abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 maart 2008 @ 20:48:52 #151
11682 Moonah
Jolie femme
pi_57270106
Jeeeeuuujj! Dean loopt ook!

Oeh MeNicole, hopelijk valt het mee met de striemen morgen.
Het klinkt overigens wel herkenbaar. Thies zat laatst ook vast in een hoekje bij de verwarmingsbuizen. Ikkreeg hem ook met het nodige wrikwerk pas los...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  maandag 10 maart 2008 @ 09:18:26 #152
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_57278536
Dean

Nicole, sterkte ermee!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_57280126
De striemen vallen mee. Zijn 2 blauwe strepen en de buil die net weg was zit er weer. Hij heeft er nog wel last van want steeds wrijft ie erover heen en dan heel zielig: Daar auw, boem. En dan wijzend richting de keuken!
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  maandag 10 maart 2008 @ 12:58:40 #154
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_57282537
quote:
Op zondag 9 maart 2008 20:27 schreef Sugar het volgende:
Wat knap van Dean, Vief! Heel stoer. Filmpje een keer? Aaaah?
Ik heb al eens eerder geprobeerd een filmpje te uploaden bij YOUTUBE maar volgens mij doe ik iets fout, want het lukt nooit

Oh, en bedankt voor jullie leuke reacties
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 10 maart 2008 @ 13:01:36 #155
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_57282571
quote:
Op zondag 9 maart 2008 19:46 schreef MeNicole het volgende:
Mikael is net gevallen. En niet zo'n klein beetje pijnlijk ook Hij zat namelijk vast met zijn hoofd tussen de verwarming die heel heet is en het aanrechtkastje. Ik moest hem echt heel pijn doen om hem eruit te krijgen. Nu heeft ie allemaal rooie striemen in het gezicht. Heb er al een natte doek op gehad. Ik kan niet goed zine wat nu rood is van het vast zitten of dat ie zich toch verbrand heeft aan de verwarming. Ziet er niet verbrand uit maar ja wie ben ik om te zeggen dat dat niet het geval is. Morgen dus maar even nog eens goed kijken. Hij ligt nu helemaal afgemat in bed.
Agossie Mika! Hoe gaat het nu met hem Nicole? al gelezen...gelukkig loopt het met een, letterlijke, sisser af dan..arm ventje ..
  † In Memoriam † maandag 10 maart 2008 @ 13:10:33 #156
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_57282712
Dean stoere vent

Milo loopt nu ook de hele woonkamer door met een vette grijns op zijn gezicht. Hij vind het zelf ook helemaal geweldig. Afgelopen weekend hebben we uiteindelijk toch maar een autostoeltje voor Milo gekocht. Op lengte zou hij nog wel in de maxi-cosi kunnen (en dat voor een ventje van 13 maanden), maar we merkten dat hij het nu toch wel zat is om tegen de achterbank aan te kijken. Zaterdag hebben we hem ook voor het eerst in het uitklapstoeltje van de winkelwagen gezet en dat vond hij ook helemaal prachtig. Hij zat echt te giechelen van plezier. Dat we daar niet eerder aan gedacht hebben om hem daar in te zetten in plaats van moeilijk doen met de kinderwagen enzo, dit is ook zoveel leuker boodschappen doen trouwens
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  † In Memoriam † maandag 10 maart 2008 @ 13:12:58 #157
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_57282761
Jeetje MeNicole wat zul je geschrokken zijn zeg. Nu heb ik wel het idee dat Mikael nogal een rouwdouwer is en een dare-devil. Gewoon een ontzettend stoer jochie die nu wel 10 x uitkijkt voordat ie weer bij die verwarming komt. Gelukkig lijkt de schade mee te vallen, de grootste schade is aan zijn ego
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  maandag 10 maart 2008 @ 13:30:53 #158
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_57283012
Dean aan de wandel
En Milo ook al

Jeetje, Slaapmeisje, dat ie nog paste in de MaxiCosi Tijn paste op een gegeven moment met z'n schouders niet meer tussen de zijkanten, alleen als z'n schouders onnatuurlijk naar voren gewrongen waren.

Vanmorgen heeft ie de CB-arts weer even om z'n vingertjes gewonden Helemaal goedgekeurd; liet goed zien wat ie allemaal kan en snapt en zegt. Wel een zwaargewichtje, maar dat is ie al vanaf het begin 12.710 gram en 81 cm. Hij ligt nu lekker z'n MenC-prik weg te slapen (de BMR hebben we even uitgesteld.. mocht hij daarop reageren dan zou ik met een ziek kind kunnen zitten rond de bevalling en dat is niet zo handig natuurlijk. Die doen we als ik de eerste afspraak met de baby heb)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 10 maart 2008 @ 13:36:44 #159
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_57283118
Dean zit/past ook nog gewoon in de Maxi Cosi
We gaan ook niet zo heel vaak met de auto, dus het gaat nog wel even zo.
  maandag 10 maart 2008 @ 13:36:44 #160
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_57283119
dubbel
  † In Memoriam † maandag 10 maart 2008 @ 13:38:14 #161
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_57283151
Tijn is inderdaad een zwaargewichtje zeg Het schijnt dat die BMR prik wel een nare is dus maar goed dat je die nog even hebt uitgesteld. Nu die prik achter de rug is, kun je gerust bevallen hoor

Wij zijn pas over een paar weken aan de beurt bij het cb en ik ben heel erg benieuwd dit keer. Waarschijnlijk zal Milo te klein en te licht worden bevonden. Zo gek dat hij met de geboorte zo'n groot kind was (56 cm. en ruim 8 pond) en nu een heel tenger ventje. Eten is helaas geen hobby van hem. Gek met twee ouders die het liefst de hele dag dooreten
pi_57283174
quote:
Op maandag 10 maart 2008 13:12 schreef Slaapmeisje het volgende:
Jeetje MeNicole wat zul je geschrokken zijn zeg. Nu heb ik wel het idee dat Mikael nogal een rouwdouwer is en een dare-devil. Gewoon een ontzettend stoer jochie die nu wel 10 x uitkijkt voordat ie weer bij die verwarming komt. Gelukkig lijkt de schade mee te vallen, de grootste schade is aan zijn ego
Ik moet zeggen dat Mikael nooit bij de verwarming enzo komt. Ook de oven (die precies op zijn hoogte is) komt ie niet aan als die aan is. De verwarming vraagt ie altijd of die heet is en dan gaan we smamen voorzichtig voelen en dan is het goed. Met de oven precies zo. Hij ziet dat die aan is en dan pakt ie mijn hand om samen te kijken. Aankomen doet ie niet want dat is heet. Zo heeft ie ook nog nooit iets heets van tafel gepakt. Koffie en thee laat ie gewoon staan nadat ie een keertje mag voelen. Hij weet dat allemaal zo goed.

En ging het vorige week hier over het niet willen van nagels knippen? Ik wilde gister Mikael zijn teennageltjes knippen. Pak ik het nagelschaartje geeft hij mij al zijn vingertje. Ik moest zo lachen. Eigenwijs koppie en dat kromme vingertje
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  † In Memoriam † maandag 10 maart 2008 @ 13:40:21 #163
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_57283190
quote:
Op maandag 10 maart 2008 13:36 schreef Vivi het volgende:
Dean zit/past ook nog gewoon in de Maxi Cosi
We gaan ook niet zo heel vaak met de auto, dus het gaat nog wel even zo.
Dat scheelt natuurlijk wel. Wij gaan dagelijks met de auto op pad en als Milo ook nog een dik winterjasje aanheeft zit ie inderdaad niet zo lekker meer in de cosi
  maandag 10 maart 2008 @ 14:20:14 #164
144006 chacama
Ondernemend!
pi_57283859
Dean
Milo ook al lekker aan de wandel

Mika op je auw plek. Kleine wijze vent. Fleur was ook zo. Bij Maud is het nog afwachten. Die is meer van het 'eerst doen, dan pas vragen of kijken of het wel kan.
pi_57284312
Milo ook al aan het lopen, leuk hoor!

Gelukkig is alles goed met Mikael, jij ook al van de schrik bekomen MeNicole?

Damian is de laatste dagen zo vervelend. Hij schreeuwt, gilt en huilt om alles en het liefst zo hard mogelijk natuurlijk, niks is goed.
Ben wel trots op hem. Sinds gister loopt hij eindelijk echt aan 1 handje mee. Eerder vond hij dat zo ontzettend eng, hij durfde het echt niet. Maar nu stapt hij zo de kamer door met me.
  † In Memoriam † maandag 10 maart 2008 @ 15:02:26 #166
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_57284534
Aaaah dat is ook schattig appelsap. Damian gaat ook ineens hard zeg. Als hij nu al aan 1 handje meeloopt dan duurt het niet lang meer voordat hij echt zelfstandig gaat stappen
  † In Memoriam † maandag 10 maart 2008 @ 15:03:13 #167
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_57284545
O en met dat schattige bedoel ik natuurlijk dat stappen en niet dat gegil en geschreeuw
pi_57285091
Ik snap wat je bedoelde hoor! Ik vind het ook enorm schattig, vooral het lachje erbij als hij stapt. Zo van: oeh dit is toch eigenlijk wel erg leuk maar ook nog erg eng.
Ben benieuwd hoelang het duurt voordat hij los gaat lopen. Hij gaat de laatste tijd best hard. Aan de tafel stapt hij nu zo af en toe een paar pasjes los met zijn handjes in de lucht en dan wel zo dat hij zich snel weer kan vastgrijpen. Maar hij is overal zo bang voor dat het ook nog best een tijd zou kunnen duren.
  † In Memoriam † maandag 10 maart 2008 @ 15:53:38 #169
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_57285490
Het grappige is dat Milo de langste afstanden aflegt als wij niet kijken (of als hij denkt dat we niet kijken ). Misschien werd hij onbewust toch wat afgeremd doordat mijn hart zowat elke keer in mijn keel zakte van trots en angst dat hij zou vallen.
  maandag 10 maart 2008 @ 17:20:31 #170
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57287093
quote:
Op maandag 10 maart 2008 15:53 schreef Slaapmeisje het volgende:
Het grappige is dat Milo de langste afstanden aflegt als wij niet kijken (of als hij denkt dat we niet kijken ). Misschien werd hij onbewust toch wat afgeremd doordat mijn hart zowat elke keer in mijn keel zakte van trots en angst dat hij zou vallen.
Vanaf je tong zeker?
  maandag 10 maart 2008 @ 18:00:15 #171
45621 Suzanna
Mama van...
pi_57287766
Hier is Julia ook heeeel trots aan het rondstappen... wat leuk al die lopende kindjes he. Het is zoooo schattig, vooral als ze het nog maar net kunnen. Kruipen gaat wel nog veeeeel sneller en vaak genoeg komt ze als een razende naar iets toegekropen (bijvoorbeeld als ik de deur naar de bijkeuken opendoe, dat heeft een grote aantrekkingskracht omdat ik liever niet heb dat ze daar kruipt )
pi_57291448
quote:
Op maandag 10 maart 2008 17:20 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Vanaf je tong zeker?
Misschien deed ze net handstand
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 11 maart 2008 @ 12:37:06 #173
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_57304085
Ik ben vanochtend met Dean naar The Little Gym geweest, hij vond het echt superleuk en werd helemaal gek
Hij ligt nu al anderhalf uur in coma
  dinsdag 11 maart 2008 @ 13:54:27 #174
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_57305530
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 12:37 schreef Vivi het volgende:
Ik ben vanochtend met Dean naar The Little Gym geweest, hij vond het echt superleuk en werd helemaal gek
Hij ligt nu al anderhalf uur in coma
Wat een leuk iets! Ik kende het niet en heb even gegoogled, maar het klinkt goed. Helaas is er hier in de buurt niet zoiets. Heb je foto's?

O en trouwens, ik heb zojuist een cd van sesamstraat gehaald, met daarop jouw lieveheersbeestjeliedje! Erg leuke cd, met 40 actuele Purk-, Ieniemienie-, Tommie-, Frank- en Aartliedjes!
Hij heet 'vriendjes voor altijd'.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 11 maart 2008 @ 14:05:45 #175
144006 chacama
Ondernemend!
pi_57305735
en waar hebben ze die liggen PM. Klinkt goed.
Vivi lijkt me leuk. *gaat ook even googlen*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')