Hoort de ijsbaan niet bij Rhenen?quote:Op woensdag 30 december 2009 17:16 schreef tralalala het volgende:
Bijna schaatsen daaro bij de Blauwe Kamer.

Ik zal er maar meteen op inhaken...quote:

Welke?quote:Op maandag 25 januari 2010 14:47 schreef Casparovvv het volgende:
* Casparovvv werkt tegenwoordig in een Wageningse kroeg!

Dan vernietig ik mijn anonimiteit wel volledig...quote:

Zoietsquote:Op maandag 25 januari 2010 15:48 schreef Bob. het volgende:
Bang dat heel fok! je anders straks komt op zoeken?

Ah daar kom ik nooit. Ooit een keer geweest met een stel Ieren.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:49 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Zoiets
Werk in de overkant. Is overgenomen door de zaaier, sta daar dus nu achter de bar. Was een geslaagde eerste week

't Is veranderd hoor, ten opzichte van de tijd toen het nog het kollektief was.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:53 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Ah daar kom ik nooit. Ooit een keer geweest met een stel Ieren.

Maar het is te ver ik woon niet te ver van de markt en om bij de overkant te komen kom ik eerst langs alle andere kroegen... Dus eigenlijk ben ik gewoon te lui om er heen te gaan...quote:Op maandag 25 januari 2010 15:56 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
't Is veranderd hoor, ten opzichte van de tijd toen het nog het kollektief was.

Sowieso liever Guus Meeuwis! Toen ik hoorde dat hij ambassadeur werd ging ik meteen checken of hij dan in Wageningen kwam, maar helaasquote:Op maandag 25 januari 2010 14:41 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Ik zal er maar meteen op inhaken...
Las laatst dat we Boris krijgen als artiest met 5 mei. Hij is de ambassadeur van de vrede die langs komt.
Persoonlijk had ik liever Junkie XL of Guus Meeuwes gezien...
 Dan maar wachten op Groots..
 Dan maar wachten op Groots..Overkant? Waar zit dat ergens.. Dicht bij de Zaaier of niet?quote:Op maandag 25 januari 2010 15:49 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Zoiets
Werk in de overkant. Is overgenomen door de zaaier, sta daar dus nu achter de bar. Was een geslaagde eerste week
Zeg op!quote:Op maandag 25 januari 2010 15:57 schreef Estate het volgende:
Laat dat net een kroeg zijn waar ik nooit kom [ afbeelding ]
Ik werk trouwens ook in de horeca in de stad, maar ik vertel lekker niet waar.

quote:Op maandag 25 januari 2010 18:55 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Sowieso liever Guus Meeuwis! Toen ik hoorde dat hij ambassadeur werd ging ik meteen checken of hij dan in Wageningen kwam, maar helaasDan maar wachten op Groots..

Dichter bij het busstationquote:[..]
Overkant? Waar zit dat ergens.. Dicht bij de Zaaier of niet?

Bevrijdingsstraat bij de fietsenmaker, multivlaai etc.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 07:41 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Kan me niet bedenken waar 't zit..

Ja, dat weet ik wel.. Kan me alleen dat café niet voor me halen, maarjaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:27 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Bevrijdingsstraat bij de fietsenmaker, multivlaai etc.
 't zal wel..
 't zal wel..
											|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |