Dude, ik ben het stadium van meisje waarvan moeilijk te schatten is of ze al dan niet 18 is allang gepasseerd.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:11 schreef thinborderfloat het volgende:
[..]
Eej! Het is nu eenmaal opgenomen, nou niet zeiken en polsen in de hoop dat je er alsnog onderuit komt he.
Ik gok dat de meesten graag het betreffende boertje hadden willen zijnquote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:16 schreef MarMar het volgende:
Ik snap de ophef serieus niet, maar eej...
Ik ben bang dat je gelijk hebt.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:17 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik gok dat de meesten graag het betreffende boertje hadden willen zijn
Duderin, je had de desbetreffende vrouw graag zelf willen zijn, anders zou je hier niet reageren.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:16 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dude, ik ben het stadium van meisje waarvan moeilijk te schatten is of ze al dan niet 18 is allang gepasseerd.
Buiten dat, je hebt geen idee waar ik allemaal al mee weg gekomen ben
Maar serieus, wat is hier zo opzienbarend aan?
Als dat meisje gewoon blijft doorgaan met leven, ebt het allemaal wel een keer weg, komt er wel weer een nieuw filmpje voorbij wat heeeel interessant is voor mensen die zelf niet zoveel meemaken en gaat daar dan weer alle aandacht naartoe.
Ik snap de ophef serieus niet, maar eej...
Dus, jij had ook de desbetreffende vrouw graag willen zijn? Aangezien er volgens jou geen andere reden is om hier te reageren...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:37 schreef thinborderfloat het volgende:
[..]
Duderin, je had de desbetreffende vrouw graag zelf willen zijn, anders zou je hier niet reageren.
Graag zelfs! En voor jou is het u.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:39 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dus, jij had ook de desbetreffende vrouw graag willen zijn? Aangezien er volgens jou geen andere reden is om hier te reageren...
Het is trouwens Dudette...
Tuurlijk....quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:39 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat geen weldenkend mens dat boertje had willen zijn.
"quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:38 schreef Hephaistos. het volgende:
Oh god, er moeten er ook weer een paar komen tonen hoe vrij van geest ze wel niet zijn hoor. Alsof het volslagen normaal is om iemand midden op straat te pijpen
Volgens mij is die ook knaplazarus.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:45 schreef Votz het volgende:
Knap van die gast dat ie zo rustig eronder blijft.
Niet zozeer dat je wordt afgezogen. Maar dat je wordt afgezogen buiten, achter een café, met een publiek, met camera's, met als gevolg dat je op internet terecht komt. Zoiets is an sich al niet comfortabel, de lange-termijn gevolgen zijn nog erger.quote:
Ach, dat kan ik me nog wel voorstellen (al zou het mij niet boeien, maar ik gok dat ik 'm niet hard zou houden met al die dronkn pubers er omheen....anders primaquote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:49 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Niet zozeer dat je wordt afgezogen. Maar dat je wordt afgezogen buiten, achter een café, met een publiek, met camera's, met als gevolg dat je op internet terecht komt. Zoiets is an sich al niet comfortabel, de lange-termijn gevolgen zijn nog erger.
Iddquote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:00 schreef Hephaistos. het volgende:
Die gast is eigenlijk even sneu als dat wijf. Zo verlegen zitten om een pijpbeurt dat je het niet erg vindt om de hele kroeg om je heen hebben staan.
idd, damn zegquote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:53 schreef GateWayX het volgende:
Dan heb je als ouders zijnde ook wel gefaald zeg maar.
Dit topic hoort in ONZ of in PUBquote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:32 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
jij wilt normaliter niet in UVT posten?
maar het is gebeurd tijden uitgaan
en ook nog wel een beetje vrij tijd
Maar binnen zonder toeschouwers was het prima geweest? Hoezo claimen binnen door de mens verzonnen relaties...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:49 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Niet zozeer dat je wordt afgezogen. Maar dat je wordt afgezogen buiten, achter een café, met een publiek, met camera's, met als gevolg dat je op internet terecht komt. Zoiets is an sich al niet comfortabel, de lange-termijn gevolgen zijn nog erger.
Inderdaadquote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:00 schreef Hephaistos. het volgende:
Die gast is eigenlijk even sneu als dat wijf. Zo verlegen zitten om een pijpbeurt dat je het niet erg vindt om de hele kroeg om je heen hebben staan.
Hou toch helemaal op. Als jij zo enorm vaak je lul in een smoel zou hebben, dan had je de tijd niet om al die kutopics te openen.quote:
Ik versta wel een beetje boers.. 't komt neer op ditquote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:10 schreef thinborderfloat het volgende:
[..]
Maar binnen zonder toeschouwers was het prima geweest? Hoezo claimen binnen door de mens verzonnen relaties...
volgens mij vinden moeders het niet eens zo héél erg (alleen dat het gefilmd is).. T zijn vooral de vaders die hier niet zo goed tegen kunnenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:49 schreef densmee het volgende:
zo je zou hier als moeder maar in oud mee posten en je kijkt in de active topics lijst en je ziet dit topic staan uit nieuwsgierigheid kijk je even want je dochter haar vriend heeft het ook 2 dagen geleden uitgemaakt, en je ziet dan je eigen dochter daar op der knieën zitten
Je ziet alleen een bos blond haar heen en weer gaanquote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:13 schreef longinus het volgende:
Och, mooie meid en waarom niet, tenzij je vriendin achter je staat natuurlijk
ligt aan de vriendin denk ikquote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:13 schreef longinus het volgende:
Och, mooie meid en waarom niet, tenzij je vriendin achter je staat natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |