Nee totaal niet eigenlijk, ik word alleen ziek van al die "Love, Kiss, 4EF, XOXOX," shit en wil dat gewoon een beetje in het belachelijke trekken door er iets neer te zetten wat compleet niet romantisch is.quote:Op maandag 25 februari 2008 14:24 schreef jitzzzze het volgende:
TS is een kleuter, zit nog met z'n gedachten bij de poep en plas-humor
Net alsof iedereen gaat kijken wat jij achterop je I-pod gegraveerd hebtquote:Op maandag 25 februari 2008 14:27 schreef Wootism het volgende:
[..]
Nee totaal niet eigenlijk, ik word alleen ziek van al die "Love, Kiss, 4EF, XOXOX," shit en wil dat gewoon een beetje in het belachelijke trekken door er iets neer te zetten wat compleet niet romantisch is.
Maar bij nader inzien kan het ook wat anders zijn, Baksteen ofzo
Als er weer iemand naar me toe komt met het verhaal:quote:Op maandag 25 februari 2008 14:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Net alsof iedereen gaat kijken wat jij achterop je I-pod gegraveerd hebt
Kreeg spontaan tranen in mijn ogen toen ik het lasquote:Op maandag 25 februari 2008 14:41 schreef Wootism het volgende:
[..]
Als er weer iemant naar me toe komt met het verhaal:
"KIJK WAT MIJN FRIENDJE VOOR ME HEEFT GEKOCHT? KIJK DIE LIEVE INSCRIPTIE! LOVE YOU 4-EVAH!!!"
Dan kan ik zeggen, kijk ik heb er Anus opstaan en heb hem mezelf kado gedaan.
Hoppa weg romantiek.
maar daar ging het helemaal niet over, het ging erover dat ik van Apple niet het woordje ANUS op mijn ipodje mag graveren.
Het is wel handig als je 'm ooit wilt verkopen. Duidelijke meerwaarde, 'ANUS' achterop.quote:Op maandag 25 februari 2008 14:24 schreef jitzzzze het volgende:
Dat zeker, ik denk dat TS hem binnen een uur verkocht heeftquote:Op maandag 25 februari 2008 14:50 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Het is wel handig als je 'm ooit wilt verkopen. Duidelijke meerwaarde, 'ANUS' achterop.
Je hebt het wel getroffen met mij hequote:Op maandag 25 februari 2008 14:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat zeker, ik denk dat TS hem binnen een uur verkocht heeft
Nou en hoequote:Op maandag 25 februari 2008 14:55 schreef Wootism het volgende:
[..]
Je hebt het wel getroffen met mij he
Oja, spelling-nueqen.quote:Op maandag 25 februari 2008 14:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou en hoe![]()
En nu weer terug naar je les Nederlands
Die letters lukken echt nooit zo mooi als dat je het laat laseren. En stel dat het helemaal mislukt, dan loop je echt keihard voor lul met je lelijk gegraveerde anusquote:Op maandag 25 februari 2008 15:24 schreef House-Musik het volgende:
Kan je het er zelf niet in zetten? Een dag nadat ik hem had zat die grijze achterkant al helemaal onder de krassen dus een woord erin zetten moet niet zo moeilijk zijn
Yaaaaaaaah dat mag welquote:Op maandag 25 februari 2008 15:31 schreef BereNDD het volgende:
mag het wel met spaties?? A N U S
je koopt een roze ipod nano, met de text anus, R U GAY?quote:Op maandag 25 februari 2008 15:33 schreef Wootism het volgende:
[..]
Yaaaaaaaah dat mag wel![]()
Helemaal niet aan gedacht![]()
[ afbeelding ]
komt die winkelwagenquote:Op maandag 25 februari 2008 15:33 schreef Wootism het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Binnenkort zijn de pics hier te bezichtigen?quote:Op maandag 25 februari 2008 15:33 schreef Wootism het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goeeddd, duurt wel uhm een weekquote:Op maandag 25 februari 2008 16:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Binnenkort zijn de pics hier te bezichtigen?
Die Creative ziet eruit als plastic. De iPod is veel stijlvoller.quote:Op maandag 25 februari 2008 14:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kreeg spontaan tranen in mijn ogen toen ik het las![]()
En verder; TS gaat met breezersletjes om
En Apple:Creative heeft meer, is kleiner en goedkoper 14.gif
Ik had 'm binnen twee dagen, in welke uithoek van de wereld woon jij eigenlijk?quote:
Welk?quote:Op maandag 25 februari 2008 16:52 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Overigens heb ik er zo'n afgezaagde Latijnse spreuk erin laten graveren. Tof he?
quote:Op maandag 25 februari 2008 17:37 schreef Tim21 het volgende:
tvp voor de fotos
Ja en daar draait het natuurlijk om, want iedereen, incl. jijzelf, ziet je ipod als je hem vrijwel altijd in een binnenzak hebt hangenquote:Op maandag 25 februari 2008 16:52 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Die Creative ziet eruit als plastic. De iPod is veel stijlvoller.
Ik zou 'm kopen!quote:Op maandag 25 februari 2008 14:50 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Het is wel handig als je 'm ooit wilt verkopen. Duidelijke meerwaarde, 'ANUS' achterop.
4NUSquote:Op maandag 25 februari 2008 14:29 schreef Adfundum het volgende:
ANU5
Ik ook zoiets jaquote:Op maandag 25 februari 2008 18:56 schreef zwemmerseczeem het volgende:
Toen ik de TT las dacht ik aan een ongebruikelijk verzoek in de tattoo-shop..![]()
U witl uw tatoeage waar???Een zonnebloem. zegt u. Ahem.
Eeh nee, meneer, dat doen wij geloof ik niet. Misschien weten ze bij het COC waar je dat kan laten doen??
![]()
![]()
![]()
anus is Latijn voor oude vrouw. Obit anus, abit onus.quote:Op maandag 25 februari 2008 16:52 schreef Rikketik het volgende:
Overigens heb ik er zo'n afgezaagde Latijnse spreuk erin laten graveren. Tof he?
quote:Op maandag 25 februari 2008 17:37 schreef Tim21 het volgende:
tvp voor de fotos
idemquote:Op maandag 25 februari 2008 17:37 schreef Tim21 het volgende:
tvp voor de fotos
waarom zou je trouwens in godsnaam een ipod shuffle "voor erbij" kopen?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:49 schreef Wootism het volgende:
yay, heb hem donderdag stond er.....
dat was ook mijn gedachte inderdaad... Maar ben blij voor TS hoor dat er nu wel A N U S op mag staan... gefeliciteerd en we wachten op de foto's.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:02 schreef Florian_ het volgende:
[..]
waarom zou je trouwens in godsnaam een ipod shuffle "voor erbij" kopen?
Gewoon.... leuke gadget...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:02 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Liever m'n gedachten bij poep- en plashumor dan een banaan bij m'n gedachtenquote:Op maandag 25 februari 2008 14:24 schreef jitzzzze het volgende:
Nou als je al een gewone ipod hebt, waarom zou je dan een shuffle kopen, waarbij je niet eens kunt zien wat het volgende nummer is etc (wat volgens mij schijtirritant is)quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:39 schreef Wootism het volgende:
[..]
Gewoon.... leuke gadget...
Is dat zo raar dan?
Zoo, jij bent echt stoer. Mag ik je aanraken?quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:15 schreef Wootism het volgende:
Yuuuyyyy [ afbeelding ]
Hijs BINNUHHHHHHHHHH
Ik had alleen wel verwacht (net zoals de preview op de apple site) dat de tekst wit zou zijn ipv dit.
Maargoed, benner blij mee
[ afbeelding ]
Het topic trekt je wel hequote:Op donderdag 28 februari 2008 14:21 schreef jitzzzze het volgende:
Zoo, jij bent echt stoer. Mag ik je aanraken?
Om Anus in te laten graverenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:02 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Omdat het niet voor niks een Shuffle is, dus je weet niet wat het volgende nummer word. Dus heeft selecteren ook geen zin. En als je het nummer hoort weet je toch wat het is aangezien je het er zelf op hebt gezetquote:Op donderdag 28 februari 2008 14:04 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nou als je al een gewone ipod hebt, waarom zou je dan een shuffle kopen, waarbij je niet eens kunt zien wat het volgende nummer is etc (wat volgens mij schijtirritant is)
dagelijks.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:13 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Timbob, kleed dat meiske in je avatar zich nog uit?
Dus eigenlijk heb je geen flauw idee wat graveren is?quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:15 schreef Wootism het volgende:
Ik had alleen wel verwacht (net zoals de preview op de apple site) dat de tekst wit zou zijn ipv dit.
Het zal best.quote:Op maandag 25 februari 2008 16:52 schreef Rikketik het volgende:
Die Creative ziet eruit als plastic. De iPod is veel stijlvoller.
De vorige generatie iPod Nano kreeg een 90 van de consumentenbond voor geluidskwaliteit met degelijke oordopjes. Met de meegeleverde oordopjes was het een 71.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:28 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Het zal best.
Maar ik ga liever voor het stukje plastic met goede geluidskwaliteit dan een stijlvolle met baggergeluid
Het resultaat mag er zijnquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:15 schreef Wootism het volgende:
Yuuuyyyy [ afbeelding ]
Hijs BINNUHHHHHHHHHH
[ afbeelding ]
Omdat er copyright op zit lummelquote:Op maandag 25 februari 2008 14:03 schreef Wootism het volgende:
Yo,
Ik wil graag een Ipod shuffle voor erbij.
Nu heb je de mogelijkheid op de apple site om hem te laten graveren, dus ik wil graag *ANUS* erin gegraveerd hebben. (en dat meen ik)
Dit mag dus niet!
Dit vind ik echt zaad, wie de fok kan het nu schelen als ik met een Ipod rondloop met het woord anus erop?
quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:15 schreef Wootism het volgende:
Yuuuyyyy [ afbeelding ]
Hijs BINNUHHHHHHHHHH
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:15 schreef Wootism het volgende:
Yuuuyyyy [ afbeelding ]
Hijs BINNUHHHHHHHHHH
[ afbeelding ]
ipod baggergeluid? mwuhahahaha no way dus hehquote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:28 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Het zal best.
Maar ik ga liever voor het stukje plastic met goede geluidskwaliteit dan een stijlvolle met baggergeluid
Samenvatting:
Creative![]()
Archos![]()
Ipod
of zelf zeggen: "kijk wat ik van mn vriendin heb gehad" en dan een SOA erop zettenquote:Op maandag 25 februari 2008 14:41 schreef Wootism het volgende:
[..]
Als er weer iemand naar me toe komt met het verhaal:
"KIJK WAT MIJN FRIENDJE VOOR ME HEEFT GEKOCHT? KIJK DIE LIEVE INSCRIPTIE! LOVE YOU 4-EVAH!!!"
Dan kan ik zeggen, kijk ik heb er Anus opstaan en heb hem mezelf kado gedaan.
Hoppa weg romantiek.
maar daar ging het helemaal niet over, het ging erover dat ik van Apple niet het woordje ANUS op mijn ipodje mag graveren.
Nee, weet ik niet.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:25 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Dus eigenlijk heb je geen flauw idee wat graveren is?
Jah, dat was idd de reden.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:52 schreef Knevelt het volgende:
TS, ik moet je nageven dat je wel maatschappelijk betrokken bent, dat je zo'n statement gaat maken naar de breezahsletjes. Dat zal ze leren!
Sorry, heb geen laser thuis....quote:Op zondag 2 maart 2008 18:25 schreef Laertes het volgende:
Doe het dan gewoon zelf?
kraspen?quote:Op maandag 3 maart 2008 10:28 schreef Wootism het volgende:
[..]
Nee, weet ik niet.
Ik weet alleen wel dat ze het kunnen opvullen met inkt.
[..]
Jah, dat was idd de reden.
[..]
Sorry, heb geen laser thuis....
Ik ga liever voor iets degelijks ipv iets dat binnen 3 maanden stuk gaatquote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:28 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Het zal best.
Samenvatting:
Creative![]()
Archos![]()
Ipod
wow wat romantisch, iemand die mijn naam op zijn iPod laat graverenquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:15 schreef Wootism het volgende:
Yuuuyyyy
Hijs BINNUHHHHHHHHHH
quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:55 schreef _GdR_ het volgende:
whahahaa lol!
Je had alleen de roze moeten doen.
kon je meissies versieren door te melden dat je een roze anus hebt.
Als de ene weer eens stuk is, kan je de andere gebruiken en vice-versa.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:02 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Misschien kom je hem nog eens tegen, als TS is "uitgegleden" in de badkamer.quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:38 schreef Anus het volgende:
[..]
wow wat romantisch, iemand die mijn naam op zijn iPod laat graveren
Vind ik zo kut he. Dan lees je een heel topic door, deze was dan gelukkig nog niet zo groot, en dan kom je er achter dat het allemaal al weer oud is.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |