Maakt dat het duidelijker?quote:Mobile Suit Gundam 00 is the first Gundam series to be animated in high-definition,[5] as well as the first to be set in a non-fictional era (Anno Domini).
Ik vond TTGL fantastischquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
tengen toppa gurren lagann is de best gewaardeerde anime volgens myanimelist.net.
Na de eerste 2 afleveringen heb ik er wel een goed gevoel overals er maar niet teveel mecha gevechten komen enzo, dat vond ik ook jammer aan code geass.
Mecha
Ik zou niet weten hoe het zit met 'n PS3, maar kun je dat niet uitzetten?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:04 schreef wdn het volgende:
Als ik niet een "klein" probleem had met avi's + mijn ps3 zou ik anime op mijn ps3 afspelen (de onderkant wordt niet helemaal afgedrukt op mijn scherm waardoor ik een stuk ondertitel mis). Komt denk ik omdat de avi 704x400 is en mijn scherm 16:9. Mijn PS3 doet de avi denk ik upscalen naar 16:9 waardoor ik geen zwarte randen krijg (dat is wel mooi...) maar wel aan de onderkant wat mis (en dat is dus extreem vervelend).
Was mijn idee ookquote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:18 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe het zit met 'n PS3, maar kun je dat niet uitzetten?
Dan heb je wel zwarte randen, maar ik denk dat je dat liever hebt dan halve ondertitels
Mooi, dan ga ik nu de door Shinse-Subs gesubte h264-XviD-afleveringen van Gundam 00 downloadenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:59 schreef zquing het volgende:
h264 levert een betere kwaliteit met dezelfde bitrate, vaak heeft de h264 versie ook een hogere resolutie
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:56 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Waar gaat dat over?
Zeker romance ofzo?
het nadeel ervan is dat meer processor intensief isquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:59 schreef zquing het volgende:
h264 levert een betere kwaliteit met dezelfde bitrate, vaak heeft de h264 versie ook een hogere resolutie
2,3,5,10,13,14,7,6,8,1,12,11,9 bedoel je?quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:50 schreef wdn het volgende:
Haruhi. De meest wazige anime ooit![]()
Maar het was wel leuk. Alleen die volgorde van uitzending is zwaar irritant.
Op wiki kan je de juiste volgorde vindenquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:50 schreef wdn het volgende:
Haruhi. De meest wazige anime ooit![]()
Maar het was wel leuk. Alleen die volgorde van uitzending is zwaar irritant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |