of PSVquote:Op zondag 24 februari 2008 15:21 schreef ganzenherder het volgende:
Na de rust wordt de Graafschap opgerold!![]()
![]()
Dat zit er dik inquote:Op zondag 24 februari 2008 15:21 schreef ganzenherder het volgende:
![]()
Welnee 85e minuut een pingel of 90e minuut de Koefquote:Op zondag 24 februari 2008 15:21 schreef ganzenherder het volgende:
![]()
In Alkmaar kunnen ze er ook wat van hoorquote:Op zondag 24 februari 2008 15:23 schreef Urquhart het volgende:
Fluiten deden ze toch alleen maar in die lelijke kale kille betonnen bak in Duivendrecht?
Weg illusies
Het is afgelastquote:Op zondag 24 februari 2008 15:24 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik kan psv niet mere zien er staat er is geen wedstrijd op dit moment
Dat wordt tegenwoordig bij dat anti-voetbal gedaan. Zelfbescherming.quote:Op zondag 24 februari 2008 15:24 schreef paultjuhhh het volgende:
de scheits floot en ze liepen allemaal naar de kleedkamer, echt een heel vreemd momentquote:Op zondag 24 februari 2008 15:24 schreef paultjuhhh het volgende:
HET WAS AL VOOR DE RUSTquote:Op zondag 24 februari 2008 15:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
de scheits floot en ze liepen allemaal naar de kleedkamer, echt een heel vreemd moment
quote:Op zondag 24 februari 2008 15:21 schreef ganzenherder het volgende:
Inderdaad, al na 45 minuten.quote:Op zondag 24 februari 2008 15:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
de scheits floot en ze liepen allemaal naar de kleedkamer, echt een heel vreemd moment
quote:Op zondag 24 februari 2008 15:26 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat wordt tegenwoordig bij dat anti-voetbal gedaan. Zelfbescherming.
Hij heeft toch gelijk mooiste sport, krijgt er genoeg geld voor en je dan niet 90 minuten kunnen inzetten wat voor instelling is dat dan.quote:Op zondag 24 februari 2008 15:29 schreef Chadi het volgende:
Kan die gast zijn smoel niet een keer houden.. petrobitch . Mooi dit mooi dat .. ja zeg eens wat nuttigs over de wedstrijd en begin niet over de mode
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |