Dat kan natuurlijk niet, genoeg reden om hem als crimineel neer te zettenquote:Op zondag 9 maart 2008 22:22 schreef Scaurus het volgende:
De gast was een Marxist en Leninist, dat wel. Niet echt kosjer dus.
quote:Op maandag 10 maart 2008 11:21 schreef the_RAVEN het volgende:
draag dan in ieder geval bij met nieuwe fotos:
Cuban missile crisis
[ afbeelding ]
Jesse James
[ afbeelding ]
Katrina
[ afbeelding ]
Mij! Ik vind het mooi, al die verschillende historische foto's met een verhaal erachter.quote:Op maandag 10 maart 2008 14:26 schreef Pumatje het volgende:
Wat boeit het iemand nu wat er ooit in Turkije is gebeurd
Flikker toch op. Turkse geschiedenis is zeker boeiend, al is het maar omdat het zo'n 'vreemde' geschiedenis is.quote:Op maandag 10 maart 2008 14:26 schreef Pumatje het volgende:
Wat boeit het iemand nu wat er ooit in Turkije is gebeurd
och guttegutquote:Op maandag 10 maart 2008 15:35 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Flikker toch op. Turkse geschiedenis is zeker boeiend, al is het maar omdat het zo'n 'vreemde' geschiedenis is.
quote:Op maandag 10 maart 2008 16:13 schreef Pumatje het volgende:
[..]
He Falafel
Dat maak ik zelf wel uit.
En je bent zeker turks?
Probeer je naast al je Moksee's en Neven-activiteiten ook nog eens ons je historie op te dringen ofzo?
op wereldschaal is het echt niet boeiend en personen mogen zelf uitmaken wat ze boeiend vinden.
Jij bent degene die voor anderen probeert te bepalen wat boeiend is en wat niet. Laten we nu maar ophouden het topic te verzieken.quote:Wat boeit het iemand nu wat er ooit in Turkije is gebeurd
Als je werkelijk van geschiedenis houdt dan is alles interessant, dat is bij jou dus niet het geval.quote:Op maandag 10 maart 2008 16:13 schreef Pumatje het volgende:
[..]
och guttegut![]()
Nee, turkse historie intresseert me niets, en de rest van de wereld is echt niet veranderd doordat er in Turkije een of andere putch niet heeft kunnen plaatsvinden. Je bent vast zelf Turks en vind dat belangrijk dus - iedereen-moet-dat-belangrijk-vinden.
turkije
vertel eens wat meer over die foto's als je wiltquote:Op maandag 10 maart 2008 21:21 schreef pyl het volgende:
Drie hoogtepunten uit de naoorlogse romance:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel meer dan een eeuw.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:30 schreef Scaurus het volgende:
Het gaat denk ik niet om de gebeurtenissen, maar om de staatshoofden van aartsvijanden Frankrijk en Duitsland die resp. elkaar omhelzen en de hand geven na bijna een eeuw van constante haat en nijd.
Hij weigerde Bismarck na afloop de hand te drukken, geloof ik. Dat 'ie is weggebeend, is mij niet bekend.quote:Op maandag 10 maart 2008 16:38 schreef Scaurus het volgende:
Toevalligerwijs heb ik daar vanmorgen nog college over gehad. Wat een ijzervreter, die Bismarck! Mijn professor vertelde dat Wilhelm I bij deze ceremonie de zaal uitbeende omdat men 'Leve keizer Wilhelm' had geroepen, in plaats van 'Leve Wilhelm, keizer van Duitsland'.
Boeiend, het gaat toch om je persoonlijke top 3?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:02 schreef Jim.Beam het volgende:
Flikker nou eens op met die Turkse foto's, buiten Ataturk is er niets wat aan de wereldgeschiedenis heeft bijgedragen.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:02 schreef Jim.Beam het volgende:
Flikker nou eens op met die Turkse foto's, buiten Ataturk is er niets wat aan de wereldgeschiedenis heeft bijgedragen.
Juistquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:02 schreef Jim.Beam het volgende:
Mee eens, alhoewel het wel historie blijft.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:02 schreef Jim.Beam het volgende:
Adolf scheen als kind wel braaf te wezen, leerde goed op school.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:30 schreef Hephaistos. het volgende:
Misschien is het projectie, maar jonge Adolf zag er wel uit als een ratje zeg. Echt zo'n vervelend kutkind.
Hij vond alle leraren intellectuele idioten. Alleen zijn geschiedenisleraar vond hij geweldig. Zonder veel resultaat, hij haalde er nooit een hoog cijfer op.quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:30 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Adolf scheen als kind wel braaf te wezen, leerde goed op school.
als kind martelde hij dieren, dus zo braaf was hij nu ook weer niet...quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:30 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Nah. Wittgenstein en Hitler waren in hetzelfde jaar geboren (1889), maar waar de eerste een klas mocht overslaan, moest de laatste een jaar blijven zitten.quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:30 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |