Dat wel, maar je blijft hopen hequote:Op zondag 24 februari 2008 15:42 schreef BonJovi het volgende:
was te verwachten...
De roep uit de media blijft achterwegequote:Op zondag 24 februari 2008 15:40 schreef dronkeykong het volgende:
Waarom blijven tegenwoordig de kaarten op zak bij schwalbes
Inderdaad, vandaag bij NAC-Ajax had Suarez er al af moeten gaan met rood, nu weer een gele kaart voor Bakkal.quote:Op zondag 24 februari 2008 15:40 schreef dronkeykong het volgende:
Waarom blijven tegenwoordig de kaarten op zak bij schwalbes
Heeft ie vorig jaar allemaal geleerdquote:Op zondag 24 februari 2008 15:45 schreef Pritt het volgende:
Die stink Bakkal scoort meer dan Egovic.
Toppertje in wording toch.
quote:Op zondag 24 februari 2008 15:45 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Heeft ie vorig jaar allemaal geleerd
quote:Op zondag 24 februari 2008 15:46 schreef AstroStart het volgende:
Kut PSV.
Zielige lui, die fans. Alleen maar een club supporten, omdat die hoog staat. Ik kots op dat volk.
Kom op Graafschap! Het kan nog!
Hoe meer fans van andere clubs dit zeggen des te meer ik van PSV ga houdenquote:Op zondag 24 februari 2008 15:46 schreef AstroStart het volgende:
Kut PSV.
Zielige lui, die fans. Alleen maar een club supporten, omdat die hoog staat. Ik kots op dat volk.
Mwoah zo goed vond ik hem niet vorig seizoen.quote:Op zondag 24 februari 2008 15:45 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Heeft ie vorig jaar allemaal geleerd
Dit seizoen speelt ie beter idd, maar ook in een beter team.quote:Op zondag 24 februari 2008 15:47 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Mwoah zo goed vond ik hem niet vorig seizoen.
Volgens mij moeten deze reeksen voor een objectief persoon echt geniaal zijn.quote:Op zondag 24 februari 2008 15:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Prachtig he, die geniale inzichten.
Klinkt als een gefrustreerde ajacied die ajax support vanwege de prijzen in een ver en grijs verleden.quote:Op zondag 24 februari 2008 15:46 schreef AstroStart het volgende:
Kut PSV.
Staat die er nog in dan?quote:Op zondag 24 februari 2008 15:48 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Farfan moet is gaan scoren.
Denk juist niet dat het een Ajacied isquote:Op zondag 24 februari 2008 15:50 schreef Flappie666 het volgende:
[..]
Klinkt als een gefrustreerde ajacied die ajax support vanwege de prijzen in een ver en grijs verleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |