Hij is een lieverd, dus dan doet hij toch niets?quote:Op maandag 25 februari 2008 15:25 schreef Rondje het volgende:
Ik ben bang voor hem als hij zo is. Wat als ik hem in zijn zak zou trappen en hij wordt kwaad?
\quote:Op maandag 25 februari 2008 15:25 schreef Rondje het volgende:
Ik ben 29 en heb voor hem een relatie gehad van bijna 2 jaar en wat scharrels , hij is 33 en heeft samengewoond met een meisje.
Ik ben bang voor hem als hij zo is. Wat als ik hem in zijn zak zou trappen en hij wordt kwaad?
Als jij jezelf al niet goed kent, waarom al die anderen dan wel? Hoogste tijd om actie te ondernemen imo.quote:Op maandag 25 februari 2008 15:27 schreef Rondje het volgende:
[..]
Ik weet ook helemaal niet of hij zo reageert, hij wordt niet zo snel kwaad meestal.
Jezus. Ik klink idd labiel
Ik word onzeker van dit gedoe en ik mag mezelf niet als ik onzeker ben, dat ben ik ook helemaal niet gewend van mezelf.
Gelukkig (...) zie je zelf ook wel het absurde van je angst in. Wat het gaat natuurlijk nergens over dat jij bang bent om hem te kwetsen nadat hij jou verkracht heeft.quote:Op maandag 25 februari 2008 15:21 schreef Rondje het volgende:
[..]
Bang zijn om hem te kwetsen, bang dat hij vindt dat ik overdrijf en dat hij kwaad op me wordt omdat ik me aanstel, bang dat hij me kan overtuigen dat ik me aanstel(zeker omdat ik daar al half van overtuigd ben door mezelf)
Ik vraag me ook af waarom ik blijf, als ik boos ben op hem, dat blijf ik alleen niet, als ik hem zie, kijk ik naar hem en denk ik: hij is helemaal niet zo slecht en dan kruip ik in zijn armen en geeft hij me een kus en dan is het over.
![]()
en even voor de duidelijkheid:
Hij geeft me juist meestal het gevoel dat er geen enkele vrouw is die hij mooier, sexier en liever vindt dan mij.quote:Op maandag 25 februari 2008 15:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
\
Wordt hij vaak kwaad?
Geeft hij je vaak het idee dat je dingen doet die niet goed zijn, of iig die hij niet leuk vindt?
Geeft hij je het idee dat je je aanstelt vaker?
Of dat je dom bent?
Iets verkeerd doet of zegt?
Je niet heel veel waard bent, zeker niet zonder hem?
Er nog zoveel andere vrouwen zijn die eigenlijk nog wel mooier, leuker, liever, sexier zijn, maar hij nou eenmaal van jou houdt?
Precies, geef de vrouw het gevoel dat ze op een voetstuk staat, daarmee kan je blijkbaar ook een hoop foute dingen doen. Want hij is toch erg lief.quote:Op maandag 25 februari 2008 15:40 schreef Re het volgende:
tuurlijk vindt hij jou gods gift to men... hij kan zijn gang gaan wanneer hij wil...
Nee hoor, we doen het samen, ik denk zelfs dat hij meer doet dan ik.(Hij is in elk geval sneller) maar dat is dan ook niet mijn probleem, ik vind het ook niet erg om af en toe woorden te hebben over het huishouden.quote:Op maandag 25 februari 2008 15:41 schreef Lucille het volgende:
Waarom doet hij dan niet het huishouden zelf als hij het zo goed weet? Oh wacht, we hebben het over het traditionele rolmodel, jij doet het huishouden, hij verkracht..........
niemand hoort bang te zijn voor zijn/haar partner. Dan heb je in mijn ogen geen solide relatie, meer eentje gebaseerd op angst. Zou goed kunnen dat je stiekem eigenlijk wel een rush krijgt van die spanning... want met die opmerking over in z´n zak trappen daag je het zelf ook nog eens uit. Hou de eer lekker aan jezelf.quote:Op maandag 25 februari 2008 15:25 schreef Rondje het volgende:
Hoe vaak hebben jullie woorden over het huishouden?quote:Op maandag 25 februari 2008 15:43 schreef Rondje het volgende:
[..]
Nee hoor, we doen het samen, ik denk zelfs dat hij meer doet dan ik.(Hij is in elk geval sneller) maar dat is dan ook niet mijn probleem, ik vind het ook niet erg om af en toe woorden te hebben over het huishouden.
Dat laatste.quote:Op maandag 25 februari 2008 15:51 schreef miss_sly het volgende:
Woorden hebben is niet abnormaal, inderdaad.
Het gaat om de manier waarop je woorden hebt, hoe uit de ruzie zich, hoe gedragen jullie je? Gaat het om het doordrammen van de zin van de een, of gewoon om een meningsverschil?
Pffff, nog maar een keer.quote:Op maandag 25 februari 2008 15:21 schreef Rondje het volgende:
[..]
Bang zijn om hem te kwetsen, bang dat hij vindt dat ik overdrijf en dat hij kwaad op me wordt omdat ik me aanstel, bang dat hij me kan overtuigen dat ik me aanstel(zeker omdat ik daar al half van overtuigd ben door mezelf)
Ik vraag me ook af waarom ik blijf, als ik boos ben op hem, dat blijf ik alleen niet, als ik hem zie, kijk ik naar hem en denk ik: hij is helemaal niet zo slecht en dan kruip ik in zijn armen en geeft hij me een kus en dan is het over.
![]()
en even voor de duidelijkheid:
Van iemand, die zich laat verkrachten en het daarna goed praat, hoef ik niet veel te kennen om te weten dat het niet snor zit.quote:Op maandag 25 februari 2008 15:57 schreef Rondje het volgende:
Wat fijn dat jullie me allemaal zo goed kennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |