Ik zit ook met open mond te kijken, wat zou hij geslikt hebben?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:09 schreef Leandra het volgende:
Wat maakt Brian zich druk... hij beweegt in 2 minuten in de keuken meer dan de rest van de dag in een uur...
(totaly off-topic)quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:11 schreef beequeen het volgende:
De bedoeling is dat je het vlees dichtschroeit
Die discussie is al eens gevoerd in de COS, de meningen zijn verdeeld.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:17 schreef PeterNB het volgende:
Dichtschroeien van vlees is onzin.................
Klopt, 6 stukken vlees voor Brian en Amanda, 2 stukken om te verdelen over de rest.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:13 schreef Desii het volgende:
edit: toch niet... er ligt zoveel vlees in de pan..... zal toch wel voor de hele groep zijn![]()
echt.... is dat weer een snood plan of zoquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, 6 stukken vlees voor Brian en Amanda, 2 stukken om te verdelen over de rest.
Dan gaan we hem niet nog een keer voerenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die dicussie is al eens gevoerd in de COS
Of wat heeft hij niet geslikt....quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zit ook met open mond te kijken, wat zou hij geslikt hebben?
Er zullen mensen zijn die jou advies nodig hebben. Iedere dag FEBO, word je dik vanquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:29 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dan gaan we hem niet nog een keer voeren![]()
(Probeer het zelf thuis maar eens, 1 lapje op hoge temperatuur, 1 lapje rustig
gaar laten worden.............)
Ik hoop dat Brian kotsmisselijk wordt van de enorme berg zalm... dit plaatje is iig al hoopgevendquote:
yeahhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik hoop dat Brian kotsmisselijk wordt van de enorme berg zalm... dit plaatje is iig al hoopgevend
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |