Dat kan natuurlijk niet, genoeg reden om hem als crimineel neer te zettenquote:Op zondag 9 maart 2008 22:22 schreef Scaurus het volgende:
De gast was een Marxist en Leninist, dat wel. Niet echt kosjer dus.
quote:Op maandag 10 maart 2008 11:21 schreef the_RAVEN het volgende:
draag dan in ieder geval bij met nieuwe fotos:
Cuban missile crisis
[ afbeelding ]
Jesse James
[ afbeelding ]
Katrina
[ afbeelding ]
Mij! Ik vind het mooi, al die verschillende historische foto's met een verhaal erachter.quote:Op maandag 10 maart 2008 14:26 schreef Pumatje het volgende:
Wat boeit het iemand nu wat er ooit in Turkije is gebeurd
Flikker toch op. Turkse geschiedenis is zeker boeiend, al is het maar omdat het zo'n 'vreemde' geschiedenis is.quote:Op maandag 10 maart 2008 14:26 schreef Pumatje het volgende:
Wat boeit het iemand nu wat er ooit in Turkije is gebeurd
och guttegutquote:Op maandag 10 maart 2008 15:35 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Flikker toch op. Turkse geschiedenis is zeker boeiend, al is het maar omdat het zo'n 'vreemde' geschiedenis is.
quote:Op maandag 10 maart 2008 16:13 schreef Pumatje het volgende:
[..]
He Falafel
Dat maak ik zelf wel uit.
En je bent zeker turks?
Probeer je naast al je Moksee's en Neven-activiteiten ook nog eens ons je historie op te dringen ofzo?
op wereldschaal is het echt niet boeiend en personen mogen zelf uitmaken wat ze boeiend vinden.
Jij bent degene die voor anderen probeert te bepalen wat boeiend is en wat niet. Laten we nu maar ophouden het topic te verzieken.quote:Wat boeit het iemand nu wat er ooit in Turkije is gebeurd
Als je werkelijk van geschiedenis houdt dan is alles interessant, dat is bij jou dus niet het geval.quote:Op maandag 10 maart 2008 16:13 schreef Pumatje het volgende:
[..]
och guttegut![]()
Nee, turkse historie intresseert me niets, en de rest van de wereld is echt niet veranderd doordat er in Turkije een of andere putch niet heeft kunnen plaatsvinden. Je bent vast zelf Turks en vind dat belangrijk dus - iedereen-moet-dat-belangrijk-vinden.
turkije
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |