abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56965420
quote:
Op maandag 25 februari 2008 15:25 schreef Rondje het volgende:

Ik ben bang voor hem als hij zo is. Wat als ik hem in zijn zak zou trappen en hij wordt kwaad?
Hij is een lieverd, dus dan doet hij toch niets?
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  Moderator maandag 25 februari 2008 @ 15:29:40 #127
5428 crew  miss_sly
pi_56965438
quote:
Ik ben 29 en heb voor hem een relatie gehad van bijna 2 jaar en wat scharrels , hij is 33 en heeft samengewoond met een meisje.

Ik ben bang voor hem als hij zo is. Wat als ik hem in zijn zak zou trappen en hij wordt kwaad?
\

Wordt hij vaak kwaad?
Geeft hij je vaak het idee dat je dingen doet die niet goed zijn, of iig die hij niet leuk vindt?
Geeft hij je het idee dat je je aanstelt vaker?
Of dat je dom bent?
Iets verkeerd doet of zegt?
Je niet heel veel waard bent, zeker niet zonder hem?
Er nog zoveel andere vrouwen zijn die eigenlijk nog wel mooier, leuker, liever, sexier zijn, maar hij nou eenmaal van jou houdt?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 25 februari 2008 @ 15:30:43 #128
188692 Flatline____
Aim for the head
pi_56965465
quote:
Op maandag 25 februari 2008 15:27 schreef Rondje het volgende:

[..]

Ik weet ook helemaal niet of hij zo reageert, hij wordt niet zo snel kwaad meestal.

Jezus. Ik klink idd labiel

Ik word onzeker van dit gedoe en ik mag mezelf niet als ik onzeker ben, dat ben ik ook helemaal niet gewend van mezelf.
Als jij jezelf al niet goed kent, waarom al die anderen dan wel? Hoogste tijd om actie te ondernemen imo.
Gone.... :')
  maandag 25 februari 2008 @ 15:32:53 #129
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56965516
quote:
Op maandag 25 februari 2008 15:21 schreef Rondje het volgende:

[..]

Bang zijn om hem te kwetsen, bang dat hij vindt dat ik overdrijf en dat hij kwaad op me wordt omdat ik me aanstel, bang dat hij me kan overtuigen dat ik me aanstel(zeker omdat ik daar al half van overtuigd ben door mezelf)

Ik vraag me ook af waarom ik blijf, als ik boos ben op hem, dat blijf ik alleen niet, als ik hem zie, kijk ik naar hem en denk ik: hij is helemaal niet zo slecht en dan kruip ik in zijn armen en geeft hij me een kus en dan is het over.

en even voor de duidelijkheid:
Gelukkig (...) zie je zelf ook wel het absurde van je angst in. Wat het gaat natuurlijk nergens over dat jij bang bent om hem te kwetsen nadat hij jou verkracht heeft.
Ergens hoop ik dat de volgende verkrachting (die er vast en zeker zal komen) gepaard gaat met nog meer agressie en ook wat zichtbare 'wonden' achterlaat. Zodat je hopelijk zelf ook ziet dat je vriend toch niet zo lief en leuk is als dat jij dolgraag wilt geloven.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_56965563
Owja, en bang zijn dat je vriend kwaad word
Kom op, herhaal dat eens 20 keer, en zie eens onder ogen dat het niet goed zit.
  maandag 25 februari 2008 @ 15:36:26 #131
206841 Rondje
niet vierkant
pi_56965588
quote:
Op maandag 25 februari 2008 15:29 schreef miss_sly het volgende:

[..]

\

Wordt hij vaak kwaad?
Geeft hij je vaak het idee dat je dingen doet die niet goed zijn, of iig die hij niet leuk vindt?
Geeft hij je het idee dat je je aanstelt vaker?
Of dat je dom bent?
Iets verkeerd doet of zegt?
Je niet heel veel waard bent, zeker niet zonder hem?
Er nog zoveel andere vrouwen zijn die eigenlijk nog wel mooier, leuker, liever, sexier zijn, maar hij nou eenmaal van jou houdt?
Hij geeft me juist meestal het gevoel dat er geen enkele vrouw is die hij mooier, sexier en liever vindt dan mij.
Ik heb wel ooit het gevoel dat hij zichzelf Gods gift to women vindt, hij krijgt ook altijd belachelijk veel aandacht van andere vrouwen(hoewel het wat minder is geworden nu hij de 30 is gepasseerd )
Hij wil wel graag dat dingen gebeuren zoals hij ze wil in het huishouden.
alleen ben ik daar niet zo'n held in, dus gebeurt het niet zoals hij het wil, dat botst weleens, maar ik vind dat ik gelijk heb en hij dat hij gelijk heeft, dus blijft dat ws zo
ook geen andere vorm
  maandag 25 februari 2008 @ 15:40:17 #132
262 Re
Kiss & Swallow
pi_56965663
tuurlijk vindt hij jou gods gift to men... hij kan zijn gang gaan wanneer hij wil...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_56965701
Waarom doet hij dan niet het huishouden zelf als hij het zo goed weet? Oh wacht, we hebben het over het traditionele rolmodel, jij doet het huishouden, hij verkracht..........
pi_56965733
quote:
Op maandag 25 februari 2008 15:40 schreef Re het volgende:
tuurlijk vindt hij jou gods gift to men... hij kan zijn gang gaan wanneer hij wil...
Precies, geef de vrouw het gevoel dat ze op een voetstuk staat, daarmee kan je blijkbaar ook een hoop foute dingen doen. Want hij is toch erg lief.
  maandag 25 februari 2008 @ 15:43:49 #135
206841 Rondje
niet vierkant
pi_56965750
quote:
Op maandag 25 februari 2008 15:41 schreef Lucille het volgende:
Waarom doet hij dan niet het huishouden zelf als hij het zo goed weet? Oh wacht, we hebben het over het traditionele rolmodel, jij doet het huishouden, hij verkracht..........
Nee hoor, we doen het samen, ik denk zelfs dat hij meer doet dan ik.(Hij is in elk geval sneller) maar dat is dan ook niet mijn probleem, ik vind het ook niet erg om af en toe woorden te hebben over het huishouden.
ook geen andere vorm
  maandag 25 februari 2008 @ 15:43:54 #136
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_56965751
quote:
niemand hoort bang te zijn voor zijn/haar partner. Dan heb je in mijn ogen geen solide relatie, meer eentje gebaseerd op angst. Zou goed kunnen dat je stiekem eigenlijk wel een rush krijgt van die spanning... want met die opmerking over in z´n zak trappen daag je het zelf ook nog eens uit. Hou de eer lekker aan jezelf.

Vind overigens dat je toch maar eens goed met je vriend moet gaan praten, als ie zo lief is moet hij zich wel zorgen maken over wat hij heeft gedaan (en zich zogenaamd niet meer kan herinneren), anders is het namelijk een leugenaar, een goede acteur en een vieze gebruiker. Come on, als jouw vriend/vriendin je verteld dat je hem/haar midden in de nacht heb liggen misbruiken, ben je toch in staat jezelf vast te binde zodat het niet mer kan gebeuren?!
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
pi_56965805
quote:
Op maandag 25 februari 2008 15:43 schreef Rondje het volgende:

[..]

Nee hoor, we doen het samen, ik denk zelfs dat hij meer doet dan ik.(Hij is in elk geval sneller) maar dat is dan ook niet mijn probleem, ik vind het ook niet erg om af en toe woorden te hebben over het huishouden.
Hoe vaak hebben jullie woorden over het huishouden?
  Moderator maandag 25 februari 2008 @ 15:46:18 #138
5428 crew  miss_sly
pi_56965806
En hoe botst dat dan als je het huishouden niet zo doet als hij het wil?
Wat wil hij dan dat zo anders is dan jij het doet?
  maandag 25 februari 2008 @ 15:47:00 #139
262 Re
Kiss & Swallow
pi_56965813
trouwens, als je strontlazerus bent dat je niets meer kan herinneren werkt dat apparaat van hem ook echt niet hoor...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 25 februari 2008 @ 15:50:06 #140
206841 Rondje
niet vierkant
pi_56965869
woorden over het huishouden hebben is geen opstapje voor verkrachting hoor.
Volgens mij is het zelfs vrij normaal om af en toe woorden te hebben over iets.
ook geen andere vorm
  Moderator maandag 25 februari 2008 @ 15:51:28 #141
5428 crew  miss_sly
pi_56965893
Woorden hebben is niet abnormaal, inderdaad.
Het gaat om de manier waarop je woorden hebt, hoe uit de ruzie zich, hoe gedragen jullie je? Gaat het om het doordrammen van de zin van de een, of gewoon om een meningsverschil?
  maandag 25 februari 2008 @ 15:53:25 #142
206841 Rondje
niet vierkant
pi_56965935
quote:
Op maandag 25 februari 2008 15:51 schreef miss_sly het volgende:
Woorden hebben is niet abnormaal, inderdaad.
Het gaat om de manier waarop je woorden hebt, hoe uit de ruzie zich, hoe gedragen jullie je? Gaat het om het doordrammen van de zin van de een, of gewoon om een meningsverschil?
Dat laatste.
Het gaat wel altijd over hetzelfde, maar goed, das volgens mij ook niets nieuws.
ook geen andere vorm
  maandag 25 februari 2008 @ 15:54:03 #143
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_56965947
Dit is dus een hoax/reltopic? Of zijn er echt mensen zoals de TS. Zo'ja. Dan zou ik als de bliksem professionele hulp zoeken, Rondje. Want jouw zelfbeeld (en de daarbij gaande afhankelijkheid van je vriend) is zo verrot, dat gaat veel dieper dan alleen dit gebeuren.
  maandag 25 februari 2008 @ 15:57:30 #144
206841 Rondje
niet vierkant
pi_56966023
Wat fijn dat jullie me allemaal zo goed kennen
ook geen andere vorm
pi_56966053
Mag ik een teiltje? !

Ik stel voor dat we dit topic locken... TS blijft bezig met deze onzin... En iedereen blijft alsmaar 't zelfde zeggen... Waarvan we uiteindelijk moe van worden en spontaan zeggen:

Zoek het maar uit. _!_
I pwn u!
  maandag 25 februari 2008 @ 15:59:50 #146
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_56966078
Heb je, buiten die verkrachtingsessies, op andere momenten ook wel eens geen zin als hij zin heeft? Wat doe je dan, zeg je dan gewoon 'nee' en hoe reageert hij daar dan op?
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
  maandag 25 februari 2008 @ 16:07:33 #147
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_56966244
quote:
Op maandag 25 februari 2008 15:21 schreef Rondje het volgende:

[..]

Bang zijn om hem te kwetsen, bang dat hij vindt dat ik overdrijf en dat hij kwaad op me wordt omdat ik me aanstel, bang dat hij me kan overtuigen dat ik me aanstel(zeker omdat ik daar al half van overtuigd ben door mezelf)

Ik vraag me ook af waarom ik blijf, als ik boos ben op hem, dat blijf ik alleen niet, als ik hem zie, kijk ik naar hem en denk ik: hij is helemaal niet zo slecht en dan kruip ik in zijn armen en geeft hij me een kus en dan is het over.

en even voor de duidelijkheid:
Pffff, nog maar een keer.

1. Lekker in zijn armen liggen is een schijnveiligheid. Als je hem écht zo vertrouwt zou je hem gewoon moeten kunnen vertellen hoe je je voelt hierover. En niet bang hoeven te zijn dat hij gaat zeggen dat je je aanstelt. (Bovendien: waarom zou je je niet af en toe mogen aanstellen, hij houdt toch van je?)

2. Waarom zou hij kunnen zeggen dat jij je aanstelt als het klip en klaar "nee" was? Twijfel je of je wel duidelijk bent geweest met je "nee"? En zo ja:

4. Waarom geef je dan niet onherroepelijk en glashelder je grenzen aan?
Waarom spring je niet uit bed en schreeuw je niet dat hij op moet lazeren als hij opdringerig wordt? Waarom dreig je niet de politie te bellen op dat moment of geef je hem desnoods een klap? Ben je zo bang hem kwijt te raken? Neem je je eigen gevoelens zo weinig serieus? Wat is het dat je er op dat moment van weerhoudt om echt een punt te maken wat hij onmogelijk kan ontkennen de volgende dag?

Los van de vraag of hij wel of niet een klootzak is, moet je iets met je eigen gedrag in deze. Het klinkt echt alsof je niet veel waarde aan jezelf en jouw gevoelens hecht. Mijn tip: laat je doorverwijzen naar een psycholoog.

Sterkte!
  maandag 25 februari 2008 @ 16:09:17 #148
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_56966285
quote:
Op maandag 25 februari 2008 15:57 schreef Rondje het volgende:
Wat fijn dat jullie me allemaal zo goed kennen
Van iemand, die zich laat verkrachten en het daarna goed praat, hoef ik niet veel te kennen om te weten dat het niet snor zit.
  maandag 25 februari 2008 @ 16:12:40 #149
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_56966360
Heb je het nou al trouwens met echte reallife vrienden over gehad? En zo'ja wat zeiden die? Zoals je aangaf, dat het een leuke jongen is en je terecht bij hem blijft?
pi_56966599
Wat een kuttopic. Ben er klaar mee. Rondje je zoekt het maar lekker uit. Laat jezelf maar verkrachten. Als ik ooit iets over je lees op FOK over een inelkaar geslagen vrouw die al jaren systematisch verkracht en in elkaar geslagen werd en het is Rondje dan haal ik mijn schouders op.

Co-ouder van twee geweldige kinderen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')