quote:
Ja want hij heeft zoveel ervaring op dat gebied.quote:Op zondag 24 februari 2008 23:09 schreef Messenga het volgende:
Laat Rijkaard maar Algemeen Directeur worden.
Hij is een Boegbeeld met voetbalknowhow.quote:Op zondag 24 februari 2008 23:38 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ja want hij heeft zoveel ervaring op dat gebied.
quote:Op zondag 24 februari 2008 23:09 schreef Messenga het volgende:
Laat Rijkaard maar Algemeen Directeur trainer worden.
Ik hoop wel dat je een grapje maaktquote:Op zondag 24 februari 2008 23:39 schreef Messenga het volgende:
[..]
Hij is een Boegbeeld met voetbalknowhow.
Zie PIquote:Op zondag 24 februari 2008 23:43 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat je een grapje maakt
quote:Op zondag 24 februari 2008 23:57 schreef Jasza het volgende:
http://www.zuidh.nl/films-2007/nac-Ajax.wmv
Lijkt me duidelijk. Die had veel meer van z'n laatste jaren bij Ajax verwacht, net als Stam.quote:Op maandag 25 februari 2008 00:16 schreef Pritt het volgende:
Jammer dat Edje zo snel de handdoek in de ring gaat gooien, ben benieuwd wat zijn beweegredenen zijn.
Die heeft 3 dagen terug ofzo verlengt tot 2012.quote:Op maandag 25 februari 2008 00:24 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk. Die had veel meer van z'n laatste jaren bij Ajax verwacht, net als Stam.
Wel een aderlating voor Ajax volgend jaar trouwens als Huntelaar, Stekelenburg, Heitinga en Davids vertrekken. Financieel is het daartentegen gewoon angstaanjagend aan het worden hoeveel geld Ajax weer zal incasseren deze zomer. Jullie verdienen straks per jaar meer aan transfers dan clubs als Juventus.
Van Basten zal echt op de jeugd aangewezen zijn, want ik zou niet weten welke grote spelers hij zou kunnen halen. Seedorf zou er een kunnen zijn maar daar heeft ie niet zo'n goede band mee, en voor de rest blijft er weinig over. Dus ik ben benieuwd of van Basten die tijd krijgt, ik denk het niet.
Vandaar dat ik het over schrikbarende transferbedragen hadquote:Op maandag 25 februari 2008 00:37 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Die heeft 3 dagen terug ofzo verlengt tot 2012.
Jeugdspelers hebben tijd nodig, en ik denk dat de meeste Ajax-supporters geen geduld (meer) hebben. Dat wordt van Bastens grootste valkuil.quote:Op maandag 25 februari 2008 00:40 schreef Radegast het volgende:
Hopelijk gaan Marco en Johan niet te veel shoppen in het buitenland.
Eigen jeugd.
Whehe die kansloze NAC supporters (vanaf 13:49) die na afloop van de wedstrijd de hekken als een stel honden beklimmenquote:Op zondag 24 februari 2008 23:57 schreef Jasza het volgende:
http://www.zuidh.nl/films-2007/nac-Ajax.wmv
Aankopen hebben ook tijd nodig, misschien zelfs wel meer.quote:Op maandag 25 februari 2008 00:43 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Jeugdspelers hebben tijd nodig, en ik denk dat de meeste Ajax-supporters geen geduld (meer) hebben. Dat wordt van Bastens grootste valkuil.
Gezien het feit dat Marco de jeugd redelijk goed kent (ook al lopen er nu nieuwe spelers, hij kent de structuur) en Cruijff er juist altijd op hamert dat meer eigen jeugd moet doorstromen en minder kutaankopen gedaan moeten worden, denk ik dat dat wel mee zou vallen.quote:Op maandag 25 februari 2008 00:40 schreef Radegast het volgende:
Hopelijk gaan Marco en Johan niet te veel shoppen in het buitenland.
Eigen jeugd.
Riep hij nog "LAAT JE NIET GEK MAKEN!" tegen die hekkenklimmertjes?quote:Op maandag 25 februari 2008 00:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Whehe die kansloze NAC supporters (vanaf 13:49) die na afloop van de wedstrijd de hekken als een stel honden beklimmen![]()
Hoe kansloos
![]()
En het moment dat Sjonnie de supporters bedankt..............
Kippenvel
Edit: Ruud van Big Brother was ook aanwezig_!
![]()
Die ene dan met ze capuchon helemaal dicht om ze kop:quote:Op maandag 25 februari 2008 00:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Whehe die kansloze NAC supporters (vanaf 13:49) die na afloop van de wedstrijd de hekken als een stel honden beklimmen![]()
Hoe kansloos
![]()
En het moment dat Sjonnie de supporters bedankt..............
Kippenvel
Edit: Ruud van Big Brother was ook aanwezig_!
![]()
Kom op zeg. Normaal ben je best realistisch, maar waarom zouden spelers van dat kaliber naar Nederland komen? Dan stagneert hun ontwikkeling eerder dan dat ze beter worden. Als ze al verhuurd worden, dan is het aan een Engelse subtopper ofzo.quote:Op maandag 25 februari 2008 00:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
Overigens zou ik echte mega-talenten van het kaliber Messi en Krkic best een seizoen (of 2) bij Ajax willen zien rijpen. Op het niveau van de Eredivisie kunnen zij zeker wel het verschil maken.
quote:Op maandag 25 februari 2008 00:54 schreef Jasza het volgende:
[..]
Die ene dan met ze capuchon helemaal dicht om ze kop:
BUITEN, BUITEN KOM BUITEN![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |