0909-1303quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:31 schreef Treezz het volgende:
het is toch 0909 -1301 ?? voor nathalie?
probleem natuurlijk als iedereen dat doet... dat zou zo suf zijnquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:31 schreef livelink het volgende:
Nikki en Charlene gaan wat mij betreft naar de finale. Van Nikki ben ik wel zeker, dus ik gooi er maar een stem voor Charlene tegenaan.
Ik vind er vooral iets te veel arrogantie van afstralen..quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:31 schreef Timmai het volgende:
[..]
euhm, het hoofd van Charlene niet aantrekkelijk vinden?
JA WAT DANquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:33 schreef Re het volgende:
[..]
probleem natuurlijk als iedereen dat doet... dat zou zo suf zijn
quote:
Ja maar.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:35 schreef Treezz het volgende:
[..]
prrrtt... heb gestemd op nathalie...
![]()
Omdat Nikki al gekozen is tot winnaar. Daarom.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:35 schreef _Arual_ het volgende:
Waarom mocht Nikki een nummer van 3 jaar oud zingen?
Michael Johnsquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
* Dark_Angelus gaat American Idol maar even kijken.
Dat gebeurt echt niet. Maar vooruit, ook een stem naar Nikki dan. Dan heeft het aan mij in ieder geval niet gelegen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:33 schreef Re het volgende:
[..]
probleem natuurlijk als iedereen dat doet... dat zou zo suf zijn
Ik ben net begonnen, ben bij afl 4 ofzo. SJJJJTTquote:
niks ja maarquote:
Ja, daar heb je ook wel gelijk in. Het is ook gewoon erg persoonlijk nuquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:38 schreef Treezz het volgende:
[..]
niks ja maar., ik gun het nathalie.,
Volgens mij is ze niet alleen vegetarisch, maar neemt ze alleen haar benodigde voedingsstoffen per injectie.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:37 schreef alwaysthebest het volgende:
Nee Wendy eet niet even een kippetje natuurlijk.
Nee laat staan dat ze wat aankomtquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:37 schreef alwaysthebest het volgende:
Nee Wendy eet niet even een kippetje natuurlijk.
heb jij die auditie gezien van die kerel met die dreads?? kan het niet vindenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik ben net begonnen, ben bij afl 4 ofzo. SJJJJTT
Euhm, volgens mij was dat Dallasquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:39 schreef Treezz het volgende:
[..]
heb jij die auditie gezien van die kerel met die dreads?? kan het niet vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |