Ik heb al eens eerder geprobeerd een filmpje te uploaden bij YOUTUBE maar volgens mij doe ik iets fout, want het lukt nooitquote:Op zondag 9 maart 2008 20:27 schreef Sugar het volgende:
Wat knap van Dean, Vief! Heel stoer. Filmpje een keer? Aaaah?
Agossie Mika! Hoe gaat het nu met hem Nicole? al gelezen...gelukkig loopt het met een, letterlijke, sisser af dan..arm ventje ..quote:Op zondag 9 maart 2008 19:46 schreef MeNicole het volgende:Mikael is net gevallen. En niet zo'n klein beetje pijnlijk ook
Hij zat namelijk vast met zijn hoofd tussen de verwarming die heel heet is en het aanrechtkastje. Ik moest hem echt heel pijn doen om hem eruit te krijgen. Nu heeft ie allemaal rooie striemen in het gezicht. Heb er al een natte doek op gehad. Ik kan niet goed zine wat nu rood is van het vast zitten of dat ie zich toch verbrand heeft aan de verwarming. Ziet er niet verbrand uit maar ja wie ben ik om te zeggen dat dat niet het geval is. Morgen dus maar even nog eens goed kijken. Hij ligt nu helemaal afgemat in bed.
Ik moet zeggen dat Mikael nooit bij de verwarming enzo komt. Ook de oven (die precies op zijn hoogte is) komt ie niet aan als die aan is. De verwarming vraagt ie altijd of die heet is en dan gaan we smamen voorzichtig voelen en dan is het goed. Met de oven precies zo. Hij ziet dat die aan is en dan pakt ie mijn hand om samen te kijken. Aankomen doet ie niet want dat is heet. Zo heeft ie ook nog nooit iets heets van tafel gepakt. Koffie en thee laat ie gewoon staan nadat ie een keertje mag voelen. Hij weet dat allemaal zo goed.quote:Op maandag 10 maart 2008 13:12 schreef Slaapmeisje het volgende:
Jeetje MeNicole wat zul je geschrokken zijn zeg. Nu heb ik wel het idee dat Mikael nogal een rouwdouwer is en een dare-devil. Gewoon een ontzettend stoer jochie die nu wel 10 x uitkijkt voordat ie weer bij die verwarming komt. Gelukkig lijkt de schade mee te vallen, de grootste schade is aan zijn ego
Dat scheelt natuurlijk wel. Wij gaan dagelijks met de auto op pad en als Milo ook nog een dik winterjasje aanheeft zit ie inderdaad niet zo lekker meer in de cosiquote:Op maandag 10 maart 2008 13:36 schreef Vivi het volgende:
Dean zit/past ook nog gewoon in de Maxi Cosi
We gaan ook niet zo heel vaak met de auto, dus het gaat nog wel even zo.
Vanaf je tong zeker?quote:Op maandag 10 maart 2008 15:53 schreef Slaapmeisje het volgende:
Het grappige is dat Milo de langste afstanden aflegt als wij niet kijken (of als hij denkt dat we niet kijken). Misschien werd hij onbewust toch wat afgeremd doordat mijn hart zowat elke keer in mijn keel zakte van trots en angst dat hij zou vallen.
Wat een leuk iets! Ik kende het niet en heb even gegoogled, maar het klinkt goed. Helaas is er hier in de buurt niet zoiets. Heb je foto's?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:37 schreef Vivi het volgende:
Ik ben vanochtend met Dean naar The Little Gym geweest, hij vond het echt superleuk en werd helemaal gek
Hij ligt nu al anderhalf uur in coma
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |