Kan je nog een paar liedjes plaatsen? Ik vind het een verrijking van mijn kijkplezier!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Ga je mee naar 't stadion, naar de ploeg van rood en wit
Je zoekt een plaatsje in de zon, waar je zo gezellig zit
Kijk, ze komen op 't veld, een gejuich uit duizend kelen
Want je staat er van versteld, als de sterrenploeg gaat spelen
Dan is altijd wat je hoort
Het lied van Feyenoord
Hand in hand kameraden, hand in hand voor Feyenoord 1
Geen woorden, maar daden, leve Feyenoord 1
Hand in hand kameraden, hand in hand voor Feyenoord 1
Geen woorden, maar daden, leve Feyenoord 1
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:35 schreef Happel het volgende:
Waarom kan de rechtsback van Heracles de bal moeiteloos aannemen. Opjagen dat kutjong!
Als feyenoord meer naar voren gaat spelen dan kunnen ze deze pot makkelijk winnen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:35 schreef Happel het volgende:
Waarom kan de rechtsback van Heracles de bal moeiteloos aannemen. Opjagen dat kutjong!
Dat ja.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Als Feyenoord meer naar voren gaat spelen dan kunnen ze deze pot makkelijk winnen.
Greene raakt hem hoor.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:38 schreef jorienvdherik het volgende:
garcia is een jankenbal
Komt hopelijk nogquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
Heeft v Bronkhorst deze wedstrijd al een smerige overtreding begaan of komt dat nog?
Omdat er een blinde debiel op hem in komt?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:39 schreef the_undertaker het volgende:
Wat een kneus die Garcia Garcia (ofzo)
dat dusquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:39 schreef the_undertaker het volgende:
Wat een kneus die Garcia Garcia (ofzo)
Ajax is een schoonmaakmiddel hihihihi...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:41 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
'Feyenooit'. Dat is echt van hetzelfde niveau als 'Jodax'
.
20:00 43' AZ Alkmaar 0 - 0 Twente (0 - 0)quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:41 schreef Happel het volgende:
Zijn er eigenlijk nog andere wedstrijden bezig?
Is Heracles je 2e club?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Die Klavan vind ik echt een geweldige speler. Toch zie ik hem liever op het middenveld.
NIet alleen Bahia.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:43 schreef Hephaistos. het volgende:
Bahia doet aan slapstick...
Moet ook gewoon bij Feijenoord spelen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Die Klavan vind ik echt een geweldige speler. Toch zie ik hem liever op het middenveld.
\quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:45 schreef Hephaistos. het volgende:
Loopt planet bij mij achter of is AZ later begonnen?
Zeg dan gewoon dat je sowieso niet voor Feyenoord bent.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb erg veel sympathie vaak Heracles ja.
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:42 schreef jorienvdherik het volgende:
ole weer een bahia actie
naar buiten lopen en bal kwijt raken
wat een kut speler
quote:
Grapjas...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:46 schreef OssieMan het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je sowieso niet voor Feyenoord bent.
Van mij mag Heracles er nog wel wat inschoppen
Hij zou absoluut een versterking voor jullie zijn.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Moet ook gewoon bij Feijenoord spelen.
NIet alleen voor ons, ook voor jullie.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hij zou absoluut een versterking voor jullie zijn.
Klopt. Niet als middenvelder denk ik, maar als back zou hij zeker niet misstaan.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:49 schreef Happel het volgende:
[..]
NIet alleen voor ons, ook voor jullie.
Maar Jorien is een dwaasquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
@ Den: Dat heeft iedereen wel. Iedereen scheld in zijn emotie iemand verrot die hij even later weer aanbid, omdat hij scoort
Ja dat is tegenwoordig toch voor AZ ook al een stunt?quote:
En ze kon geen kaarten voor je regelen?quote:
Ik vraag me echt af wat jij gebruiktquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:07 schreef jorienvdherik het volgende:
wat een spel bederf bij heracles zeg
WillemII heeft ze harder nodigquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:06 schreef Borizzz het volgende:
laat heracles maar verliezen (sorry jongens, heb sympathie voor jullie club maar de mijne gaat voor)
willem 2 en exscheelsior gelijk
voor de graafschap het beste WE HEBBEN PUNTEN NODIG
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:10 schreef jorienvdherik het volgende:
helemaal niets in almelo
Ik dacht van niet.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:11 schreef Hephaistos. het volgende:
Was wel buitenspel dus
Sssstquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:12 schreef Borizzz het volgende:
Hij telt, dus wat zou t
2-3. en heracles achter.
Z'n schoen vliegt uit dat gaat helemaal vanzelf denk je?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:13 schreef jorienvdherik het volgende:
garcia wat een naaier er gebeurd niks
anti voetbal
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:12 schreef Borizzz het volgende:
Volgende week gaat Willem II er aan !
Alsof jij niet staat te juichen als er tegen Ajax gescoord wordt, wees toch niet zo hypocriet jankbal.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:14 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Rot eens op, je bent niet eens voor Heracles.
Eerst was je nog fan.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:13 schreef jorienvdherik het volgende:
laffe ploeg dat heracles
Jij reageert net zo als Ajax een tegengoal krijgt. Dusquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:14 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Rot eens op, je bent niet eens voor Heracles.
Zo Jorien gaat het een beetje?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:16 schreef jorienvdherik het volgende:
vieze vuile quansah
wat een trieste speler
En nu na de herhaling?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:16 schreef jorienvdherik het volgende:
vieze vuile quansah
wat een trieste speler
Dan zal hij er toch twee moeten maken, want feyenoord scoort echt nog wel een keer tegen die waardeloze verdediging hoorquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:16 schreef Pritt het volgende:
De godenzoon uit Amsterdam gaat het even afmaken, 4-3 wordt het.
Ja, dat de rest nog gewoon 0-0 is he.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:17 schreef Suijk het volgende:
Woei, verrassend.
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:19 schreef dronkeykong het volgende:
Kan die kutsmurf niet onder het kunstgras geschopt worden
Zijn ze nog ergens fel op.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:19 schreef Happel het volgende:
Krijg nou wat. Er vliegen gewoon Feijenoorders op af.
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Waarom verander jij constant je posts.
Gut moet je je held beschermen?quote:De Kromme
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:24 schreef jorienvdherik het volgende:
wat een kaart naaiers bij heracles
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:24 schreef VoreG het volgende:
Wat een frustratieschoppers bij feyenoord zeg
De bal was al een stuk verder en Landzaat haalt op kruishoogte door, had best een rode kaart kunnen zijn. Geel is wel terecht overigensquote:
Ja, zag je hem niet bekaf naar adem happen net ?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:26 schreef jorienvdherik het volgende:
speelt makaay mee ?
Wie anders dan?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:27 schreef De.Kromme het volgende:
Waarom in godsnaam Buijs erin???
Vind je? Lijkt nergens op dit, het is dat er gescoord wordtquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:28 schreef denthemen het volgende:
wat een heerlijke wedstrijd
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:27 schreef the_undertaker het volgende:
Vitesse op 1-0 in de interland tegen Roda
Daarom juistquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:28 schreef VoreG het volgende:
[..]
Vind je? Lijkt nergens op dit, het is dat er gescoord wordt
Omdat Boakye een overtreding maakt?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:29 schreef jorienvdherik het volgende:
is gewoon geel voor die qansah hoor
Ja, ik dacht dus dat ie een middenvelder ging wisselen maar dit is weer zo'n achterlijke wissel.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:30 schreef VoreG het volgende:
[..]
En dan moet 3 verdedigers gaan spelen? Het staat al zo lekker stevig
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:32 schreef jorienvdherik het volgende:
mooioe actie hofland
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:32 schreef VoreG het volgende:
Belachelijke overtreding van Hofland, donkerrood
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:32 schreef jorienvdherik het volgende:
mooioe actie hofland
Als iemand die de wedstrijd niet kijkt, ga je je dan toch afvragen wie er gelijk heeft...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:32 schreef VoreG het volgende:
Belachelijke overtreding van Hofland, donkerrood
Misschien struikelt ie weer in de 16 en krijgt ie een pengelquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:32 schreef De.Kromme het volgende:
Mols gaat warmlopen. Ja, dat schiet op Bert. In die laatste 3 minuutjes zal ie vast wat kunnen forceren.
het is een contact sport hoorquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Als Boakye niet opspringt, dan kan hij naast Eduardo liggen. Achterlijke debiel die hofland
Was niet hetzelfde.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:34 schreef VoreG het volgende:
Eduardo had vanmiddag z'n onderbeen gebroken door een zelfde soort tackle. Belachelijk dat dit maar geel is
Is niet moeilijk te raden nee..quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:33 schreef Poepoog het volgende:
[..]
[..]
Als iemand die de wedstrijd niet kijkt, ga je je dan toch afvragen wie er gelijk heeft...
Ook al kan ik wel een gokje wagen
Nee klopt, Hofland kwam vliegend in met 2 gestrekte benen. Taylor gebruikte maar 1 gestrekt been.quote:
Je wordt met de week lachwekkenderquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:34 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
het is een contact sport hoor
Gaat niet handig om met zijn snelheid. Er zit veel meer in.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
slory is wel een goede speler vind ik.
Kan heel goed afmakenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Scorend vermogen mag bij die gast wel beterquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Amusementswaarde ligt heel hoog. Dat is ook belangrijkquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:37 schreef Hephaistos. het volgende:
Wat een verschrikkelijke knuddewedstrijd toch weer. Betaald voetbal in Nederland
Bij AZ - Twente vielen die klappers ook al in slaap...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:37 schreef Hephaistos. het volgende:
Wat een verschrikkelijke knuddewedstrijd toch weer. Betaald voetbal in Nederland
al zo'n 20 min.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:40 schreef Max-Westerman het volgende:
1-0 trouwens voor vitesse
quote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:40 schreef De.Kromme het volgende:
Feyenoord is er echt weer beter op geworden nu Buijs erin is.
zou helaas niet terecht zijn... hebben nog geen één kans gehad..quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:38 schreef Toffe_Ellende het volgende:
mag Roda even scoren?
1 bij in prikken gek!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:43 schreef denthemen het volgende:
Come on Heracles!!! Volhouden
Wie Dannyquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:43 schreef jorienvdherik het volgende:
bloedhond
het verbaast me niks maar aan de andere kant: Roda kan alleen winnen tegen topploegen geloof ik en niet als ze het zouden moeten.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:42 schreef NoMercy285 het volgende:
[..]
zou helaas niet terecht zijn... hebben nog geen één kans gehad..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |