abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 december 2011 @ 23:05:43 #251
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_105321048
Heb je wel goed gelezen wat ik geplaatst heb? Inhoudelijk he?
Volg je hart, gebruik je verstand.
pi_105321050
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 23:04 schreef heartz het volgende:
Dit komt toch niet van Kat:

[..]

Je moet de bron erbij vermelden.
I´m back.
pi_105321099
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 23:05 schreef heartz het volgende:
Heb je wel goed gelezen wat ik geplaatst heb? Inhoudelijk he?
Ik zie je een suggestie maken van een beschuldiging van pedofilie van Paul de Leeuw.
I´m back.
  woensdag 7 december 2011 @ 23:09:16 #254
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_105321282
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 23:06 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik zie je een suggestie maken van een beschuldiging van pedofilie van Paul de Leeuw.
Ik post de info idd. Ik beweer niet het een feit is.
pi_105321422
De beschuldiging van pedofilie op internet zie ik ook als een memme, het wordt gedaan door erg bittere, teleurgestelde mensen naar wat zij zien als een elite. Wat ik eerder zei het is ook iets dat redelijk in opkomst is sinds Fortuyn, het is iets dat bij voorkeur gebruikt wordt door zichzelf als nieuw rechts beschouwende individuen tegen mensen die als links gezien worden. En het wordt vooral gebruikt als een soort van karaktermoord. En aangezien je op internet alles kunt beweren, is het medium van dit soort beschuldigingen vooral ook het internet, achter een anonieme nickname. Vaak zijn de mensen die dit soort beschuldigingen doen dus ook niet ter verantwoording te roepen.
I´m back.
pi_105321491
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 23:09 schreef heartz het volgende:

[..]

Ik post de info idd. Ik beweer niet het een feit is.
Je brengt het als een plausibele mogelijkheid. Je noteert niet de bron van die beweringen, je zegt alleen dat ze er zijn.
I´m back.
  woensdag 7 december 2011 @ 23:12:46 #257
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_105321492
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 23:05 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Je moet de bron erbij vermelden.
Er staat een titel die je gewoon terug kan vinden. En dus niet alleen Kat die het beweert.

A closer look at child abuse networks in the Netherlands and Belgium" verwijst Van der Reijden onder meer naar:

Het Rolodex of Embargo-onderzoek uit 1998, waarover ook in het Nederlands te lezen is in de zgn. Runderkamp-papers naar een pedo-netwerk met leden tot in de hoogste kringen. Tot de leden zouden onder meer behoren een oud-advocaat van Koningin, twee hoofdofficieren van justitie, een oud-bewindsman en een Amsterdamse professor.

De rol van minister Piet-Hein Donner, die met secretaris-generaal Joris Demmink zelfs in verband wordt gebracht met een chantagezaak
Hij geeft aan dat zijn artikel weliswaar op zichzelf gelezen kan worden, maar dat het in feite een vervolg is op zijn eerdere publicaties Beyond the Dutroux Affair (2007, intrigerende achtergronden van de Dutroux-affaire, waarbij hij waarschuwt voor de gruwelijke details die er worden beschreven), La Nebuleuse (2008) en ook het kortere artikel "Beyond Dutroux" ties to the Netherlands (2009, over Nederlandse verbanden met Dutroux).
pi_105321530
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 23:12 schreef heartz het volgende:

[..]

Er staat een titel die je gewoon terug kan vinden. En dus niet alleen Kat die het beweert.

A closer look at child abuse networks in the Netherlands and Belgium" verwijst Van der Reijden onder meer naar:

Het Rolodex of Embargo-onderzoek uit 1998, waarover ook in het Nederlands te lezen is in de zgn. Runderkamp-papers naar een pedo-netwerk met leden tot in de hoogste kringen. Tot de leden zouden onder meer behoren een oud-advocaat van Koningin, twee hoofdofficieren van justitie, een oud-bewindsman en een Amsterdamse professor.

De rol van minister Piet-Hein Donner, die met secretaris-generaal Joris Demmink zelfs in verband wordt gebracht met een chantagezaak
Hij geeft aan dat zijn artikel weliswaar op zichzelf gelezen kan worden, maar dat het in feite een vervolg is op zijn eerdere publicaties Beyond the Dutroux Affair (2007, intrigerende achtergronden van de Dutroux-affaire, waarbij hij waarschuwt voor de gruwelijke details die er worden beschreven), La Nebuleuse (2008) en ook het kortere artikel "Beyond Dutroux" ties to the Netherlands (2009, over Nederlandse verbanden met Dutroux).
Op welke site staat dat?
I´m back.
  woensdag 7 december 2011 @ 23:17:34 #259
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_105321766
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 23:12 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Je brengt het als een plausibele mogelijkheid. Je noteert niet de bron van die beweringen, je zegt alleen dat ze er zijn.
Van alle andere beweringen zitten er bronnen bij.
Ook bij die van de Leeuw hoor.

Ja hoor, je hebt mijn posts helemaal niet gelezen :+
  woensdag 7 december 2011 @ 23:19:22 #260
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_105321849
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 23:13 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Op welke site staat dat?
http://nieuwsbreker.punt.nl/?id=638028&r=1&tbl_archief=0
  woensdag 7 december 2011 @ 23:20:06 #261
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_105321876
Zitten allemaal mooie linkjes bij.
pi_105321904
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 23:17 schreef heartz het volgende:

[..]

Van alle andere beweringen zitten er bronnen bij.
Ook bij die van de Leeuw hoor.

Ja hoor, je hebt mijn posts helemaal niet gelezen :+
Deze bedoel je?
http://holderleed.jouwweb.nl/hypothese-zedenzaken
Ik zal morgen eens kijken dan, wat voor een site dat is.
Of zij het oogmerk hebben om aan waarheidsvinding te doen of aan hun-eigen-waarheid-vinden, zoals Kat.
Steeds vaker blijkt op internet bronnen-onderzoek de belangrijkste discipline te zijn...
I´m back.
pi_105322012
Nou ja, morgen;
Ik lees een eerste alinea:
quote:
Motivatie: Laten zien hoe ik aan de inspiratie kom voor realistische verhalen maar ook door de Paus met een hitlerjugend verleden en Simonis "wir haben es nicht gewusst" en het misbruik neemt holocaustachtige vormen aan. Het pedofielen netwerk zit overal in geintegreerd en dat wil ik bloot leggen, met als doel het duidelijk en helder op papier te krijgen en dat deze extremisten de straf krijgen die ze verdienen.
Een normaal kritisch mens denkt meteen al ---> :').
Jij niet heartz?
I´m back.
pi_105322067
Ras-idioten. :').
I´m back.
  woensdag 7 december 2011 @ 23:28:32 #265
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_105322231
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 23:23 schreef Ryan3 het volgende:
Nou ja, morgen;
Ik lees een eerste alinea:

[..]

Een normaal kritisch mens denkt meteen al ---> :').
Jij niet heartz?
Hahaha _O- dat is een hypothese en de verkeerde site.
Ik begint haast te denken dat je al mijn posts snel en haastig doorneemt.
Want hoe je op die link komt :D
De link van de Leeuw is deze: http://www.grenswetenschappen.nl/nieuws.asp?i=10418
pi_105322281
quote:
Hier heb je de link... :{.
I´m back.
pi_105322460
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 23:28 schreef heartz het volgende:

[..]

Hahaha _O- dat is een hypothese en de verkeerde site.
Ik begint haast te denken dat je al mijn posts snel en haastig doorneemt.
Want hoe je op die link komt :D
De link van de Leeuw is deze: http://www.grenswetenschappen.nl/nieuws.asp?i=10418
En de bron daar is secundair klokkerluideronline van Kat dus.
Grenswetenschap.nl is btw ook niet een erg betrouwbare bron hè sws, als iets daar primair vandaan komt...
Verder worden ook Lunshof (zaliger volgens mij) en André van Duin dus ook al genoemd.... Waarom wordt Fortuyn niet genoemd btw?
Ik zeg al waarom niet gewoon iedereen, behalve Wilders, als pedofiel beschuldigen, lijkt me handiger.
I´m back.
  woensdag 7 december 2011 @ 23:35:07 #268
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_105322493
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 23:29 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hier heb je de link... :{.
Ja van andere pedo hypotheses en wetenschappen.
Komt in ieder geval wel wat van NL voorbij. Die staat een beetje los van alle andere info eigenlijk, maar toch weer gekoppeld aan pedofiliteit in NL. Komt wat van Dutroux en Holleeder voorbij, als in hypothese. :)
pi_105322532
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 23:35 schreef heartz het volgende:

[..]

Ja van andere pedo hypotheses en wetenschappen.
Komt in ieder geval wel wat van NL voorbij. Die staat een beetje los van alle andere info eigenlijk, maar toch weer gekoppeld aan pedofiliteit in NL. Komt wat van Dutroux en Holleeder voorbij, als in hypothese. :)
Dat zijn geen wetenschappen.
I´m back.
  woensdag 7 december 2011 @ 23:43:28 #270
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_105322825
quote:
15s.gif Op woensdag 7 december 2011 23:36 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat zijn geen wetenschappen.
Nee joh.
Niet iedereen.

Jan Smith en Willeke Alberti waren ertegen dat hun liedjes in de pedo top 100 kwam.
En nog heel wat andere bekende artiesten. Zo stonden er ook liedjes van K3 in.
quote:
Walging over Pedo Top 100
Muziek • Geschreven door Rob (R@b) op 14-12-2005 @ 11:53
De Pedo Top 100, een hitlijst die bezoekers van de pedofielensite Martijn.org zelf kunnen samenstellen, heeft tot walging geleid onder artiesten die op lijst van liedjes voorkomen van waaruit gekozen kan worden. Artiesten als Willeke Alberti, Jan Smit en Henny Huisman gruwen ervan.

Marthijn Uittenbogaard van de vereniging Martijn zegt dat de lijst gewoon een 'luchtig geintje' is. Hij denkt niet dat de Pedo 100 averechts werkt voor zijn vereniging, die sinds 1982 strijdt voor de acceptatie van pedofilie: ''Enige humor kan verluchtend werken.''

Op de door Martijn samengestelde keuzelijst staan songs die door kinderen zijn gezongen, die over kinderen gaan, voor een jonge doelgroep bedoeld zijn, door (vermeende) pedo's wordt gezongen (Michael Jackson), die je met een beetje fantasie aan pedofilie zou kunnen relateren (Ben je geil of wil je een koekje) of die een videoclip hebben waarin kinderen een voorname rol spelen.

Voorbeelden: Dag lieve jongen - Jantje Smit, De glimlach van een kind - Willy en Willeke Aberti, Een lied voor kinderen - Dimitri van Toren, Even aan m'n moeder vragen - Bloem, Feest - K3, Later als je groot bent - Henny Huisman, Moi...lolita - Alizee, P.Y.T. (Pretty Young Thing) - Michael Jackson, I'm a boy - The Who, enzovoorts. De hele lijst met liedjes waaruit gekozen kan worden staat hier.

Martijn hoopt dat Boylove Radio, dat via internet te beluisteren is, de Pedo Top 100 wil uitzenden als de lijst is samengesteld.
Walging over Pedo Top 100
pi_105322893
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 23:43 schreef heartz het volgende:

[..]

Nee joh.
Niet iedereen.

Jan Smith en Willeke Alberti waren ertegen dat hun liedjes in de pedo top 100 kwam.
En nog heel wat andere bekende artiesten. Zo stonden er ook liedjes van K3 in.

[..]

Wat voor een reactie hoop je nu aan mij te ontlokken, als ik vragen mag?
I´m back.
  woensdag 7 december 2011 @ 23:45:05 #272
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_105322905
''Enige humor kan verluchtend werken.''
Waarom doet dat me toch aan de Leeuw de denken.
  woensdag 7 december 2011 @ 23:46:35 #273
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_105322975
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 23:44 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wat voor een reactie hoop je nu aan mij te ontlokken, als ik vragen mag?
Dat ik niet beweer dat iedereen pedofiel is ofzo, zoals jij beweert dat ik dat beweer. :D
  woensdag 7 december 2011 @ 23:47:34 #274
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_105323029
Jij sleept er echt alles met de haren bij.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_105323127
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 23:45 schreef heartz het volgende:
''Enige humor kan verluchtend werken.''
Waarom doet dat me toch aan de Leeuw de denken.
Eerlijk gezegd zit er in die pedofielen club wel een zeker gevoel voor humor als ze een pedo top 100 samenstellen, dit terwijl ongeveer 99,9999% van de bevolking hun bloed wel kan drinken. Of niet soms?
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')