Ik bijvoorbeeld, vind dit allemaal bijzonder schokkend.quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:45 schreef Mainport het volgende:
Wat moet een outsider wel niet denken als hij dit allemaal leest?
quote:Op maandag 25 februari 2008 14:03 schreef Hephaistos. het volgende:
Hoe te posten in dit topic
Simpel! Zet de titel van de zojuist gekeken film neer, al dan niet bold plus Imdb-linkje. Vervolgens een mooie filmposter of frappant screenshot en daaronder een verhaaltje wat je nou zo gaaf of niet gaaf aan de film vond. Let op: controversiële meningen worden ten zeerste gewaardeerd! Ter afsluiting geef je de film nog de waardering in of sterren of een cijfer van 1 tot en met 10. Of je doet toch iets heel anders, dat mag ook.
Same here, voice-overs kunnen juist ontzettend nuttig zijn en een zege zijn voor het medium film. Mits juist toegepast natuurlijk. De beste voorbeelden hiervan zijn Apocalypse Now en de films van Terrence Malick. In deze films tilt zo'n voice-over de film daadwerkelijk naar een hoger niveau. Maar er zijn natuurlijk veel meer voorbeelden.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:47 schreef JelleS het volgende:
Maar ik ben niet zo iemand die zich snel ergert aan een voice-over, ik snap nooit wat iedereen daar altijd tegen heeft
quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:05 schreef Roi het volgende:
Garden State (2004)
Wat een heerlijke feel-good film zeg. Mooie beelden en een mooi verhaal.
Ik ben verliefd op deze film!
8.5/10
Dit was zen eerste en tot nu toe enige echte regisseurklus, dus niet zo gek dat hij dat niet heeft kunnen evenaren. Wat acteren betreft is het wel waar, maar veel nieuws heeft hij nog niet uitgevoerd.quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:53 schreef Tom89 het volgende:
Jammer dat Zach Braff deze acting/directing-skills verder nooit meer heeft kunnen evenaren.
Zeker één van mijn favoriete films!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cijfer 8 / imdb 8.7Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
En mooie muziek:quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:05 schreef Roi het volgende:
Garden State (2004)
Wat een heerlijke feel-good film zeg. Mooie beelden en een mooi verhaal.
Ik ben verliefd op deze film!
8.5/10
Daar sluit ik me bij aan.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:05 schreef Arcee het volgende:
[..]
En mooie muziek:The Shins - New Slang
Misschien wel de mooiste muzikale ontdekking die ik ooit in een film heb gedaan.
"Garden State". Heb de film net gezien, vanwege jullie commentaren. De scenes tussen Zach en Natalie zijn geweldig. Dat scoort een vette 9 inderdaad. Maar wat mij betreft is de rest enigszins vervelend, waardoor het allemaal wat te traag wordt. Van het eerste deel had zeker 15 minuten in de prullenbak mogen belanden.quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:53 schreef Tom89 het volgende:
[..]
Eensch...
Ik kan nooit genoeg krijgen van die film!
De mooie beelden, het leuke verhaal, de droge humor en de heerlijke soundtrack.
[ afbeelding ]
Correctie: half mannelijk ftr van rond een jaar of 20.quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:46 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Volgens mij is half ftr verliefd op deze film.
Ongeveer heel ftr bestaat uit mannen tussen de 18 en 30quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:57 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Correctie: half mannelijk ftr van rond een jaar of 20.
Dat is dan ook weer waar...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:00 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ongeveer heel ftr bestaat uit mannen tussen de 18 en 30Dus zoveel verschil is er niet.
En? Gaat onze Sophie net zoveel uit de kleren als Monique in Turks Fruit?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:22 schreef Timo20 het volgende:
Gisteren in de sneak:
Zomerhitte
Had me op het ergste voorbereid maar ik vond het redelijk meevallen. Het verhaal is ubervoorspelbaar en geeft je niets nieuws.
Het geen waar de film over struikelt is het scenario. De dialogen komen houterig over, wat nog eens wordt versterkt door het acteerwerk. Sophie Hilbrand is wel ok maar hoofdrolspeler Waldemar Torenstra heeft het charisma en acteertalent van het achtereind van een varken. In bijna iedere scene kijkt hij hetzelfde en hij spreekt de dialogen uit alsof ie ze voorleest. Geen goede keuze dus.
De film in z`n geheel is dus niet superslecht (had slechter verwacht) en redelijk kijkbaar.
IMDB Cijfer: -
Mijn Cijfer: 6,0/10
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |