Eigenlijk zat die alleen maar even als Al Bundy.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Wat doet Jaap of kan ik dat beter niet vragen?
Huub is echt happy in deze relaasie.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:51 schreef mazaru het volgende:
Jemig Claire, hij zet alleen maar even zijn glas op tafel![]()
[ afbeelding ]
Even wat caps op een rijtje, Huub voelt zich keigoed.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:59 schreef Copycat het volgende:
Huub is echt happy in deze relaasie.
Jammer dan hadden kwik en kwakkie toch wel kunnen komenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:01 schreef Desii het volgende:
Ik lees net op Nowlive dat de neefjes van Huub morgen niet komen.
kwek is ziek (de middelste dus)
Wat een onzin, dan kunnen die andere 2 toch komen of is het weer om Huub dwars te zitten?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:01 schreef Desii het volgende:
Ik lees net op Nowlive dat de neefjes van Huub morgen niet komen.
kwek is ziek (de middelste dus)
Dat zou dan wel vreselijk zuur zijn voor het zieke kind.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:07 schreef coldstar het volgende:
[..]
Jammer dan hadden kwik en kwakkie toch wel kunnen komen
ja, van Ratna zelf..........quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat een onzin, dan kunnen die andere 2 toch komen of is het weer om Huub dwars te zitten?![]()
Vraagje: Hoe weet Nolife dit, van Radna?
Ik snap Claire echt niet.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Even wat caps op een rijtje, Huub voelt zich keigoed.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ok, thanx.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:09 schreef Desii het volgende:
ja, van Ratna zelf..........
Ratna mocht zelf meekomen ipv Kwek... maar Ratna denkt dat Huub het leuker vind als hij alle drie zijn neefjes ziet, dus hebben ze het een week uitgesteld. (waarschijnlijk dus volgende week zondag 15:30)
'Nou vooruit dan, nog eentje omdat je zo graag wil.' Lijkt me ook dat je dat wel aanvoelt.quote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:16 schreef Desii het volgende:
@Mazaru.... je bent weer heerlijk op dreef![]()
Ja, het druipt er gewoon vanaf. Ik kan er echt niet bij dat ze nog zo tegen hem aan blijft hangen. Ik had allang aan de andere kant van de bank gezeten.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
'Nou vooruit dan, nog eentje omdat je zo graag wil.' Lijkt me ook dat je dat wel aanvoelt.
Ik snap dat Claire geen keuze heeft maar dit gaat toch echt ver. How low are willing to go.quote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, het druipt er gewoon vanaf. Ik kan er echt niet bij dat ze nog zo tegen hem aan blijft hangen. Ik had allang aan de andere kant van de bank gezeten.
Tot die op zijn knietjes naar me toe zou kruipen.
I'M A WOMAN HEAR ME ROAR!!!!
Dank je Desii, je bent lief.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:21 schreef Desii het volgende:
update inzake Kwik, Kwek en Kwak:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |