komt die winkelwagenquote:Op maandag 25 februari 2008 15:33 schreef Wootism het volgende:
[..]
Yaaaaaaaah dat mag wel![]()
Helemaal niet aan gedacht![]()
[ afbeelding ]
Binnenkort zijn de pics hier te bezichtigen?quote:Op maandag 25 februari 2008 15:33 schreef Wootism het volgende:
[..]
Yaaaaaaaah dat mag wel![]()
Helemaal niet aan gedacht![]()
[ afbeelding ]
Goeeddd, duurt wel uhm een weekquote:Op maandag 25 februari 2008 16:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Binnenkort zijn de pics hier te bezichtigen?
Die Creative ziet eruit als plastic. De iPod is veel stijlvoller.quote:Op maandag 25 februari 2008 14:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kreeg spontaan tranen in mijn ogen toen ik het las![]()
En verder; TS gaat met breezersletjes om
En Apple:Creative heeft meer, is kleiner en goedkoper 14.gif
Ik had 'm binnen twee dagen, in welke uithoek van de wereld woon jij eigenlijk?quote:
Welk?quote:Op maandag 25 februari 2008 16:52 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Overigens heb ik er zo'n afgezaagde Latijnse spreuk erin laten graveren. Tof he?
quote:Op maandag 25 februari 2008 17:37 schreef Tim21 het volgende:
tvp voor de fotos
Ja en daar draait het natuurlijk om, want iedereen, incl. jijzelf, ziet je ipod als je hem vrijwel altijd in een binnenzak hebt hangenquote:Op maandag 25 februari 2008 16:52 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Die Creative ziet eruit als plastic. De iPod is veel stijlvoller.
Ik zou 'm kopen!quote:Op maandag 25 februari 2008 14:50 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Het is wel handig als je 'm ooit wilt verkopen. Duidelijke meerwaarde, 'ANUS' achterop.
4NUSquote:Op maandag 25 februari 2008 14:29 schreef Adfundum het volgende:
ANU5
Ik ook zoiets jaquote:Op maandag 25 februari 2008 18:56 schreef zwemmerseczeem het volgende:
Toen ik de TT las dacht ik aan een ongebruikelijk verzoek in de tattoo-shop..![]()
U witl uw tatoeage waar???Een zonnebloem. zegt u. Ahem.
Eeh nee, meneer, dat doen wij geloof ik niet. Misschien weten ze bij het COC waar je dat kan laten doen??
![]()
![]()
![]()
anus is Latijn voor oude vrouw. Obit anus, abit onus.quote:Op maandag 25 februari 2008 16:52 schreef Rikketik het volgende:
Overigens heb ik er zo'n afgezaagde Latijnse spreuk erin laten graveren. Tof he?
quote:Op maandag 25 februari 2008 17:37 schreef Tim21 het volgende:
tvp voor de fotos
idemquote:Op maandag 25 februari 2008 17:37 schreef Tim21 het volgende:
tvp voor de fotos
waarom zou je trouwens in godsnaam een ipod shuffle "voor erbij" kopen?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:49 schreef Wootism het volgende:
yay, heb hem donderdag stond er.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |