Jank niet. Zal niet veel beter zijn, dan met Mols of Wijnaldum erin.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:40 schreef De.Kromme het volgende:
Feyenoord is er echt weer beter op geworden nu Buijs erin is.
Alsof dat uitmaakt.quote:
Moeten ze trots op wezen johquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:49 schreef NoMercy285 het volgende:
Roda effectief, 1 kans 1 goal.. en dat 3 minuten voor tijd al
voor zn huur conrtractquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:50 schreef TC03 het volgende:
Geweldige wissel ook, in de 92e minuut Sahin erin brengen.
Bert van Marwijk nu nog steeds verdedigen is ook een prestatie.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Jank niet. Zal niet veel beter zijn, dan met Mols of Wijnaldum erin.
[..]
Alsof dat uitmaakt.
Maar ja, de Kromme moet Bert weer aan de schandpaal nagelen. Want ja, de spelers deden het zoo goed. Gelijkgespeelt door pure pech.
Wat voor pechquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:50 schreef Happel het volgende:
[..]
[..]
Alsof dat uitmaakt.
Maar ja, de Kromme moet Bert weer aan de schandpaal nagelen. Want ja, de spelers deden het zoo goed. Gelijkgespeelt door pure pech.
Dat blundertje maakte hij gewoon, maar het had dit keer geen gevolgenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:51 schreef Hephaistos. het volgende:
Romero maakt nog bijna zn traditionele blundertje
Juich maar niet te vroegquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:52 schreef Pritt het volgende:
Mooi Feyenoord weer puntjes laten liggen tegen een laagvlieger.
Zeker wel. Buijs vertraagt alleen het spel maar en lijdt constant balverlies. Mols houdt de bal tenminste nog vast voorin en Wijnaldum heeft ook nog wel eens een leuke actie in huis.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja, dat maakt uit. Dit was een wissel die je doet als je met 2-0 voorstaat, je zag gewoon dat ie voor het punt ging. En dan hoor je gewoon niet bij een club als Feyenoord.quote:Alsof dat uitmaakt.
Die gaan ook niet vrijuit hoor. Maar de wissels maken het er alleen maar slechter op.quote:Maar ja, de Kromme moet Bert weer aan de schandpaal nagelen. Want ja, de spelers deden het zoo goed. Gelijkgespeelt door pure pech.
Vertel eens wat hij er aan kan doen?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Bert van Marwijk nu nog steeds verdedigen is ook een prestatie.
De verdediging stond organisatorisch gewoon zeer amateuristisch. Zowel in het reguliere spel als in dode spelmomenten. Daar mag je wat mij betreft een coach op afrekenen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Vertel eens wat hij er aan kan doen?
eens niet zo laf spelenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Beter wisselen, en wat routine in het spel aanbrengen. Dit gaat echt helemaal nergens over. Iedereen speelt als een kip zonder kop.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
1.Er op hameren en hameren om een keer normaal aan een wedstrijd te beginnen?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Alle schuld op hem leggen, dat is een prestatie.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Bert van Marwijk nu nog steeds verdedigen is ook een prestatie.
En jij denkt dat hij dat niet doet.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:56 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
1.Er op hameren en hameren om een keer normaal aan een wedstrijd te beginnen?
hij koopt en stelt ze opquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Alle schuld op hem leggen, dat is een prestatie.
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:57 schreef dronkeykong het volgende:
Makaay maar eens op de bank laten beginnen
Die wissels hadden weinig negatief effect hoor voor mijn gevoel. En tja, je moet toch wat als coach, veel betere wisselspelers dan dit heb je gewoon niet.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:56 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
1.Er op hameren en hameren om een keer normaal aan een wedstrijd te beginnen?
2.Een wissel doen die het spel NIET negatief beinvloedt?
Dat doet niemand.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Alle schuld op hem leggen, dat is een prestatie.
Inderdaad. Jorien, met welke opstelling had jij vandaag begonnen?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Wie moet hij dan opstellen, koekebakker.
En hij koopt ze niet, dat doet Feijenoord.
hij koopt ze welquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat was de stellingquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:02 schreef Cyberia18 het volgende:
Even voor de Tele 2 kijkers. Wat was de uitslag van de stelling?
Nee, een trainer heeft vrijwel geen invloed op het aankoopbeleidquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:00 schreef Happel het volgende:
[..]
ja want ze presteren zo goedquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:03 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Nee, een trainer heeft vrijwel geen invloed op het aankoopbeleid.
Maar dat vind ik overigens nou een van de weinig goede dingen die Bert dit seizoen gedaan heeft, de spelers.
Dat kun je niet voorzien. Bij al hun eerdere clubs presteerden ze allemaal goed.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:05 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja want ze presteren zo goed
4-4-2quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Jorien, met welke opstelling was jij begonnen vandaag?
van Beukering is nog beter.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:04 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
''Makaay is beter dan Huntelaar''
Maar de uitslag iemand?
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:02 schreef Cyberia18 het volgende:
Even voor de Tele 2 kijkers. Wat was de uitslag van de stelling?
Die kun je intern toch ook daarop aanspreken? Dat hoeft toch niet in de media?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:08 schreef De.Kromme het volgende:
Bert, noem gewoon de schuldigen bij hun naam, niet 'iemand'.
80% eensquote:
gewoon een goede sliding hoor, moet die inhouden danquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:24 schreef Damzkieee het volgende:
Als ik de verslagen zo teruglees dan heeft Jorien volgens mij een andere wedstrijd gezien
Moordaanslag op Boakye man, wat een mafkees..
zal nac voor de 3e keer winnne van ajaxquote:Op zondag 24 februari 2008 11:19 schreef venomsnake het volgende:
Zondag,12.30 uur:
NAC Breda - Ajax
VVV-Venlo - FC Groningen
14.30 uur:
sc Heerenveen - NEC
PSV - De Graafschap
quote:Doelman Van Loo kan spelen
FC Groningen speelt vanmiddag in Venlo de uitwedstrijd tegen VVV in de 26 ste speelronde van de Eredivisie 2007/2008. Bij de FC staat Van Loo onder de lat. Hij werd zaterdagmiddag bij de training fit bevonden. Daarmee is de basiself hetzelfde als afgelopen week tegen AZ.
Opstelling FC Groningen
1 Van Loo; 2 Hiariej, 3 Sankoh, 4 Kruiswijk, 5 Stenman; 6 Holla, 7 Meerdink, 8 Metaj, 10 Lovre; 9 Berg, 11 Powel.
Bank: 16 Koopmans, 12 De Roover, 13 Veldmate, 14 Nijland, 15 Fledderus, 17 Matavz, 18 Cahais.
Opstelling VVV-Venlo
16 Wintjens, 2 Mampuya, 4 Verdellen, 5 Fleuren, 14 Calabro, 15 Reekers, 20 Kahya, 24 Amrabat, 29 Honda, 31 Oost.
Bank: 1 Begois, 6 Leemans, 11 Ofrany, 12 Timisela, 21 El Gaaouiri, 26 Blondelle, 27 De Regt.
fc groningen
AJaxquote:Opstelling
Jelle ten Rouwelaar
Kurt Elshot
Rob Penders (C)
Patrick Zwaanswijk
Patrick Mtiliga (Den)
Ronnie Stam
Csaba Fehér (Hon)
Rogier Molhoek
Anthony Lurling
Matthew Amoah (Gha)
Joonas Kolkka (Fin)
Wissels
Bas van Wegen
Tim Gilissen
Victor Sikora
Fouad Idabdelhay
Ahmed Ammi (Mar)
Donny Gorter
Tyrone Loran (NAn)
quote:Opstelling
Maarten Stekelenburg
Bruno Silva (Uru)
Johnny Heitinga
Thomas Vermaelen (Bel)
Jan Vertonghen (Bel)
Gabri (Spa)
Edgar Davids (C)
Urby Emanuelson
Dennis Rommedahl (Den)
Klaas-Jan Huntelaar
Kenneth Perez (Den)
Wissels
Dennis Gentenaar
Samuel Kuffour (Gha)
Albert Luque (Spa)
Leonardo (Bra)
Luis Suárez (Uru)
George Ogararu (Roe)
Siem de Jong
Daarom doe ik het juistquote:Op zondag 24 februari 2008 12:11 schreef toma het volgende:
[..]
supporter zijn van een club alleen omdat die club tegen Ajax speelt
Ik zie "jullie" dat ook elke keer doen als 010 speelt dusquote:Op zondag 24 februari 2008 12:11 schreef toma het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 februari 2008 12:18 schreef BOYS1985 het volgende:
[..]
Ik zie "jullie" dat ook elke keer doen als 010 speelt dus![]()
Toch gewoon een concurrent? Niet zo vreemd lijkt me.quote:Op zondag 24 februari 2008 12:11 schreef toma het volgende:
[..]
Precies, we doen het allemaal (stiekem)quote:Op zondag 24 februari 2008 12:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Toch gewoon een concurrent? Niet zo vreemd lijkt me.
jij bent toch ook Ajacied?quote:Op zondag 24 februari 2008 12:21 schreef jorienvdherik het volgende:
eind van de middag, staan wij boven ajax nog
En in de playoffs worden jullie weer keihard afgemaakt door Ajax.quote:Op zondag 24 februari 2008 12:21 schreef jorienvdherik het volgende:
eind van de middag, staan wij boven ajax nog
Of vind je het Ajax-topic gewoon gezelligquote:Op zondag 24 februari 2008 12:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
nee waarom zou ik
dat terrorrobbie nou vroeger voor ajax was
ik zie jou altijd lovend over Huntelaar en, come on Ajax enzo, jij bent echt wel een jood!quote:Op zondag 24 februari 2008 12:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
nee waarom zou ik
dat terrorrobbie nou vroeger voor ajax was
ja er gebeurd genoeg daarquote:Op zondag 24 februari 2008 12:26 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Of vind je het Ajax-topic gewoon gezellig
In de kast/achter de boekenkast-joodquote:Op zondag 24 februari 2008 12:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
ik zie jou altijd lovend over Huntelaar en, come on Ajax enzo, jij bent echt wel een jood!
hij staat in het uitvakquote:Op zondag 24 februari 2008 12:35 schreef Sony_Nintendo het volgende:
Leo Driessen is een held. Welke wedstrijd doet hij dan wel?
vertel ?quote:Op zondag 24 februari 2008 12:36 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Iemand die het kakkerlakken clublied meezingt is geen Ajacied
alleen tvants http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=6707&part=sportsquote:Op zondag 24 februari 2008 12:38 schreef DANILXL het volgende:
heeft iemand een sopcast link? voor ajax bvd
http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=6707&part=sportsquote:Op zondag 24 februari 2008 12:38 schreef DANILXL het volgende:
heeft iemand een sopcast link? voor ajax bvd
was dat niet YNWA paar jaar geleden?quote:Op zondag 24 februari 2008 12:37 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Een keer bij wedstrijd zat hij volgens mij een beetje dat clublied te zingen bij het begin
Neequote:Op zondag 24 februari 2008 12:40 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
was dat niet YNWA paar jaar geleden?
Ze zijn in rouw.quote:Op zondag 24 februari 2008 12:40 schreef Max-Westerman het volgende:
Waarom heeft Ajax zwarte sokken?
Uit respect voor de Bible belt op de Veluwe.quote:Op zondag 24 februari 2008 12:40 schreef Max-Westerman het volgende:
Waarom heeft Ajax zwarte sokken?
quote:Op zondag 24 februari 2008 12:41 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Ze zijn in rouw.
Ze hebben net te horen gehad dat Marco de nieuwe trainer wordt.
Ja de 2e x alquote:Op zondag 24 februari 2008 12:44 schreef jorienvdherik het volgende:
zingen ze nu helemaal niets in amsterdam
Het is net een ziekte...quote:Op zondag 24 februari 2008 12:45 schreef venomsnake het volgende:
Jezus, bij VVV zit ook al klapvolk
Knijp me. Ik geloof het niet.quote:Op zondag 24 februari 2008 12:46 schreef Wessiej het volgende:
Was dat echt Urby?
driessen doet er altijd 2 in een weekend...........de vrijdagavond en meestal ajaxquote:Op zondag 24 februari 2008 12:36 schreef Urquhart het volgende:
Driessen was vrijdagavond toch al? Of doet hij er altijd nog eentje bij?
quote:Op zondag 24 februari 2008 12:49 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Iemand mooi passeren en daarna een perfecte pass over heel het veld.
Stream loopt altijd achterquote:Op zondag 24 februari 2008 12:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
Achter dus, want de vrije trap komt nu bij mij voorbij.
hier is het min 18quote:Op zondag 24 februari 2008 12:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
Achter dus, want de vrije trap komt nu bij mij voorbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |