjes van ali-b kwamen, vond je dat beter?
gelukkig ben ik niet de enige die aan dat liedje dachtquote:Op zaterdag 1 maart 2008 09:44 schreef Cee het volgende:
Dat dan weer wel, Greys.Maar helaas is tot nu toe de single altijd zo'n maagdraaier van een lied geweest dus tja, hoe creatief je ook met modder omgaat, het blijft modder. En bij het lezen van de titel krijg ik steeds dit liedje in mijn hoofd, wat ook de pret niet bevordert.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |