CC, kom er maar in, dit vraagt om een contra bericht!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:33 schreef Kinga het volgende:
Dit wordt weer met zo'n slijmerige voice over in de uitzending gepropt...
Krijg je met COSsen tijdens BB enzoquote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:34 schreef itsme het volgende:
[..]
Jezus en dat in ca 2 jaar. ik heb er ca 18.000 vanaf 1999.
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:35 schreef kahaarin het volgende:
CC, kom er maar in, dit vraagt om een contra bericht!
Waarom denk je dat ik nu kijk?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
TOP OP Desii, bedankt weer !!
Ik zie nog wel één van die kneuzen met grasmaaier en al in de vijver belanden
Dat vraag ik me ook af.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:46 schreef Dementor het volgende:
Wie zijn die 2 bij dat zwembad?
Zo..bijgelezen..quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Terwijl Huub enkel ongelukkiger begint te kijken in de nabijheid van saaie Claire, hebben Brian en Amanda de tijd van hun leven. De grasmaaier van de miljonairs is een uitgelezen voertuig om Amanda de eerste beginselen van het autorijden bij te brengen. En dus stapt het doldrieste duo met gevaar voor eigen leven op het gevaarte. Gewapend met een biertje en een Red Bull hebben de twee plezier voor tien terwijl ze over het gazon racen. Als dat maar goed gaat!
Tja, gelukkig rijden ze niet in de parkeergarage van de Arena!
nog ff? nog net iets langer als ff! ik zit net op 12,86% van 20.000.. (lekker nerdyquote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Vandaar mn vergissing .. Post nog ff door en je komt er ook
De CcoekieRoekie van FOK!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:39 schreef Copycat het volgende:
Terwijl Huub enkel ongelukkiger begint te kijken in de nabijheid van saaie Claire, hebben Brian en Amanda de tijd van hun leven. De grasmaaier van de miljonairs is een uitgelezen voertuig om Amanda de eerste beginselen van het autorijden bij te brengen. En dus stapt het doldrieste duo met gevaar voor eigen leven op het gevaarte. Gewapend met een biertje en een Red Bull hebben de twee plezier voor tien terwijl ze over het gazon racen. Als dat maar goed gaat!
Tja, gelukkig rijden ze niet in de parkeergarage van de Arena!
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:49 schreef Mokum020 het volgende:
Zo..bijgelezen..
doe je ook verslag van Deep Throat? Je hebt talent las ik ergens
Je weet hoe ik het bedoel tahrut.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:54 schreef Copycat het volgende:
En CcoekieRoekie klinkt niet complimenteus, Beequeentje van me!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |