En ... denk je dat die taktiek bij verkrachting nummertje 7 und so weiter zal helpen?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:25 schreef Rondje het volgende:
Ik zeg dat het het gemakkelijkst is om het te negeren, net te doen of er niets aan de hand is, dan hoef ik niet na te denken over wat er gebeurt en hoef ik me niet rot te voelen.
Als ik nog in dit topic blijf lezen iig niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ... denk je dat die taktiek bij verkrachting nummertje 7 und so weiter zal helpen?
Maar wel als je hem probeert uit je te houden? Tevergeefs? Of ga je voor de tactiek kiezen op elkaar en voor God en vaderland en na ons de zondvloed?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:33 schreef Rondje het volgende:
Als ik nog in dit topic blijf lezen iig niet.
Ik moet lachen en het is helemaal niet leuk.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar wel als je hem probeert uit je te houden? Tevergeefs? Of ga je voor de tactiek kiezen op elkaar en voor God en vaderland en na ons de zondvloed?
Zet maar een dikke vette streep door dat 'kennelijk'.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:38 schreef Rondje het volgende:
[..]
Ik moet lachen en het is helemaal niet leuk.
Ik ben verkracht toen ik jonger was en heb me voorgenomen dat dat nooit meer zou gebeuren, ik voel me vrij misllukt op dat gebied..Kennelijk kan ik het niet voorkomen, dan is meewerken niet zo'n gekke oplossing.
Een vriendin die altijd gewillig is, waar vind je die nogquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:38 schreef Rondje het volgende:
[..]
Ik moet lachen en het is helemaal niet leuk.
Ik ben verkracht toen ik jonger was en heb me voorgenomen dat dat nooit meer zou gebeuren, ik voel me vrij misllukt op dat gebied..Kennelijk kan ik het niet voorkomen, dan is meewerken niet zo'n gekke oplossing.
Applaus en hulde. Je bent jezelf aan het helpen. Niks stoms aan. Juist hartstikke goed.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:34 schreef Rondje het volgende:
Ik heb net dat steunpunt huiselijk geweld gebeld.
voelt stom, want ik heb heel erg het idee dat ik overdrijf.
Zij vond van niet en nu word ik teruggebeld voor een afspraak met maatschappelijk werk.
Dan krijg ik daar een gesprek en kan ik kijken wat ik verder wil doen.
Ik voel me zo stom.
Zucht, dat ben je ook.....quote:
Ik ben in ieder geval trots op je!!! En nu voel je je misschien stom, en denk je dat je overdrijft. Over een jaar denk je er heel anders over. Echt waar.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:34 schreef Rondje het volgende:
Zij vond van niet en nu word ik teruggebeld voor een afspraak met maatschappelijk werk.
Ik voel me zo stom.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:34 schreef Rondje het volgende:
Ik voel me zo stom.
Neenee meis! Dat is heel erg dapper van je, ontzettend goed dat je dat gedaan hebt! Niet stom voelen! Ze kunnen je vast heel goed helpen. En zij zullen ook heus begrijpen dat je je eigenlijk een beetje stom voelt, en dat je van je vriend houdt, etc.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:34 schreef Rondje het volgende:
Ik voel me zo stom.
Dit is anders je meest slimme post van je topicsquote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:34 schreef Rondje het volgende:
Ik voel me zo stom.
Ik snap je 'weerzin' en denk ook dat dat heel normaal is. Juist daarom vind ik het enorm knap van je dat je toch actie aan het ondernemen bent. Welke kant het ook opgaat, het kan je alleen maar helpen, toch?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:44 schreef Rondje het volgende:
Ik doe het wel hoor.
Ik heb alleen het idee dat ik mezelf nu een slachtofferrol aanmeet die ik niet verdien.
er zijn zoveel vrouwen/mannen die het moeilijker hebben en die dat meer "verdienen".
Heel dapper, sterkte verder.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:34 schreef Rondje het volgende:
Ik voel me zo stom.
Het is geen aanstellerij en dat weet je best. Je hoeft er ook niet zo'n rampverhaal van te maken als sommigen hier doen (hij is een verkrachtende beul die jou haat en je bovendien gaat slaan).quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:44 schreef Rondje het volgende:
Ik doe het wel hoor.
Ik heb alleen het idee dat ik mezelf nu een slachtofferrol aanmeet die ik niet verdien.
er zijn zoveel vrouwen/mannen die het moeilijker hebben en die dat meer "verdienen".
Zal ik ook maar eens wat positiefs zeggen dan?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:42 schreef Rondje het volgende:
Ik ben helemaal niet blij nu.
Ik voel me stom en heb het idee dat ik overdreven reageer en dat ik me niet aan moet stellen.
Ik bedoel, het valt best mee allemaal, als er niks is, is het gewoon goed en dan (nu ook) heb ik gewoon het gevoel dat het nergens op slaat om naar maatschappelijk werk te gaan of met iemand te praten.
quote:Op maandag 25 februari 2008 14:53 schreef Kreator het volgende:
Mogen we anders je vriend even spreken hier in dit topic?
Ik ben echt zooooooooooooooooo benieuwd naar een niet-labiele kant van 't verhaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |