abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59720156
Eevn een tvptje plaatsen. Raakte namelijk het topic al een tijdje kwijt.
pi_59721323
Ben over 2 weekjes naar China dan Korea en dan door naar Japan (Augustus), dit keer samen met mn vriendin. heb er nu al zin in! . Wie zijn er nog meer rond die tijd? welke karaokebar gaan we omdopen tot Fok-karaokebar?

[ Bericht 5% gewijzigd door Karimo op 27-06-2008 00:36:24 ]
pi_59722620
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 12:42 schreef JoPiDo het volgende:
Lost in Translation
Had er al veel over gehoord, maar nog niet bekeken! Deze week de DVD gekocht en gezien, super (staat nu naast mijn overige klassieke films)!

En dat voor maar 7 euries!
If the attacking bear is black, fight back!.. If the attacking bear is brown, drop down!
pi_59722739
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 10:21 schreef vats het volgende:

[..]

waar gaat die film over? Leuk om te kijken voor je naar Japan gaat begrijp ik?
Nou, meer voor de mensen die na de reis terugkomt, denk ik (correct me if im wrong!)!

Ben er nu sinds 2004 (7 maanden) niet meer in Japan geweest, maar veel beelden en scenes kwamen me bekend voor!

Vooral begin van film kwam me duidelijk over, de eenzaamheid, de taal niet kennen, stugge japanners...!
En dan zeker later in de film, dat je eindelijk de cultuur pas voelt...en de einde zeer merkbaar!

Ooit vertelde me een tjechische buitenlander me, die daar jaren al woont, over de japanse cultuur:

'in begin voelde ik hier Japan alsof ik een berg moest bewandelen, maar eenmaal de top bereikt, toen kon ik pas genieten en je zal nooit die berg ontmoeten, alleen wat kleine heuvels!'

[ Bericht 1% gewijzigd door Nasi op 27-06-2008 04:01:04 ]
If the attacking bear is black, fight back!.. If the attacking bear is brown, drop down!
pi_59855592
De 11e land ik op Narita Airport!
(en 5 aug. vertrek ik weer..)
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_59906577
Hebben ze in japan cheap ass prepaid telefoons????
  zaterdag 5 juli 2008 @ 17:00:37 #294
35706 Binsentu
Ik wil een frikandel speciaal
pi_59910483
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 12:28 schreef rickystyle het volgende:
Hebben ze in japan cheap ass prepaid telefoons????
Ja, maar je hebt een gaijin-card (gaikokujin tourokushou) nodig of Japans paspoort. En die kun je alleen hebben als je Japanner bent of hier woont
Je kunt wel een telefoon huren, maar daar heb ik geen ervaring mee.
pi_59917425
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 17:00 schreef Binsentu het volgende:

[..]

Ja, maar je hebt een gaijin-card (gaikokujin tourokushou) nodig of Japans paspoort. En die kun je alleen hebben als je Japanner bent of hier woont
Je kunt wel een telefoon huren, maar daar heb ik geen ervaring mee.
Is dat veranderd? Ik kon bij J-Phone (Vodafone) een dergelijke telefoon kopen zonder gedoe?
  zondag 6 juli 2008 @ 01:08:05 #296
35706 Binsentu
Ik wil een frikandel speciaal
pi_59919019
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 23:36 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Is dat veranderd? Ik kon bij J-Phone (Vodafone) een dergelijke telefoon kopen zonder gedoe?
SInds 2005 is dat veranderd. Het was te gemakkelijk om een telefoon te kopen, de telefoonnummers werden namelijk gebruikt voor criminele doeleinden.

Trouwens... J-Phone, was dat niet 5 jaar geleden? Heet nu Softbank.
pi_59922784
quote:
Op zondag 6 juli 2008 01:08 schreef Binsentu het volgende:

[..]

SInds 2005 is dat veranderd. Het was te gemakkelijk om een telefoon te kopen, de telefoonnummers werden namelijk gebruikt voor criminele doeleinden.

Trouwens... J-Phone, was dat niet 5 jaar geleden? Heet nu Softbank.
Had ook vodafone, daarbij had ik een kaart gekocht voor maar 2000 yen en kon relaxed bellen voor ong 60 minuten naar Nederland. Wel jammer dat het veranderd is, is er wel ciminaliteit dan?
pi_59922823
Vergeet Nikko niet te bezoeken! Vond ik werkelijk prachtig. Kyoto, daar wil ik nog wel eens heen.
Happiness never comes in the way that we imagine.
pi_59923245
quote:
Op zondag 6 juli 2008 12:09 schreef Puccini het volgende:
Vergeet Nikko niet te bezoeken! Vond ik werkelijk prachtig. Kyoto, daar wil ik nog wel eens heen.
Beide steden zijn geweldig inderdaad, maar wil toch mensen bemoedigen om eens stout je voeten ergens anders neer te zetten, je komt vaak verrassingen tegen! Bijv huur een fiets of ga even een uurtje wandelen uit je hotel is al genoeg..
pi_59928165
Zit er ook een T-Mobile in japan? Ik wil een prepaid kaartje in me tel doen, maar er zit nog simlock op, dus misschien dat als er een t-mobile in japan zit dat het kaartje wel werkt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')