Waar heb je het over?quote:Op zondag 24 februari 2008 14:24 schreef Chadi het volgende:
[..]
Flikker op man er staat bij Ajax niet eens een normale opstelling en daar begint voetbal mee. als je Rommedahl erin zet en dan Perez laat zweven over 40 meter dan ben je gewoon een domme coach en niet ajax waardig.
knap van kjh dat die maar blijft scorenquote:Op zondag 24 februari 2008 14:31 schreef Jnk18 het volgende:
omg dat schot van huntelaar toen het al 2-3 stond, echt sad..
verder ben ik wel blij natuurlijk met de overwinning, maar jezus wat maken die gasten zich het keer op keer moeilijk...
Colin of Oga, kuffour is centrum verdedigerquote:Op zondag 24 februari 2008 14:31 schreef Ruiseart het volgende:
Hoe zou Koster het volgende week neerzetten achterin zonder Silva? Kansje voor Kuffour?
Het toont inderdaad aan hoe slecht wij het hebben. Dat rapport is nog te mild. Een coach van enig niveau moet je toch in huis hebben. Als je zo 'n opstelling maakt dan snap je er toch werkelijk geen bal van.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:28 schreef peaceman het volgende:
Zijn interim coaches ooit clubwaardig?
2 open doel kansen verneukt door Huntelaar he...quote:Op zondag 24 februari 2008 14:31 schreef Jnk18 het volgende:
omg dat schot van huntelaar toen het al 2-3 stond, echt sad..
verder ben ik wel blij natuurlijk met de overwinning, maar jezus wat maken die gasten zich het keer op keer moeilijk...
John naar rechts ofzo?quote:Op zondag 24 februari 2008 14:33 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Colin of Oga, kuffour is centrum verdediger
Ogararu gooi hij er wel in.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:31 schreef Ruiseart het volgende:
Hoe zou Koster het volgende week neerzetten achterin zonder Silva? Kansje voor Kuffour?
Zeker weten, Zlatan heeft aangegeven in zijn tijd bij Ajax enorm veel te hebben geleerd van v Basten dus ik help je mee te hopen!quote:Op zondag 24 februari 2008 14:35 schreef Wooldoor het volgende:
Een echte topspits zou die kans in die tijd er ook in moeten schieten, het betekend dat het niet slecht zou zijn als Huntelaar nog een jaar bij Ajax blijft en extra gecoached kan worden door van Basten.
Ik bedoelde het eigenlijk niet alleen tov Ajax, maar interim coaches in zijn algemeenheid.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:33 schreef Chadi het volgende:
[..]
Het toont inderdaad aan hoe slecht wij het hebben. Dat rapport is nog te mild. Een coach van enig niveau moet je toch in huis hebben. Als je zo 'n opstelling maakt dan snap je er toch werkelijk geen bal van.
Maar zo slechtquote:Op zondag 24 februari 2008 14:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik bedoelde het eigenlijk niet alleen tov Ajax, maar interim coaches in zijn algemeenheid.
Maar goed, Koster is geen topcoach, dat wisten we wel toen hij aantrad, toch?
Dat is er jammer. Ik denk dat het voor zowel KJH als JH helemaal niet verkeerd zou zijn om nog een jaartje te blijven. Nog een jaartje extra rijpen.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Oh Sjonnie neemt de aanstelling van Van Basten niet mee in de beslissing van een eventuele vertrek
Misschien blijft hij wel, wie er ook zou komen als trainerquote:Op zondag 24 februari 2008 14:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Oh Sjonnie neemt de aanstelling van Van Basten niet mee in de beslissing van een eventuele vertrek
Huntelaar had ook geel moeten pakken.quote:24/2/2008 - Gabri, Silva en Suárez missen Excelsior
(Gepost door P.)
Gabri, Bruno Silva en Luis Suárez zullen de thuiswedstrijd van volgende week zondag tegen Excelsior vanaf de tribune of de skybox moeten meemaken. Gabri kreeg zijn achtste gele kaart van het seizoen. Bruno Silva maakte in de 77ste minuut een overtreding waarvoor hij terecht geel kreeg. Suárez kreeg zijn vijfde gele kaart na een akkefietje met Rob Penders van NAC, die eveneens geel kreeg van Luinge. Beide spelers kunnen wel opgesteld worden in de uitwedstrijd tegen PSV, over twee weken.
quote:Op zondag 24 februari 2008 14:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
Psv kan je daar bespreken.
Live Eredivisieverslagen #99
Hij oefent met 10 man spelenquote:Op zondag 24 februari 2008 14:49 schreef Wooldoor het volgende:
Zou Koster een dochter hebben die het met Rommedahl doet anders zie ik geen reden waarom Rommedahl boven Suarez wordt verkozen. Ik kan het uberhaubt al niet begrijpen dat Suarez niet in de basis staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |