Gun ik haarquote:Op zondag 24 februari 2008 23:34 schreef petraa het volgende:
Nena heeft tegenwoordig toch een vriendje?
Mwah, andersom kan ik het wel met je eens zijn, maar ik heb nog nooit een relatie met iemand gehad waarvan ik het telefoonnummer niet had, of die het mijne niet had...quote:Op zondag 24 februari 2008 23:34 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
In principe staat het niet hebben van een telefoonnummer van de ander, los van de relatie....
Hmmm mis ik iets?quote:Op zondag 24 februari 2008 23:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gun ik haarIk heb toch ook een vriendinnetje op Fok
![]()
trustequote:Op zondag 24 februari 2008 23:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Niemand komt met dat nummer en ik moet om 5:30 mijn nest weer uit (maar daar heb ik geen hekel aan, due to the girls in my 'bussie' tomorrow
)
Truste Fok
Ohhhhhhhhh nieuwtje!! Ruud heeft een vriendinnetje op Fok.quote:Op zondag 24 februari 2008 23:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gun ik haarIk heb toch ook een vriendinnetje op Fok
![]()
quote:Op zondag 24 februari 2008 23:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, andersom kan ik het wel met je eens zijn, maar ik heb nog nooit een relatie met iemand gehad waarvan ik het telefoonnummer niet had, of die het mijne niet had...
Ik ben echter blij dat ik geen relatie heb met iedereen die m'n nummer wel heeft
GEVONDEN ! Komt ie aan!quote:Op zondag 24 februari 2008 23:39 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
truste
als ik het vind PM ik het meteen!!
Nee, Huub wil morgen met Jaap praten. Dan gaat die het vertellen.quote:Op zondag 24 februari 2008 23:42 schreef Varen het volgende:
Jaap wordt ingelicht door Huub over wat Claire gezegd heeft.
[ afbeelding ]
Juist zo was hetquote:Op zondag 24 februari 2008 23:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, Huub wil morgen met Jaap praten. Dan gaat die het vertellen.
quote:Op zondag 24 februari 2008 23:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ruzie tussen H&C gooit mijn planning toch even om, alle gewenste nachtrusten ten spijt.Blijf nog even hangen
Normaal zegt Mokum het, maar nu doe ik het wel even; Heintje.quote:Op zondag 24 februari 2008 23:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ruzie tussen H&C gooit mijn planning toch even om, alle gewenste nachtrusten ten spijt.Blijf nog even hangen
Ruzie is een groot woord, maar ik vind het wel gezellie dat je nog ff blijft hoor!quote:Op zondag 24 februari 2008 23:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
heb je dr al gebeld?quote:Op zondag 24 februari 2008 23:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tegen haar vader zegt ze ook Ja en Amen, om vervolgens weer gewoon te doen wat ze eerder ook deed.quote:Op zondag 24 februari 2008 23:49 schreef Ziet het volgende:
huub zet claire flink onder druk nu
mooi zo
als het nu niet komt, dan komt het nooit.
volgens mij heeft ze dit ook wel ff nodig, zo;n aanpak.
zo doet haar vader het ook
quote:Op zondag 24 februari 2008 23:51 schreef petraa het volgende:
Claire is net Dennis, het komt nog!
Ben ik ook bang voorquote:Op zondag 24 februari 2008 23:51 schreef petraa het volgende:
Claire is net Dennis, het komt nog!
da's ook weer waar...quote:Op zondag 24 februari 2008 23:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tegen haar vader zegt ze ook Ja en Amen, om vervolgens weer gewoon te doen wat ze eerder ook deed.
Dat ze er in is gekomen voor 10.000 euro betaling, kan het niet geloven...gireer dan gelijk dat bedrag naar mij...quote:Op zondag 24 februari 2008 23:54 schreef Ziet het volgende:
[..]
da's ook weer waar...
ze moet er gewoon uit
Precies,wat een dom kind.quote:Op zondag 24 februari 2008 23:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tegen haar vader zegt ze ook Ja en Amen, om vervolgens weer gewoon te doen wat ze eerder ook deed.
ik heb vorige week een nummer op deze site gezet stond op mokkels.nlquote:Op zondag 24 februari 2008 23:23 schreef 2live het volgende:
[..]
Dat nummer is hier vorige week nog gepost door iemand, stond op een site.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |