Om niet veel later na z'n schorsing deze overtreding te maken.quote:Op maandag 25 februari 2008 02:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
Deze al voorbij gekomen?
Uit de beste en meest bizarre (zowel buiten het veld als op het veld) derby. Okay, niet geheel objectief misschien uit mijn mond gezien de derby in kwestie, maar ach.
Het prachtige PAOK Saloniki tegen de skoulikia Aris Salonika.
Enjoy. I know I did.
Bekijk deze YouTube-video
Werd ook meteen gewisseld. Speler kreeg geen kaart btw. Was al in de 7de minuut ook ofzo.
Uiteindelijk won PAOK 3-0.
[edit]
Hij heeft achteraf wel 5 wedstrijden schorsing gekregen btw.
In een vriendschappelijke wedstrijd. Maar eerlijk gezegd vind ik de overtreding niet in dit topic thuishoren.quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:05 schreef RayMania het volgende:
Diaby komt met twee benen in op Sneijder.
Inderdaad. Als het bij Arsenal - Juventus was gebeurd had je er denk ik niemand op FOK! over gehoord.quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:08 schreef SCH het volgende:
[..]
In een vriendschappelijke wedstrijd. Maar eerlijk gezegd vind ik de overtreding niet in dit topic thuishoren.
Goeie tacklequote:Op zondag 3 augustus 2008 20:05 schreef RayMania het volgende:
Diaby komt met twee benen in op Sneijder.
Donkerrood inderdaad, kan de KNVB daar niet op terugkomen? Weet niet meer of de scheids er nou een overtreding voor gaf of niet...quote:Op maandag 25 augustus 2008 08:55 schreef Blawh het volgende:
Dat die van Amrabat nog niet voorbij is gekomen, misselijk makend was zijn overtreding zeg.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 09:47 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Donkerrood inderdaad, kan de KNVB daar niet op terugkomen? Weet niet meer of de scheids er nou een overtreding voor gaf of niet...
quote:Amrabat riskeert schorsing na overtreding
De wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal krijgt voor Nordin Amrabat mogelijk een vervelend staartje, zo meldt De Telegraaf. De aanvaller van PSV zou afgelopen zaterdag tegen Feyenoord een vermeende en niet waargenomen overtreding hebben begaan. "Vandaag wordt beslist of er een vooronderzoek komt", laat een woordvoerder van de KNVB aan de ochtendkrant weten. Scheidsrechter Kevin Blom hield de kaarten op zak en heeft inmiddels in Zeist aangegeven het voorval niet te hebben waargenomen. Daardoor bestaat de mogelijkheid Amrabat alsnog voor één of meer duels te schorsen.
PSV won de strijd om de Johan Cruijff Schaal door bekerwinnaar Feyenoord dankzij doelpunten van Danko Lazovic en Dirk Marcellis met 2-0 te verslaan. Amrabat, deze zomer overgekomen van VVV-Venlo, stond de hele wedstrijd op het veld.
Veel? 4 of 5 duels lijkt me toch zeker wel een terechte straf hoor, Hofs had zijn been kunnen breken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:20 schreef koningdavid het volgende:
Vijf duels?? Lijkt me wel erg veel...
Hofs.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:23 schreef Blawh het volgende:
[..]
Veel? 4 of 5 duels lijkt me toch zeker wel een terechte straf hoor, Gio had zijn been kunnen breken.
Dat zou wel belachelijk zijn, kan me ook niet voorstellen dat het gaat gebeuren. Hier was sprake van pure opzet, ik vind 2 a 3 wedstrijden mee voor de gevallen waarbij iemand duidelijk hard wordt geraakt, maar waarbij er twijfel is of er sprake van opzet in het spel is.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:24 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hofs.![]()
Het was een smerige overtreding dat klopt, maar het zou me niet verbazen als het 2 of 3 duels wordt.
Als er geen opzet is, moet iemand sowieso niet geschorst worden natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:30 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dat zou wel belachelijk zijn, kan me ook niet voorstellen dat het gaat gebeuren. Hier was sprake van pure opzet, ik vind 2 a 3 wedstrijden mee voor de gevallen waarbij iemand duidelijk hard wordt geraakt, maar waarbij er twijfel is of er sprake van opzet in het spel is.
Ik denk dat het geintrepeteerd gaat worden als een directe rode kaart, in dat geval wordt hij geschorst voor alle wedstrijden die onder de KNVB vallen, dus ook de competitie.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:35 schreef dndiek het volgende:
Wordt ie dan voor JCS-wedstrijden geschorst?
Precies. Direct rood is schorsing voor alle wedstrijden. Dat betekent dat ie in oktober weer een keertje aan de bak kanquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:39 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik denk dat het geintrepeteerd gaat worden als een directe rode kaart, in dat geval wordt hij geschorst voor alle wedstrijden die onder de KNVB vallen, dus ook de competitie.
En ze waren nog oud-ploeggenoten ook. Zeer triest.quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:48 schreef MarkNMGN het volgende:
Zag net dat van Meeuwis bij Tiote. Gadverdamme wat smerig
Naar mijn mening nog smeriger dan een hele gemene tackle, hopelijk schorst de KNVB hem een wedstrijdje of 6.
Meijer vs. Schone? Die was vreselijk inderdaad.quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:17 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wie maakte die eerste smerige overtreding bij NEC-De Graafschap, die was nog smeriger dan die van Den Ouden.
Wat bedoel je?quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Meijer is ook echt zo'n over de top speler. Een wannabee Van Bommel ofzo.
Ja, die bedoelde ik. Daar had Schone een behoorlijke blessure bij kunnen oplopenquote:Op zondag 31 augustus 2008 13:55 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Meijer vs. Schone? Die was vreselijk inderdaad.
Rogier. Opzich wel een goede om in je team te hebben, maar hij moet nog slimmer worden.quote:
Draag kreeg hij een kaart voor mag ik hopen?quote:
Ja.quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Draag kreeg hij een kaart voor mag ik hopen?
Onbedoelt noem je dat?quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:33 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ja, rood. Onbedoelt, maar smerig.
Idd, sneu hoor. Ranzige overtreding.quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:48 schreef MarkNMGN het volgende:
Naar mijn mening nog smeriger dan een hele gemene tackle, hopelijk schorst de KNVB hem een wedstrijdje of 6.
Dus jij hebt die schop van Tiote tegen Janssen niet gezien dus?quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:48 schreef MarkNMGN het volgende:
Mwah Verthongen kwam net zo hard in.. dacht ikquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:37 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Idd, sneu hoor. Ranzige overtreding.
Die van Kargbo op Verthongen gister avond was ook erg lomp. Met twee benen inkomen, 1 gestrekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |