Ik had RCT 3 ook gedownload, maar vond et verschrikkelijk kut spelenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:07 schreef Sharkdoggie het volgende:
Beetje off-topic maar Roller Coaster Tycoon 3 Deluxe:
- Roller Coaster Tycoon 3
- Roller Coaster Tycoon 3: Soaked
- Roller Coaster Tycoon 3: Wild
Is maar 5 euro bij Proxis.nl . Had eerst deel 2 geļnstalleerd op mijn netbook, maar ben toch een beetje graphicshoer.
Heb je RCT2? Dan is het makkelijk met de scenario editor. Gewoon een groooot landschap maken voor jezelf, beetje je gasten instellen zodat ze van alles wat willen (rustige en spannende attracties) en een beetje geld op zak hebben, jezelf een respectabel beginbedrag geven, opslaan, scenario laden en spelen maarquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:02 schreef Moozze het volgende:
Hier verder?
Hoe maak je gewoon een groen landschap waar niks in zit? Ik wil gewoon vanaf 0 beginnen namelijk.
Ja en dat lukte dus niet, stomme foutmelding over de ingang van het park enzo...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:15 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Heb je RCT2? Dan is het makkelijk met de scenario editor. Gewoon een groooot landschap maken voor jezelf, beetje je gasten instellen zodat ze van alles wat willen (rustige en spannende attracties) en een beetje geld op zak hebben, jezelf een respectabel beginbedrag geven, opslaan, scenario laden en spelen maar
Een strook van 1 blokje om je park houden wat niet in je bezit is, daar de ingang bouwen en een paadje ernaartoe leggen. Dan zou 'ie het gewoon moeten doenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:26 schreef Moozze het volgende:
[..]
Ja en dat lukte dus niet, stomme foutmelding over de ingang van het park enzo...
Je kan hem altijd nog opnieuw downloaden kopen voor een paar losse eurootjesquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:59 schreef Yacht het volgende:
Zeker mooi, mijn cd'tje is helemaal beschadigd nadat ik het een tijd niet had gespeeld dus kan het niet meer spelen
Wat heb je dan juist gedaan?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:26 schreef Moozze het volgende:
[..]
Ja en dat lukte dus niet, stomme foutmelding over de ingang van het park enzo...
ja zat al te kijken wilt u even ene goede link pm'en want ik kan ze alleen maar vinden met errorsquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:06 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Je kan hem altijd nog opnieuw downloaden kopen voor een paar losse eurootjes
ok ik ga het nu godverdomme wel downloaden kopen want ik was hier vroeger echt verslaafd aanquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:35 schreef Moozze het volgende:
Het is al weer gelukt
Ik ga ook eens kijken of ik dit kan. Heb nooit nagedacht over een mooi park bouwen namelijk. Alleen maar om die objectives te doen in rct1.
En je quote mij omdat...?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:39 schreef Yacht het volgende:
[..]
ok ik ga het nu godverdomme wel downloaden kopen want ik was hier vroeger echt verslaafd aan![]()
![]()
![]()
![]()
*emo*
Gewoon RCT2 installeren, die werkt wel!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:15 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik krijg hem niet werkend op Vista
Daar zitten toch ook alle parken van 1 op, inclusief uitbreidingen?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:18 schreef di0r1 het volgende:
[..]
Gewoon RCT2 installeren, die werkt wel!
ik heb m hier wel werkend op vista, only 89 mbquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:15 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik krijg hem niet werkend op Vista
Nog iets speciaals ermee gedaan? Ik krijg de orginele werkend maar dan kan ik niet opslaan, als ik dan de uitbreidingen erop zet krijg ik alleen geluid en een zwart beeld.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:05 schreef Yacht het volgende:
[..]
ik heb m hier wel werkend op vista, only 89 mb![]()
Nee, alleen nieuwe parken.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:23 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Daar zitten toch ook alle parken van 1 op, inclusief uitbreidingen?
Want dan zal ik hem eens moeten "kopen"
eh nee, heb 'm online ''gekocht''quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:09 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nog iets speciaals ermee gedaan? Ik krijg de orginele werkend maar dan kan ik niet opslaan, als ik dan de uitbreidingen erop zet krijg ik alleen geluid en een zwart beeld.
Dat zeg ik ook altijd bij het zien van een RCT topic, en dan speel ik eht drie dagen en dan is de fun er terug af. Ik maak trouwens nooit zo'n mooie parken, ik probeer het wel mooi in te lijsten, maar nooit echt zo met objecten (enkel boompjesquote:Op zondag 24 februari 2008 21:56 schreef Leonos het volgende:
Ik ga dit spel denk weer een keer opzoeken
Waar werk jij?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:17 schreef DanielSmith het volgende:
Teeveepee! Op mijn werk weer veel met rct1 bezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |