Edgar zal wel zoiets hebben van : je hebt 4 jaar lang elke middelmatige prutser boven me verkozen bij Oranje, en nu zou ik opeens voor jou bij Ajax wel moeten blijven en waardevol moeten zijn?quote:Op maandag 25 februari 2008 00:48 schreef Ruiseart het volgende:
Maare, kom Marco.. ga even kletsen met Edgar
Oh?quote:Op maandag 25 februari 2008 00:58 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Overigens is Messi al doorgebroken, net als Modric
Wat wou je zeggen, dat het onbekende talenten zijn? Modric is vaste international, Messi is een van de bekendste jonge spelers ter wereld (en ook al lang international geloof ik) en iedereen die het voetbal in Europa een beetje volgt, zal Krkic als een van de meestbelovende spelers opnoemen.quote:
Dat denk ik niet. Ajax of Blackburn Rovers. Makkelijke keuze. Verder ben ik het wel met je eens.quote:Op maandag 25 februari 2008 00:58 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Als ze al verhuurd worden, dan is het aan een Engelse subtopper ofzo.
Even offtopic hé, en de vraag zal je vast al eens eerder gehoord hebben, maar als Ajax tegen Arsenal speelt, voor wie ben je dan?quote:
Ajaxquote:Op maandag 25 februari 2008 01:05 schreef Radegast het volgende:
[..]
Even offtopic hé, en de vraag zal je vast al eens eerder gehoord hebben, maar als Ajax tegen Arsenal speelt, voor wie ben je dan?
Premier League of Mickey Mouse-competitiequote:Op maandag 25 februari 2008 01:05 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Ajax of Blackburn Rovers. Makkelijke keuze.
Zegt niets..quote:Op maandag 25 februari 2008 00:37 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Die heeft 3 dagen terug ofzo verlengt tot 2012.
quote:Op maandag 25 februari 2008 01:04 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Wat wou je zeggen, dat het onbekende talenten zijn? Modric is vaste international, Messi is een van de bekendste jonge spelers ter wereld (en ook al lang international geloof ik) en iedereen die het voetbal in Europa een beetje volgt, zal Krkic als een van de meestbelovende spelers opnoemen.
In Nederland ja. Buiten Nederland is het nog altijd Ajax. En elk toptalent weet dat Ajax een perfecte club is om te ontwikkelen, ook al spelen ze in de Mickey Mouse competitie.quote:Op maandag 25 februari 2008 01:07 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Premier League of Mickey Mouse-competitie. Kom op zeg, als een Nederlandse club al kans maakte op een toptalent dan was het PSV, met name door de Europese prestaties en de onaantastbare status die ze op dit moment in Nederland hebben.
Voor Modric geldt hetzelfde. Is al lang en breed international.quote:Op maandag 25 februari 2008 01:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Het ging me om de naam Modric. Denken alsof ik niet doorheb dat Messi en Krkic wonderkinden zijn, tsjeez Kromme
Tegen Ajax en het Nederlands elftal heeft hij niet bepaald weten te imponeren. Als hij zijn droomtransfer naar Barca wil laten uitkomen, zal hij echt alles uit de kast moeten halen. Het verschil met een Messi of een Benzema zitten minstens 2 gaten tussen.quote:Op maandag 25 februari 2008 01:12 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Voor Modric geldt hetzelfde. Is al lang en breed international.
Denk je dat in het buitenland de tijd stil staat? Die zien ook dat Ajax kansloos verliest van Kopenhagen en Slavia Praag en in Nederland geen titels meer pakt, maar dat 'Pie Es Vieee' op dit moment een stuk beter draait.quote:Op maandag 25 februari 2008 01:10 schreef Nashje het volgende:
[..]
In Nederland ja. Buiten Nederland is het nog altijd Ajax.
Noem eens een voorbeeld van een buitenlands toptalent dat naar Ajax is gekomen en daarna doorgebroken? Je had Zlatan, Maxwell en Chivu een aantal jaar terug maar volgens mij waren dat geen wereldwijd bekende talenten toen ze naar Nederland kwamen.quote:En elk toptalent weet dat Ajax een perfecte club is om te ontwikkelen, ook al spelen ze in de Mickey Mouse competitie.
quote:Op maandag 25 februari 2008 01:13 schreef Jasza het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=gLj68Te3SYw
De Kromme je luistert zeker altijd naar die gozers he.
Dat klopt ja, maar Messi komt natuurlijk uit een veel groter voetballand, trainde op jonge leeftijd al op veel hoger niveau en is gewoon ook een groter talent. Wil niet wegnemen dat Modric een toptalent is. Je slaat anders ook geen boden tot 50 miljoen af.quote:Op maandag 25 februari 2008 01:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Tegen Ajax en het Nederlands elftal heeft hij niet bepaald weten te imponeren. Als hij zijn droomtransfer naar Barca wil laten uitkomen, zal hij echt alles uit de kast moeten halen. Het verschil met een Messi of een Benzema zitten minstens 2 gaten tussen.
Omdat je het zo lief vraagtquote:Op maandag 25 februari 2008 01:15 schreef Nashje het volgende:
Jasza kun je niet een keer opbokken met je youtube filmpjes?
Nou ja, je moet dingen wel in de context zien zoals het voetbal nu is in Europa.quote:Op maandag 25 februari 2008 01:54 schreef De.Kromme het volgende:
Is dat niet meteen een hele zware vergelijking, iemand met van Gaal in z'n eerste Ajax-periode meten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |