Ja idd, ik zag het nét iets te laat, misschien dat we dit topic dan alleen voor de stream kunnen gebruiken?quote:
Dit is het topic voor de discussies over de Oscars, en dat topic is voor de streams etc.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:14 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Ja idd, ik zag het nét iets te laat, misschien dat we dit topic dan alleen voor de stream kunnen gebruiken?
Dat eindequote:
Half 3 begint het.quote:Op maandag 25 februari 2008 00:33 schreef admiraal_anaal het volgende:damn tering hollands gelul met domme kutshow zeg, ik wil de amerikaanse links volgen, niet dit domme shownieus gelul
quote:
Mooi wezenquote:Op maandag 25 februari 2008 01:14 schreef Bellatrix het volgende:
Ok wat doet een 'actrice' als Jessica Alba bij de Oscars.
Ja dat dan weer wel. Maar Jennifer Garner is mooi en kan acteren dat is toch beter.quote:Op maandag 25 februari 2008 01:24 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Mooi wezen
en dat lukt haar aardig, ze zag er prachtig uit
Alleen wat te donkere ogenquote:Op maandag 25 februari 2008 01:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja dat dan weer wel. Maar Jennifer Garner is mooi en kan acteren dat is toch beter.(ze was net op)
100% mee eens.quote:
Dat is zeker waar. Alleen jammer dat ze er geen film kenners hebben neer gezet ipv. die mode muts en Bridget.quote:Op maandag 25 februari 2008 01:43 schreef DJJoris het volgende:
[..]
100% mee eens.
Ben blij dat wij hier een abonnement hebben er op, dat het nu gratis is voor iedereen maakt niets uit want ik vind het al een prettig kanaal om naar te kijken en ben heel erg blij dat zij tenminste wel de moeite nemen om de Oscars uit te zenden ipv de commercielen, Film1 gooit er iig niet steeds reclame doorheen.
Jaquote:Op maandag 25 februari 2008 01:54 schreef Bellatrix het volgende:
Ik word gek van die beste film spotjes.
idd ja..de tv staat nu al sinds een half uur uit..quote:Op maandag 25 februari 2008 01:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja![]()
Die hebben we al tig keer gezien
Wehehhehe, zekers gezelligquote:Op maandag 25 februari 2008 01:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zoo gezellig![]()
Lekker op skype met Misshobje roddelen over de sterren![]()
Ik wil alleen al dat ie wint zodat ik hem langer kan zien.quote:Op maandag 25 februari 2008 02:08 schreef Dos37 het volgende:Javier Bardem
Als die niet wint, vreet ik mijn sokken op.
Ik pak er wat te drinken bijquote:Op maandag 25 februari 2008 02:07 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Wehehhehe, zekers gezellig
wij geven ook live commentaar
Ik ben benieuwd naar de filmpjes die ze altijd makenquote:Op maandag 25 februari 2008 02:14 schreef Theebag het volgende:
Dit jaar weer een poging om wakker te blijven.
Toen was ik al in slaap gevallenquote:Op maandag 25 februari 2008 02:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de filmpjes die ze altijd maken
Die met Billy Cristal 2 jaar geleden ofzo![]()
![]()
Was echt leuk toen
Met der t-shirtquote:
Ze ziet er best vermoeid uitquote:Op maandag 25 februari 2008 02:22 schreef Playmaker het volgende:
Ach,Page is er ook!
Lekker wijf joh!quote:Op maandag 25 februari 2008 02:22 schreef Playmaker het volgende:
Ach,Page is er ook!
Dat heb ik meer met Marion Cotillard.quote:
Dat is alweer vier jaar geleden, maar die was wel briljant, crystal die met ze camcordertje in de bios gaat zitten.quote:Op maandag 25 februari 2008 02:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de filmpjes die ze altijd maken
Die met Billy Cristal 2 jaar geleden ofzo![]()
![]()
Was echt leuk toen
Elk jaar zit ie daar weer met zn kale koppie, ook al heeft ie geen fuck gedaan wat films betreft.quote:Op maandag 25 februari 2008 02:30 schreef merino het volgende:
welk topic doen we nu?
en damn wat zit die Nicholson promt vooraan zeg
Die zijn er ook gewoon alleen voor de afterparties.quote:Op maandag 25 februari 2008 02:30 schreef Playmaker het volgende:
Tcoh wel weer amusant om een hoop acteurs en actrices te zien pronken op die rode loper die never nooit genomineerd zullen worden!
4 jaar idd.quote:Op maandag 25 februari 2008 02:30 schreef Tweek het volgende:
[..]
Dat is alweer vier jaar geleden, maar die was wel briljant, crystal die met ze camcordertje in de bios gaat zitten.
Award hoerquote:Op maandag 25 februari 2008 02:31 schreef washandje het volgende:
[..]
Elk jaar zit ie daar weer met zn kale koppie, ook al heeft ie geen fuck gedaan wat films betreft.
Ja die was geweldig toen.quote:Op maandag 25 februari 2008 02:30 schreef Tweek het volgende:
[..]
Dat is alweer vier jaar geleden, maar die was wel briljant, crystal die met ze camcordertje in de bios gaat zitten.
Dat komt zo nog, dit hebben ze volgens mij ieder jaar, vorige keer dat stewart presenteerde had hij ook zo'n filmpje als crystal.quote:Op maandag 25 februari 2008 02:32 schreef merino het volgende:
pff, mij iets teveel CGI
die met Crystal was stuk grappiger .
Naast dat heel nieuw zeeland persoonlijk bedankt was.quote:Op maandag 25 februari 2008 02:33 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja die was geweldig toen.
11 oscars voor the Retrun of the King, 1 voor elk einde zij ie toen
je kijkt geen Daily Show zeker?quote:Op maandag 25 februari 2008 02:39 schreef DJJoris het volgende:
Ik vind de host onverwacht grappig en briljant.![]()
quote:
Nope, ik ben dan vaak aan het werk of film aan het kijken maar ik ga daar nu wel mee beginnenquote:
Ja alleen nu niet meerquote:Op maandag 25 februari 2008 02:44 schreef DJJoris het volgende:
Best vlot de eerste Oscaren korte speech.
maar goed ook..ze hebben genoeg gesprokenquote:Op maandag 25 februari 2008 02:46 schreef DJJoris het volgende:
En de tweede blunder van Film1, het geluid en omschakelen werkte niet.
Ik ook, de enige die tot nu toe niet uitvalt of vastloopt.quote:Op maandag 25 februari 2008 02:50 schreef Lonewolf2003 het volgende:
ik gebruik http://www.raptorsnation.net/
Lieve mooie vrouw.quote:
Thanks.quote:Op maandag 25 februari 2008 02:50 schreef Lonewolf2003 het volgende:
ik gebruik http://www.raptorsnation.net/
Ze was supernerveus idd, en ze had teveel make-up op..quote:Op maandag 25 februari 2008 02:57 schreef washandje het volgende:
Jezus die is shaky zeg...
My thoughts excactlyquote:
Wat is zij mooiquote:
ben er ook geen fan van..quote:
Er zullen er nog 2 volgen!quote:
Ik geloof dat micheal moore bij zijn acceptance speech voor bowling for columbine gewoon door bleef praten.quote:Op maandag 25 februari 2008 03:00 schreef DJJoris het volgende:
Het zou eigenlijk best wel een stunt zijn als een winnaar een keer zou roepen dat men zou moeten stoppen met die muziek om de winnaar te laten stoppen met de speech en dan verder gaan met bedanken.
En Amy Adams ziet er mooi uit trouwens.
Edit: van mij mag ze echter wel wat mee bewegen, het is tenslotte een "working song".
Nu ik dit gezien heb ga ik hem niet meer kijkenquote:
Ik denk dat dan de microfoon gewoon uit gaat.quote:Op maandag 25 februari 2008 03:03 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ik geloof dat micheal moore bij zijn acceptance speech voor bowling for columbine gewoon door bleef praten.
Ik zat te wachten op Eddie Vedder voor Into The Wild.Maar helaas...quote:Op maandag 25 februari 2008 03:03 schreef Tom89 het volgende:
Zit dan wel weer te wachten op Fallings Slowly van Glen Hansard en Irglove Marketa!
Doorpraten doen ze wel vaker maar gewoon dat ze eens roepen dat de dirigent even moet stoppen omdat hij / zij bezig is met bedanken, wanneer dat gebeurt kan je me helemaal wegdragen, denk dat ik dan niet meer bij kom van het lachenquote:Op maandag 25 februari 2008 03:03 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ik geloof dat micheal moore bij zijn acceptance speech voor bowling for columbine gewoon door bleef praten.
Gefeliciteerd mennn!quote:
Het gaat om de sfx niet om de film zelf. Dat snap je?quote:Op maandag 25 februari 2008 03:10 schreef washandje het volgende:
Beter danPirates of
Transformer, ook al loop ik voor The Golden Compass ook niet echt warm...
zwangerquote:Op maandag 25 februari 2008 03:11 schreef DJJoris het volgende:
Hey, film1 vliegt er uit lijkt het haast. Cat Blanchett is opeens zo dik
ze zijn ineens ovregeschakeld naar breedbeeld volgensmij..het ziet er nu wat minder uitquote:Op maandag 25 februari 2008 03:11 schreef DJJoris het volgende:
Steven Seagal?Chuck Norris?quote:Op maandag 25 februari 2008 03:10 schreef Chielus het volgende:
omg, wie gaat de volgende oscar presenteren, Hulg Hogan??
Ja, maar dat bepaalt niet voor wie ik benquote:Op maandag 25 februari 2008 03:11 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Het gaat om de sfx niet om de film zelf. Dat snap je?
Dat krijg je als je een paar maanden zwanger bent.quote:Op maandag 25 februari 2008 03:11 schreef DJJoris het volgende:
Mr. T misschienquote:
daar sluit ik me bij aan.quote:Op maandag 25 februari 2008 03:16 schreef Playmaker het volgende:
Ik hoop op Casey Affleck,maar het zal wel Bardem worden.
ze leek op een donut..quote:Op maandag 25 februari 2008 03:18 schreef MissHobje het volgende:
Die jurk
Een touwtje die haar tieten lift ofzo?
De nieuwe hippe techniek ofzo.. omg
eensquote:Op maandag 25 februari 2008 03:20 schreef alwaysthebest het volgende:
Die oude beelden tussendoor zijn erg tof.
quote:
wie wat waar?quote:Op maandag 25 februari 2008 03:21 schreef Theebag het volgende:
Hier op de Belgische tv begint men al te hopen voor hun potentiele Oscar ...
tofquote:
quote:Op maandag 25 februari 2008 03:24 schreef Chielus het volgende:
omg die Jurk, niet verrassend en ik denk ook wel terecht. waarschijnlijk gaat regiseur wel naar coens
Gelijk heb je. En met youtube en googlevideo moet dat niet heel moeilijk zijn.quote:Op maandag 25 februari 2008 03:24 schreef merino het volgende:
[..]
tof
ken eigenlijk te weinig van de korte film nominaties (elk jaar). Zou daar wel eens wat meer van willen zien eik.
wordt dat niet weg gehaald dan?quote:Op maandag 25 februari 2008 03:26 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Gelijk heb je. En met youtube en googlevideo moet dat niet heel moeilijk zijn.
ik zit gelukkig in de UK en is dus nog uurtje vroeger hierquote:Op maandag 25 februari 2008 03:27 schreef washandje het volgende:
Oscarcategorie met veel te veel exposure: best song
Ze moeten die nummers echt inkorten tot 30 seconden en ons weer een kwartiertje extra slaap gunnen...
yepquote:Op maandag 25 februari 2008 03:30 schreef Petre het volgende:
Die Owen wilson heeft toch een suicidepoging gedaan?
ja pff idd.....quote:Op maandag 25 februari 2008 03:27 schreef washandje het volgende:
Oscarcategorie met veel te veel exposure: best song
Ze moeten die nummers echt inkorten tot 30 seconden en ons weer een kwartiertje extra slaap gunnen...
Ja dat vraag ik me ook af?quote:Op maandag 25 februari 2008 03:30 schreef Palomar het volgende:
[..]
ja pff idd.....
Is er trouwens een overzicht met alle categorieën in volgorde van uitreiking? Op oscar.com staat alleen alles in een andere volgorde.
ja goed om hem weer te zien in ieder gevalquote:Op maandag 25 februari 2008 03:30 schreef Petre het volgende:
Die Owen wilson heeft toch een suicidepoging gedaan?
Maar dat was opgenomen voor de zelfmoord poging.quote:Op maandag 25 februari 2008 03:32 schreef merino het volgende:
[..]
ja goed om hem weer te zien in ieder geval
hij was weer leuk in Darjeerling Limited
quote:Op maandag 25 februari 2008 03:30 schreef Palomar het volgende:
[..]
ja pff idd.....
Is er trouwens een overzicht met alle categorieën in volgorde van uitreiking? Op oscar.com staat alleen alles in een andere volgorde.
quote:Jon Stewart’s opening monologue will last 8 minutes and include a VTR of Oprah Winfrey. VTR segments throughout the evening will introduce “oscar Icons” such as Michael Douglas & Catherine Zeta Jones, Steven Spielberg, Paul Newman and Barbra Streisand.
The first prize will be awarded at 5:54 PM (PT): it will be the costume design and the presenter is Jennifer Garner.
AWARD #2
ANIMATED FEATURE FILM
(Steve Carell, Anne Hathaway): 5:54 PM (PT)
AWARD #3
MAKEUP
(Katherine Heigl): 5:57
PERFORMANCE - SONG #1 (26) 6:03:09
“Happy Working Song”(2:07)
(Amy Adams-vocs, orchestra)
AWARD #4
VISUAL EFFECTS
(Dwayne Johnson): 6:09
AWARD #5
ART DIRECTION
(Cate Blanchett): 6:13
Here Jon Stewart will joke about Blanchett’s double nomination as Queen Elizabeth and as Bob Dylan.
AWARD #6
ACTOR IN A SUPPORTING ROLE
(Jennifer Hudson): 6:18
PRESENTER INTRO PERFORMANCE 6:27
(Keri Russell)
PERFORMANCE - SONG #2 6:27
“Raise It Up”
(Jamia Simone Nash, Impact Repertory Theatre of Harlem [21],
Total Praise Community Choir [15], Orchestra)
AWARD #7
LIVE ACTION SHORT FILM
(Owen Wilson): 6:30
AWARD #8
ANIMATED SHORT FILM
(Barry B. Benson=VTPB): 6:36
AWARD #9
ACTRESS IN A SUPPORTING ROLE
(Alan Arkin): 6:39
SCI-TECH AWARDS RECAP 6:49:20
(Jessica Alba)
AWARD #10
ADAPTED SCREENPLAY
(James McAvoy, Josh Brolin): 6:50
PRESENTER INTRO PERFORMANCE 6:57:38
(Miley Cyrus)
PERFORMANCE - SONG #3
“That’s How You Know”
(Kristin Chenoweth-vocs, Dancers [32],
Marlon Saunders-singer, Steel Drummer,
Kids [2], Tuba Players [4], Chorus [16]): 7:00
AWARD #11
SOUND EDITING
(Jonah Hill, Seth Rogen): 7:06
AWARD #12
SOUND MIXING
(Jonah Hill, Seth Rogen): 7:09
AWARD #13
ACTRESS IN A LEADING ROLE
(Forest Whitaker): 7:15
PERFORMANCE - SONG #4 7:27:43
“Falling Slowly”
(Glen Hansard-vocs, gtr, Marketa Irglova-vocs, piano,
Orch)
Here Jack Nicholson will present a montage of Best Picture winners over the last 80 years.
AWARD #14
FILM EDITING
(Renée Zellweger): 7:33
HONORARY OSCAR TO
ROBERT BOYLE
(Nicole Kidman, Randy Thomas VO-Live, Robert Boyle): 7:38
AWARD #15
FOREIGN LANGUAGE FILM
(Penélope Cruz): 7:47
PRESENTER INTRO PERFORMANCE
(Patrick Dempsey)
PERFORMANCE - SONG #5 7:54:46
“So Close”
(Jon McLaughlin-vocs, Featured Dancers [4],
Ballroom Dancers [14], Band Member Extras [9],
Bill Conti-Conductor)
AWARD #16
ORIGINAL SONG
(John Travolta, Ballroom Dancer-Valentina): 7:55
Here Stewart will perform a comedy bit with a Wii console.
AWARD #17
CINEMATOGRAPHY
(Cameron Diaz): 8:04
IN MEMORIAM TRIBUTE (3:00) 8:11
(Hilary Swank)
AWARD #18
ORIGINAL SCORE
(Amy Adams): 8:15
(She will refer to the most famous musical phrases in movies, e.g: Jaws, Close Encounters and Rocky).
AWARD #19
DOCUMENTARY SHORT SUBJECT
(Tom Hanks, Special Guests [6] VTPB): 8:19
AWARD #20
DOCUMENTARY FEATURE
(Tom Hanks): 8:22
AWARD #21
ORIGINAL SCREENPLAY
(Harrison Ford): 8:30
AWARD #22
ACTOR IN A LEADING ROLE
(Helen Mirren): 8:37
AWARD #23
DIRECTING
(Martin Scorsese): 8:47
AWARD #24
BEST MOTION PICTURE
(Denzel Washington): 8:49
GOODNIGHTS 8:53:49
(Jon Stewart)
dat weet ik. Daarom was ik ook blij dat ie op scherm was net. Teken dat ie er weer redelijk bovenop is in ieder gevalquote:Op maandag 25 februari 2008 03:33 schreef Theebag het volgende:
[..]
Maar dat was opgenomen voor de zelfmoord poging.
ja treurig om een niet genomineerde film te nemen. Doe het dan met Rattatouile of Surfs up die in ieder geval genomineerd waren.quote:Op maandag 25 februari 2008 03:34 schreef DJJoris het volgende:
Walgelijk trouwens dat die achterlijke bij uit Bee Movie gebruikt moest worden, ik vond dat nu een film die gerust een Razzie mocht krijgen voor Slechtste Animatie Film.
Nou dat niet alleen maar Bee Movie was ook gewoon erg slecht, een verschrikkelijk verhaal bedacht door een acteur die eigenlijk alleen populair is in 1 land met 1 tv show en daarna eigenlijk niets bijzonders meer heeft gedaan.quote:Op maandag 25 februari 2008 03:36 schreef merino het volgende:
[..]
ja treurig om een niet genomineerde film te nemen. Doe het dan met Rattatouile of Surfs up die in ieder geval genomineerd waren.
klopt, de ene helft van de academy stemt op de dylan rol, de andere helft op de elisabeth rol en ze pist bijde keren naast de pot.quote:Op maandag 25 februari 2008 03:39 schreef Playmaker het volgende:
Dit kon wel eens een klote avond worden voor Blanchett...
Ik vond hem best gaaf.quote:Op maandag 25 februari 2008 03:44 schreef DJJoris het volgende:
Ik vond persoonlijk de film Michael Clayton best wel een k*t film, veel te traag.
Ze zal nooit een Oscar winnen dus dit is toch mooi voor d'r.quote:Op maandag 25 februari 2008 03:45 schreef Playmaker het volgende:
Ze konden dit jaar echt geen fatsoenlijke acteurs/actrices vinden om Oscars uit te reiken!
mja die traagheid is natuurlijk onderdeel van het sfeertje.quote:Op maandag 25 februari 2008 03:44 schreef DJJoris het volgende:
Ik vond persoonlijk de film Michael Clayton best wel een k*t film, veel te traag.
Het moest allemaal op het laatste momentquote:Op maandag 25 februari 2008 03:45 schreef Playmaker het volgende:
Ze konden dit jaar echt geen fatsoenlijke acteurs/actrices vinden om Oscars uit te reiken!
Ik ga hem nu ook na vanavond ook absoluut nog een keer zien, kijken of ik toen misschien te veel bier op had.quote:
Tja, laten we het hopen of Clayton wordt opeens de onverwacht grote winnaar (remember Chicaco)quote:Op maandag 25 februari 2008 03:44 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Troostprijs voor Micheal Clayton, dat is het gewoon.
Nu heeft ze gewoon een reden om backstage coke te kunnen snuiven.quote:Op maandag 25 februari 2008 03:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ze zal nooit een Oscar winnen dus dit is toch mooi voor d'r.
yup..quote:Op maandag 25 februari 2008 03:48 schreef Dos37 het volgende:
De volgende voor No Courny for Old Men?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |