quote:Op zondag 24 februari 2008 12:15 schreef oorsnot het volgende:
kicke toch
Niet zeuren, ik vind de handgreep erg goed gelukt!quote:Op zondag 24 februari 2008 12:14 schreef postmortum het volgende:
Je hebt dus werkelijk mensen die voor hun plezier een afgeragte VW etc kopen en er neonlichten opzetten, overspuitens, spinners en nog meer rotzooi er op aanbrengen en hem dan nog lelijker maken dan die al was.
Daarnaast denken ze ook nog dat ze met zo'n afgeragt omgebouwd wagentje autocoureur zijn![]()
Hier zo'n mooie paupermobiel:
[ afbeelding ]
Oh ja : Bob-B dit is een terechte klacht
..quote:Op zondag 24 februari 2008 12:15 schreef Bob-B het volgende:
Ja rustig maar hoor, dat heb ik ook wel in de gaten
Eerder door iemand die photoshop begint te lerenquote:Op zondag 24 februari 2008 12:16 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
lol dies echt lelijk gemaakt zeker door een noob
quote:Op zondag 24 februari 2008 12:16 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Verder eindelijk eens een terechte klacht van postmortum.
ja vrouwen hebben duidelijk een goede invloed op mijquote:Op zondag 24 februari 2008 12:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja zo'n beetje de eerste in Post's hele carriere
Dat mensen trots kunnen zijn en gezien willen worden in zo'n tupperwarebak. Beseffen ze dan niet dat ze gruwelijk voor lul rijdenquote:Op zondag 24 februari 2008 12:37 schreef postmortum het volgende:
[ afbeelding ]
tjek ook de bijpassende sjekrokende anita op de foto
Dat is dan wel weer humorquote:Op zondag 24 februari 2008 12:48 schreef Guuskeee het volgende:
iemand een getunede lada kopen?
[ afbeelding ]
waarschijlijk wel hoorquote:Op zondag 24 februari 2008 12:51 schreef vosss het volgende:
Ik gok zomaar dat daar niet meer het originele blok in ligt
nee klopt: 6 cylinder met dubbele turbo'squote:Op zondag 24 februari 2008 12:51 schreef vosss het volgende:
Ik gok zomaar dat daar niet meer het originele blok in ligt
Is dat een cameraploegauto van de NOS?quote:Op zondag 24 februari 2008 12:37 schreef postmortum het volgende:
[ afbeelding ]
tjek ook de bijpassende sjekrokende anita op de foto
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |