Dan zit het ons ook eens mee...quote:Op zondag 24 februari 2008 14:24 schreef Zwansen het volgende:
Kwartier voor tijd gewoon 2-1. En alsnog winnen.
Geweldigquote:
Haha John lijkt ook totaal geen moeite ermee te hebben en zo klein is Silva niet, volgens mij is het na Stekelenburg de grootste speler van Ajax.quote:
Vergeten we El Tanque nietquote:Op zondag 24 februari 2008 15:33 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Haha John lijkt ook totaal geen moeite ermee te hebben en zo klein is Silva niet, volgens mij is het na Stekelenburg de grootste speler van Ajax.
Wereldpass van Davidsquote:Op zondag 24 februari 2008 15:34 schreef BonJovi het volgende:
Ook mooi toen Johnny scoorde dat hij en Davids elkaar op pepte
http://www.fcupdate.nl/co(...)da-ajax/fotos/18580/quote:Op zondag 24 februari 2008 15:34 schreef BonJovi het volgende:
quote:Op zondag 24 februari 2008 15:34 schreef BonJovi het volgende:
quote:Op zondag 24 februari 2008 15:43 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Edit:Iets met spuit 11![]()
quote:'Chermiti in beeld bij Ajax'
Volgens Europe Soccer zou de Tunesiër Mohamed Chermiti in beeld zijn bij Ajax.
De spits van Etoile Sportive du Sahel was een van de betere spelers tijdens de Afrika Cup.
Chermiti kende een goed 2007. Naast landskampioen met zijn club pakte hij ook de topscorer van de Afrikaanse Champions League en werd hij verkozen tot Tunesisch voetballer van het jaar.
Wel grappig om te zien hoe hij ontploft als er ook maar iets gebeurd.quote:Op zondag 24 februari 2008 15:56 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Doe mij even een dosis veerkracht.. hou ik van
Oh ja.. Luinge
nu De Graafschap nogquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |