Is ook zo, maar degene die hun Firefox browser goed instellen krijgen de foto's gewoon te zienquote:Op maandag 25 februari 2008 10:06 schreef Zwansy het volgende:
Ohw.. kdacht dat imageshack deze site op een 'blacklist' had gezet..
Nouja, ik heb ze al op tinypic gezet..
Dat z'n platen al drie keer verloren/kwijt/gejat zijn.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:51 schreef paarse_paashaas het volgende:
Wat houdt dat kleine 3-tje op je nummerbord precies in?
Dat dit een voertuig is wat al drie keer een kentekenplaat kwijt is geweest (bijvoorbeeld gejat) of waarvan de eigenaar drie keer zijn kentekenbewijs is kwijt geraakt. Of natuurlijk een combinatie van beiden.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:51 schreef paarse_paashaas het volgende:
volgende keer nieuw kenteken aanvragen, omdat je maar 3x nieuwe platen mag hebbenquote:Op maandag 25 februari 2008 18:51 schreef paarse_paashaas het volgende:
quote:Op maandag 25 februari 2008 21:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
volgende keer nieuw kenteken aanvragen, omdat je maar 3x nieuwe platen mag hebben
quote:Sinds 1 februari 2003 bent u verplicht na aanvraag van een vervangend kentekenbewijs nieuwe kentekenplaten aan te schaffen, waarop de juiste duplicaatcode is ingeslagen. De code 00 wordt niet op de kentekenplaat ingelagen. Van de code 01 wordt de 1 boven het linker liggende streepje op de kentekenplaat ingeslagen. Als de duplicaatcode gelijk aan of groter is dan 10, dan staat het tweede cijfer van de duplicaatcode vermeld onder het linker liggende streepje.
Uhmm, bekende gebreken, weet ik zo niet.. maar volgens mij niet.quote:Op maandag 25 februari 2008 13:58 schreef FloggingMolly het volgende:
Leuke bak! Zijn er bekende gebreken?
Thanksquote:Op maandag 25 februari 2008 13:55 schreef NanKing het volgende:
Tags gefixed.
Dat zal nou wel duidelijk zijn.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:51 schreef paarse_paashaas het volgende:
Door mij in ieder geval niet, maar ik heb 'm nog niet zolang.. dus daar kan ik weinig over zeggen..quote:Op maandag 25 februari 2008 23:56 schreef Sloper het volgende:
Hoe issie bereden? Afgetrapt?
Nee dankje, dan zit ik nog aan de 950+ kilo's, en is de belasting nog even duur. :pquote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:12 schreef Diemux het volgende:
Ruilen tegen een Opel Astra Tailgate 1.4 in het blitsende zilver?
[ afbeelding ]
(benzine, 141.xxx kilometers, bj 1992, APK 1 maand oud, grote beurt gehad)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |