Ze hebben één of ander plan, maar willen er niet teveel over zeggen on-stream.quote:Op zondag 24 februari 2008 23:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik snapte het ook niet. Eerder zeiden ze weer dat Eric zoveel negativiteit het huis in brengt.
Zal hooguit een ordinaire krijspartij worden vanuit Amanda, denk ik.quote:Op zondag 24 februari 2008 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze hebben één of ander plan, maar willen er niet teveel over zeggen on-stream.
Ik kan niet wachten tot morgen
ik zoek 'm wacht ff...quote:Op zondag 24 februari 2008 23:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nou Guus kom op met dat nummer (PM)
Dan halen we Lieke maar terug !!!!!quote:
Schiet niet op hè. Blufquote:Op zondag 24 februari 2008 23:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoeveel Nena's heb je in je foon staan?
Dat nummer is hier vorige week nog gepost door iemand, stond op een site.quote:
Nou WTF, PM me maar en ik doe zsm verslag als ik haar aan de lijn heb gehad.quote:Op zondag 24 februari 2008 23:23 schreef 2live het volgende:
[..]
Dat nummer is hier vorige week nog gepost door iemand, stond op een site.
Je gaat haar nu niet meer bellen hè....... het is half 12quote:Op zondag 24 februari 2008 23:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou WTF, PM me maar en ik doe zsm verslag als ik haar aan de lijn heb gehad.
Als de relatie goed is, moet het kunnen!quote:Op zondag 24 februari 2008 23:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je gaat haar nu niet meer bellen hè....... het is half 12
Thnx dear, en ook alle anderen bedankt voor de complimentenquote:Op zondag 24 februari 2008 23:26 schreef petraa het volgende:
Goeieavond allemaal!!! En Leandra TOP OP!!!
Verbaal wordt Claire afgeslacht door Jaap........quote:Op zondag 24 februari 2008 23:29 schreef Varen het volgende:
Huub durft het niet aan om alleen met Claire door te gaan. Vindt hij nog veel te vroeg.
Claire zou Jaap er wel uit willen stemmen, ze heeft niks met Jaap.
Huub wil Jaap er niet uitstemmen.
Huub: Brian en Amanda hebben alleen nog maar elkaar, die stemmen elkaar nooit weg, dat statement staat in steen gebeiteld. Het breekpunt ligt bij ons.
Claire denkt er over om de confrontatie met Jaap aan te gaan.
Huub en Eric vinden het geen goed idee. Claire zou het heel moeilijk krijgen en dwingen om Huub te laten kiezen.
Dan wel, maar zolang Ruud haar nummer nog niet heeft, ga ik er vanuit dat er nog geen relatie isquote:Op zondag 24 februari 2008 23:29 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Als de relatie goed is, moet het kunnen!
nena dr nummer werd hier op fok ergens genoemd. ik heb m opgeslagen ergens in een txt bestandje, en die zoek ik nuquote:Op zondag 24 februari 2008 23:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoeveel Nena's heb je in je foon staan?
quote:Op zondag 24 februari 2008 23:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je gaat haar nu niet meer bellen hè....... het is half 12
In principe staat het niet hebben van een telefoonnummer van de ander, los van de relatie....quote:Op zondag 24 februari 2008 23:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan wel, maar zolang Ruud haar nummer nog niet heeft, ga ik er vanuit dat er nog geen relatie is
Truste Ruudquote:Op zondag 24 februari 2008 23:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Niemand komt met dat nummer en ik moet om 5:30 mijn nest weer uit (maar daar heb ik geen hekel aan, due to the girls in my 'bussie' tomorrow
)
Truste Fok
Lekker slapen, droom maar van onsquote:Op zondag 24 februari 2008 23:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Niemand komt met dat nummer en ik moet om 5:30 mijn nest weer uit (maar daar heb ik geen hekel aan, due to the girls in my 'bussie' tomorrow
)
Truste Fok
sweet dreams!quote:Op zondag 24 februari 2008 23:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
)
Truste Fok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |