Ja idd, ik zag het nét iets te laat, misschien dat we dit topic dan alleen voor de stream kunnen gebruiken?quote:
Dit is het topic voor de discussies over de Oscars, en dat topic is voor de streams etc.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:14 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Ja idd, ik zag het nét iets te laat, misschien dat we dit topic dan alleen voor de stream kunnen gebruiken?
Dat eindequote:
Half 3 begint het.quote:Op maandag 25 februari 2008 00:33 schreef admiraal_anaal het volgende:damn tering hollands gelul met domme kutshow zeg, ik wil de amerikaanse links volgen, niet dit domme shownieus gelul
quote:
Mooi wezenquote:Op maandag 25 februari 2008 01:14 schreef Bellatrix het volgende:
Ok wat doet een 'actrice' als Jessica Alba bij de Oscars.
Ja dat dan weer wel. Maar Jennifer Garner is mooi en kan acteren dat is toch beter.quote:Op maandag 25 februari 2008 01:24 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Mooi wezen
en dat lukt haar aardig, ze zag er prachtig uit
Alleen wat te donkere ogenquote:Op maandag 25 februari 2008 01:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja dat dan weer wel. Maar Jennifer Garner is mooi en kan acteren dat is toch beter.(ze was net op)
100% mee eens.quote:
Dat is zeker waar. Alleen jammer dat ze er geen film kenners hebben neer gezet ipv. die mode muts en Bridget.quote:Op maandag 25 februari 2008 01:43 schreef DJJoris het volgende:
[..]
100% mee eens.
Ben blij dat wij hier een abonnement hebben er op, dat het nu gratis is voor iedereen maakt niets uit want ik vind het al een prettig kanaal om naar te kijken en ben heel erg blij dat zij tenminste wel de moeite nemen om de Oscars uit te zenden ipv de commercielen, Film1 gooit er iig niet steeds reclame doorheen.
Jaquote:Op maandag 25 februari 2008 01:54 schreef Bellatrix het volgende:
Ik word gek van die beste film spotjes.
idd ja..de tv staat nu al sinds een half uur uit..quote:Op maandag 25 februari 2008 01:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja![]()
Die hebben we al tig keer gezien
Wehehhehe, zekers gezelligquote:Op maandag 25 februari 2008 01:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zoo gezellig![]()
Lekker op skype met Misshobje roddelen over de sterren![]()
Ik wil alleen al dat ie wint zodat ik hem langer kan zien.quote:Op maandag 25 februari 2008 02:08 schreef Dos37 het volgende:Javier Bardem
Als die niet wint, vreet ik mijn sokken op.
Ik pak er wat te drinken bijquote:Op maandag 25 februari 2008 02:07 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Wehehhehe, zekers gezellig
wij geven ook live commentaar
Ik ben benieuwd naar de filmpjes die ze altijd makenquote:Op maandag 25 februari 2008 02:14 schreef Theebag het volgende:
Dit jaar weer een poging om wakker te blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |