Is ook zo, maar degene die hun Firefox browser goed instellen krijgen de foto's gewoon te zienquote:Op maandag 25 februari 2008 10:06 schreef Zwansy het volgende:
Ohw.. kdacht dat imageshack deze site op een 'blacklist' had gezet..
Nouja, ik heb ze al op tinypic gezet..
Dat z'n platen al drie keer verloren/kwijt/gejat zijn.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:51 schreef paarse_paashaas het volgende:
Wat houdt dat kleine 3-tje op je nummerbord precies in?
Dat dit een voertuig is wat al drie keer een kentekenplaat kwijt is geweest (bijvoorbeeld gejat) of waarvan de eigenaar drie keer zijn kentekenbewijs is kwijt geraakt. Of natuurlijk een combinatie van beiden.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:51 schreef paarse_paashaas het volgende:
Wat houdt dat kleine 3-tje op je nummerbord precies in?
volgende keer nieuw kenteken aanvragen, omdat je maar 3x nieuwe platen mag hebbenquote:Op maandag 25 februari 2008 18:51 schreef paarse_paashaas het volgende:
Wat houdt dat kleine 3-tje op je nummerbord precies in?
quote:Op maandag 25 februari 2008 21:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
volgende keer nieuw kenteken aanvragen, omdat je maar 3x nieuwe platen mag hebben
quote:Sinds 1 februari 2003 bent u verplicht na aanvraag van een vervangend kentekenbewijs nieuwe kentekenplaten aan te schaffen, waarop de juiste duplicaatcode is ingeslagen. De code 00 wordt niet op de kentekenplaat ingelagen. Van de code 01 wordt de 1 boven het linker liggende streepje op de kentekenplaat ingeslagen. Als de duplicaatcode gelijk aan of groter is dan 10, dan staat het tweede cijfer van de duplicaatcode vermeld onder het linker liggende streepje.
Uhmm, bekende gebreken, weet ik zo niet.. maar volgens mij niet.quote:Op maandag 25 februari 2008 13:58 schreef FloggingMolly het volgende:
Leuke bak! Zijn er bekende gebreken?
Thanksquote:Op maandag 25 februari 2008 13:55 schreef NanKing het volgende:
Tags gefixed.
Dat zal nou wel duidelijk zijn.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:51 schreef paarse_paashaas het volgende:
Wat houdt dat kleine 3-tje op je nummerbord precies in?
Door mij in ieder geval niet, maar ik heb 'm nog niet zolang.. dus daar kan ik weinig over zeggen..quote:Op maandag 25 februari 2008 23:56 schreef Sloper het volgende:
Hoe issie bereden? Afgetrapt?
Nee dankje, dan zit ik nog aan de 950+ kilo's, en is de belasting nog even duur. :pquote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:12 schreef Diemux het volgende:
Ruilen tegen een Opel Astra Tailgate 1.4 in het blitsende zilver?
[ afbeelding ]
(benzine, 141.xxx kilometers, bj 1992, APK 1 maand oud, grote beurt gehad)
Ik probeer 'm eerst gewoon zo te verkopen.. heb ik er zelf ook het minste werk mee..quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:51 schreef mark_dabomb het volgende:
Als TS de velgen verkoopt, er standaard velgen op zet en standaard achterlichten er in zet valt er zeker over te praten!
een zuinige auto komt zelden met een grote (en/of snelle) motor!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:18 schreef Ixnay het volgende:
Het verschil van een Civic V-tec naar een Peugeot 205 1.1i ga je wel merken/voelen als je het gaspedaal intrapt.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:47 schreef MdMa98 het volgende:
kan t nog kleiner? volgens mij rijdt je zuinig zat met vtecNette kar btw
quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:57 schreef mark_dabomb het volgende:
Als ie normale achterlichten had en (wat) normalere en kleinere velgen had ik m wel van je gekocht.
Nu vind ik een typische civic pak waar petjesvolk in rond rijdt.
Watvoor ding is t? :pquote:Op maandag 3 maart 2008 12:31 schreef NED het volgende:
Ik heb nog wel een kleinere auto in de aanbieding.
Die is overigens wel bijna 300 kilo zwaarder. Maar hij is kleiner, daar ging het toch om?
Zit wel geen APK meer op, maar voor 600 euro ben je weer good to go zegmaar
Dat weet ik wel zeker. Een Lancia Delta 2.0 16v HF Turboquote:Watvoor ding is t? :p
Maar waarschijnlijk niet.. ben ik nog een stuk duurder uit.. :p
quote:Op maandag 3 maart 2008 13:01 schreef Zwansy het volgende:
Kan eventueel in overleg uitgedeukt worden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |